تمین یک هفته ای میشد که اوضاع رو کامل تحت کنترل گرفته بود. تمام حرکات پیشگو رو تحت نظر داشت و حتی از کوچیکترین کار هاش هم باخبر میشد. به نظر میرسید که نقشه ی تن با موفقیت به جلو پیش میره.
اما جای تاسف داشت که اون دیگه اونیو رو کنار خودش نداشت! خبر رفتن ناگهانی والا مقام ترین ژنرال سرزمین آب به مرز ها درواقع فقط بین خودش و تن و تیونگ بود. تمین بعد از اینکه به اونیو دستور داد تا سرزمین آب رو ترک کنه و اونیو هم اطاعت کرد این خبر رو علنی نکرد چون هیچوقت قرار نبود تا برای همیشه اونیو رو از خودش دور کنه. فقط تا زمانی که بتونه نقشه ش رو عملی کنه.
با احساس حال و هوای عجیبی که ناگهانی داخل اتاق جریان پیدا کرد سرش رو از عریضه ی داخل دستش بالا آورد و متوجه ی حاله ی آبی رنگی شد که نیمش به خودش وصل بود و نیم دیگه به سمت بیرون در حرکت بود.
عریضه که از دستش افتاد تیونگ هم به خاطر صدا سرش رو بالا آورد تا بفهمه چه اتفاقی افتاده.
"سرورم! چیزی شده؟"
از جاش بلند شد و همزمان تن و تیونگ هم بلند شدن. پادشاهشون طوری به جایی خیره شده بود که انگار روحی چیزی اونجاست.
"کسی بیرون هست؟"
ندیمه ای وارد شد و تعظیم کرد.
"بله سرورم امری داشتید؟"
تمین نگاهش رو از اون پیوند گرفت و پرسید.
"حال بکهیون خوبه؟"
ندیمه متعجب از این سوال ناگهانی جواب داد.
"بله سرورم همراه محافظشون در کتابخانه مشغول انجام تکالیفی هستند که بهشون گفتید"
تمین دوباره نگاهش رو به پیوند داد. اگه این پیوند مربوط به بکهیون نبود پس یعنی... ؟
سمت تراس داخل اتاق رفت و بازش کرد. به بیرون قصر نگاه کرد. مسیر پیوند جایی از دور دست ها رو نشون میداد، جایی که مینهو بود!
تن با نگرانی پرسید.
"سرورم چه چیزی شما رو آشفته کرده؟"
تمین با فکر اینکه ممکنه برای مینهو اتفاقی افتاده باشه اخم کرد و خطاب به ندیمه گفت
"به جونمیون بگو *در دور دست ها اقیانوس به نظر طوفانی میاد علتش چیه نکنه اتفاقی افتاده که باعث طوفانی شدنش شده؟*"
ندیمه همونطور که کمی خمیده ایستاده بود جواب داد.
"چشم سرورم"
و اتاق رو ترک کرد. تیونگ با زیرکی گفت
"سرورم خیلی به ما اعتماد دارن که چنین پیغام محرمانه ای رو جلوی ما عرض میکنن"
تن هم به خوبی معنی پیغام رو میدونست. پیغامی که درونش رمزی وجود داشت. اقیانوس نماد خانواده ی سلطنتی بود و طوفانی شدنش نشونه ی ایجاد مشکل و یا زخمی شدنشون بود؛ منظور از دور دست ها هم سرزمین های دیگه بود.
YOU ARE READING
The Lost King S03
Fanfictionوقتی معلوم شد که مینهو همون ولیعهد گمشده و پادشاه بر حق سرزمین آتشِ اوضاع 4 سرزمین کمی بهم ریخت. خشم خفته ی پادشاه پیشین آتش کانگین که تاج و تخت رو به پسرش جونگین سپرده بود دوباره بیدار شد و اینبار دنبال مقصر این اتفاق میگشت؛ و مقصری به جز پادشاه آب...