Not: Bangchan üniversiteli, Jisung, Minho, Hyunjin, Felix, Changbin ve Seungmin 12. sınıftalar. Önceden dediğim gibi Changbin ve Minho sınıf tekrarlıyorlar. Jeongin ise 11. sınıf.
12de sınıfta kalmalarına çok takılmayın sadece yaş açısından koydum bu sınıf mevzularını
İyi okumalar.
.
.likeachef00 : günaydın ^^
Gönderildi 06.34leemeanho : bu kadar erken kalktığına göre okula gidiyor olmasın. 60 yaşında bir amcayla konuşmuyorum değil mi?
likeachef00 : hahaha
Evet okula gidiyorum.leemeanho : aynı okulda mıyız?
likeachef00 : evet ama aynı sınıfta değiliz.
Ben daha bu sene kaydoldum okula
Senden 4 yaş küçüğüm yani.leemeanho : ve beni 1 sene sınıfta kaldığımı bilecek, benden nefret edecek kadar tanıyorsun?
likeachef00 : inan bana sınıfta kaldığını öğrenmek için seni tanımam gerekmiyor. 10 kişiden 8i bilir bunu.
Diğer kısma gelince
Onu yazdığım için pişmanım
Anlık bir şeydi
Üzgünümleemeanho : boşver
Belli ki canını sıkan bir şeyler var
İstersen anlatabilirsin
Sonuçta seni tanımıyorumlikeachef00 : belki bir gün
leemeanho : peki sen bilirsin.
Şimdi hazırlanmam gerek.
Okulda görüşürüz
Daha doğrusu sen beni görürsün
Likeachef^^likeachef00 : görüşürüz minho
.
.
.
.
.Bu sabah neden bu kadar mutlusun?
Felix'in sorusuyla Hyunjin de bana dönmüştü.
"Evet sabahtan beri salak gibi gülüp duruyor. Bu çocuğun da dakikası dakikasını tutmuyor. Ahh Hwang Hyunjin sen bu arkadaşlardan çok daha iyilerini hak edecek kadar mükemmel değil misin?
Hyunjin'e göz devirdim. "Bakıyorum da sen ve egon iyice dinlenmişsiniz. Ayrıca bu benim her zamanki halim" Felix tabii durur mu vursun tokadı. "Her zaman böyle olsan gel de canımı ye""Sen ne demek istiyorsun Felix?"
"Diyorum ki hep mutlu ol Jisung."
"Tamam uzatmayın " Hyunjin geldi ve ikimize de sarıldı. "İkinizi de çok seviyorum biliyorsunuz değil mi? Sizi sımsıkı sarar hiç bırakmam. Gerçekten çok seviyorum çünkü.." Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Felix de öyle olmalı ki "Ay tamam bırak ağlatacaksın. Ben de sizi çok seviyorum. Ve Jisung aptalı sakın beni yanlış anlama ağzına sıçarım. Hadi hazırlanın da çıkalım artık."
Sanırım bu çocuklar beni delirtecekti...
¡¡¡
Okula girer girmez Felix'in Changbin'e koşmasıyla biz de o tarafa gitmek zorunda kaldık. Sonuçta artık ortak bir noktamız vardı ve onlarla tanışmak zorundaydık. İlk konuşan Seungmin oldu "Merhaba ben Kim Seungmin. Zaten ismimi biliyorsunuzdur da yine de nasıl başlanılır bilemedim". İlk kimin elini sıkacağını bilemediği için elini ortaya doğru götürdü. Eğer bizim yavşak Hyunjin havada kapmasaydı ilk ben tanışabilirdim ama öyle bir şey olmadı. "Merhaba ben Hwang Hyunjin. İsmim yetmezse numaramı da verebilirim"
Boğazımı temizledim. Bunlar Felix'in sevgilisinin arkadaşlarıydı ve ona karşı mahcup olmak istemiyordum. Bu Felix için epey önemliydi.
"Ben Han Jisung. Lütfen Hyunjin'in kusuruna bakma. Gece egosuyla iyi bir uyku çekti de."
Seungmin gülümsemişti "bence epey tatlı" dese de o kadar sessiz söylemişti ki ben hariç kimsenin duyduğunu sanmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you ¬¬ minsung
Fanficlikeachef: Lee Minho senden nefret ediyorum çünkü Asla senin gibi olamayacağım. 081020 - 251020