On si ze mě snad dělá srandu. Já nevím, co k němu vlastně cítím. Je to kamarád, ale zároveň se mi líbí.
„Fakt?“ zeptala jsem se ještě pro jistotu a taky se na něj usmála.
„Kdybych si dělal srandu, udělal bych tohle?“ …naklonil se ke mně a něžně mě políbil. Až se odemě odtáhl,řekla jsem mu: „Moc ráda s tebou na ten ples půjdu.“ Neřekla jsem mu že ho taky miluju, jelikož si tím nejsem jistá. Chvilku jsme si ještě povídali. V tom zaslechnu jak se někdo vedle nás chichotá. Přestali jsme se láskovat a oba si všimli, že před námi stojí Jess a ostatní kluci. Já s Ronem jsme se jen zasmáli a šli s nimi na oběd. Potom byli 2 hodiny matiky a šli jsme domů. Jessica šla k nám, protože její rodiče jeli pracovně pryč, takže u nás bude týden spát. Zbytek dne se mě pořád vyptávala na Rona a já jí s nadšením odpovídala…
„Málem bych zapomněla!“ řekla jsem. „Jdeš s někým ty?“ Začala jsem se jí vyptávat.
„No..vlastně jo. Zack mě pozval!“ Zařvala a obě jsme začali nadšeně skákat na posteli. Máma s Fredem byli na plese a vrátí se až ráno. Takže jsme si pustili hudbu a tancovali jsme. Když se setmělo pustili jsme si film a udělali popcorn. Najednou bylo 10 hodin, tak jsme se chystali do postele. Za půl hodiny jsme leželi a až do rána si povídali. Ráno nás vzbudila mamka s tím, že se zrovna vrátili a že už je půl osmé. Rychle jsme se oblíkli, vyčistili si zuby a namalovali se. Na snídani nezbyl čas. Máma nás vyjímečně hodila do školy a ve třídě jsme byli přesně na zvonění. Dneska jsme se neučili. Celý den jsme ladili věci na ples. Učitelka mě a Rona poslala, aby jsme šli do haly, kde se měl ples konat a vyzkoušeli všechny mikrofony. Taky jsme měli uspořádat židle a stoly tak, aby byl dostatek místa na tancování.
„Už zítra. Těším se až tě uvidím v nějakých krásných šatech“ Řekl mi mile. A dal mi pusu na čelo. Usmála jsem se a vykřikla jsem docela hlasitě: „Doprdele!“ Ron se zeptal co se stalo a tak jsem odpověděla: „Při všem tom učení a práce doma jsem si zapoměla koupit šaty!“ sklopila jsem hlavu a vzdychla… „budu je muset koupit dneska. Pokud budou ještě mít někde otevřeno.“ Chytl mě za bradu a políbil mě… „to zvládneš“ a dodal: „hlavně si vem něco sexy..“ Občas je vážně uchylnej. Pustili jsme se do práce. Ani ne za půl hodiny jsme byli hotový. Učitelka nás ještě poslala nafukovat balónky a poskládat žiněnky. Tak jsme šli. Lišácky se usmíval. Cítila jsem se fakt divně. Tohle nám trvalo hodinu a půl, protože těch balónků bylo hodně. Došli jsme do třídy a všichni už byli se svou prací hotoví. Zapovídala jsem se s Jess. Ani jsme se nenadáli a stáli jsme před školou. Po cestě domů jsem se zmínila o tom, že ještě nemám šaty. Ona se zarazila a řekla:
„Já taky ne!“ obě jsme se začali smát.
„Tak si je spolu půjdeme koupit. Stejně spíš u nás tak si dáme dom tašky a najíme se. Kolik máš na na ně máš peněz?“ zeptala jsem se.
„500 liber!“ řekla mi s nadšením a zamávala peněženkou.
„Já taky!!“ obě jsme začali ječet a lidi se na nás koukali jako na cvoky. Netrvalo to dlouho a už jsme byli na cestě k náměstí. Naštěstí byl otevřenej obchod, kterej jsme měli nejradši. Jmenoval se ‚Little things‘ …Obě jsme si vybrali snad patery šaty a šli do kabinky. Nejdřív jsem si vyzkoušela modrý. Pak červený, žlutý a černý. Ale ty co jsem si vyzkoušela naposled byli nejhezčí!! Měli černou barvu a byli bez ramínek. Navíc mi perfektně seděli a nebyli drahé, takže zbytek peněz jsem si mohla nechat.
„Hele co tyhle??“ koukla se na mě Jess a jak mě viděla, otevřela pusu a zírala. „Bože Alex! Ty ti sluší!“ koukla jsem se na ni a zůstala v šoku. Její šaty byli stejný jako moje. „Hele máme stejný. A děkuju…tobě taky tyhle sluší!“ tak jsme si je vzali.
2.díl je tady :3 je trochu kratší, ale budu se snažit přidat i zítra. :) V médiích jsou šaty holek na ples :*
Nissa ♥
ČTEŠ
Music is our love!(CZ)
RomantikOna holka, která miluje hudbu. On kluk, který hudbou žije. Oba se přihlásí na stejnou školu, co je tam čeká? Osud jim dá stejnou cestu, ale co když jí půjdou špatně? Co když nebudou moct být spolu? Příběh plný lásky, napětí a hudby.