Bu bölümde kötü etkilenebileceğiniz bazı kısımlar var. Eğer etkileneceğinizi düşünürseniz şarkıdan sonraki kısımları lütfen okumayın. Bana sorun ben özet geçerim. Sizi seviyorum kendinize dikkat edin :*
××××××××××××××××××××××××××××××××
3 hafta sonra
Günlerdir ağzıma tek bir lokma yemek koymamıştım. Canım yemek yemek istemiyordu, okula gitmek istemiyordu, konuşmak, gülmek, ağlamak istemiyordu.
Günün öğle saatleriydi ve yine yaşayasım yoktu.
Artık yemek yememekten mi yoksa kalıcı olarak sıyırdığım için mi bilmiyorum yattığım yerde baktığım her yerde Minho'yu görüyordum.
Ve o günkü cümlesi hala aklımdaydı
"Jisung'u sevmiyorum. Jisung'u sevmiyorum. Jisung'u sevmiyorum. Jisung'u sevmiyorum. Jisung'u sevmiyorum"
Odamın kapısı hayvan gibi açıldığında Minho'nun görüntüsünün ve sesinin yerini Hyunjin'inki almıştı.
"Hemen kalkıyorsun, hazırlanıyorsun çünkü akşam partide şarkı söyleyeceksin."
"Ne saçmalıyorsun Hyunjin?"
"no soçmoloyorson Hyonjon? Bir şey saçmalamıyorum Jisung. Akşam Minho'nun doğum günü partisi var. Ve ona senin çok güzel bir sesin olduğun söyledim. O da dinlemek istediğini söyledi. Hem Doyoung şehir dışındaymış o da olmayacak partide. Senin de keyfin biraz yerine gelir. Lütfen Jisungie hadii"
"Minho Hyung ile en son konuşmamızda beni sevmediğini söyledi? Doğum günü partisine neden beni çağırsın ki?"
"Jisung hepimiz oradayız çünkü. Seni çağırmaması saçmalık olmaz mı? Sonuçta hepimiz arkadaşız iyi anlaşsanız da anlaşamasanız da. Ayırıca o öyle sandığın gibi değildi. O seni seviyor. Gerisini boşver"
hepimiz arkadaştık iyi anlaşsak da anlaşamasak da
o seni seviyor
"Tamam Hyunjin lütfen şimdi çık odamdan hazırlanacağım"
Onun yüzünü görmeyi kaldırabilecek miydim?
Onun adını duymak bile tüylerimi diken diken ederken onun için şarkı söylemek beni ne hale getirecekti?
Yavaşça kalktım yatağımdan. Son üç üç haftada o kadar çok kilo vermiştim ki aynadaki farklı biri gibi geliyordu.
Ama umurumda değildi.
Akşam bir şarkı söyleyecek, Minho'ya iyi yıllar dileyecek ve dönecektim.
Daha fazlasını kaldıramayacağımı biliyordum.
Parti Minho'nun evindeydi. Minho liseyi anne ve babasından farkı şehirde okuyordu...
... tıpkı benim gibi.
Jeongin ile beraber kalıyorlardı sözde ama Jeongin çoğunlukla arkadaşlarındaydı. Changbin ile Seungmin de bazen kalmaya geliyorlardı tabii. Hızlıca hazırladım. Gideceğimiz yer çok uzak değildi ama Hyunjin zaten bana partinin başlamasına yakın bir zamanda haber vermişti bu yüzden hemen çıktık.
Hyunjin ile beraber evin içine girdik. Felix Changbin ile gelecekti.
Minho bizi gördüğünde gülümseyerek yanımıza doğru ilerlemeye başladı
Ağlamak istiyorum, sadece ağlamak
Kilo vermişti, yüzü biraz çökmüş ve gözleri de yorgun gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you ¬¬ minsung
Fanfictionlikeachef: Lee Minho senden nefret ediyorum çünkü Asla senin gibi olamayacağım. 081020 - 251020