Hyunjin ile eve girdiğimizde onu direkt odama götürdüm. Çok yorgun ve üzgün duruyordu dışarıda net görememiştim ama şu an gayet görebiliyordum.
Üzerinden montunu çıkarmasına yardım ettim. Hala okul kıyafetleriyleydi. "Sen üstünü değiştir ben yiyecek bir şeyler hazırlayacağım" dedim ve mutfağa geçtim. Dolaptan 2 tane dondurulmuş pizza çıkarıp mikrodalgaya attım ve yanlarına limonata doldurdum. O arada Felix'e hızlıca bir mesaj attım. Mikrodalga öttüğünde hepsini bir tepsiye koyup odama döndüm. Hyunjin üstünü değiştirmiş yatağımda oturup yere bakıyordu. Kapıyı açtığımda bana doğru geldi ve elimdeki tepsiyi aldı. Beraber yatağa oturup yemeye başladık. "Film falan izlemek ister misin?" diye sorduğumda başını hayır anlamında salladı. Sadece burun çekme seslerinin olduğu kısa bir süre sonra "Bugün... Bugün benimle ilgili birkaç dedikodu çıkmış okulda.. Minho ile yattığımı söylüyorlardı." dedi. Tepkilerimin onu daha da incitmesinden korktuğum için sessiz kalmıştım. O da devam etti.
"Sonra ben kalktım ve herkese böyle bir şey olmadığını olsa da onları ilgilendirmeyeceğini söyledim. Sonra... Sonra biri bana... Biri bana bunun annem ile babamı ilgilendirdiğini ama onların olmadığını söyledi. İğrenç bir tavırla. Sonra... Seungmin oradaydı Jisung... Ve hiçbir şey demedi. Sıradan başını kaldırıp bir kez baktı bana sadece. Hiçbir şey söylemedi. Tek başıma kaldım. Bir şey yapsam kime güvenerek yapabilirdim ki? Felix yoktu sen yoktun. Seungmin de yoktu... " küçük gözyaşları yanaklarından dökülüyordu." Annem ve babam konusunda ne kadar hassas olduğumu biliyorsun. Dayanamadım çıktım okuldan. Sana haber veremedim çünkü ne diyeceğimi bilmiyordum. Özür dilerim. " Bunların hepsini tabağındaki pizzaya bakarak söylemişti. Ona nasıl kızabilirdim?
Tepsiyi bir kenara çekip sıkıca sarıldım ona. O da beni yatağa doğru itti ve bir süre öyle sarılarak yattık.
Sonra onu pizzasını yemesi için zorladım ama" hazır pizzayı bile bok gibi yaptığım" ile ilgili 1001 türlü hakaret yedikten sonra bundan vazgeçmiştim.
Hyunjin uyuyana kadar saçlarını okşadım ve hep yanında olacağıma dair bir sürü söz verdim.
.
.
.seungmin'in melekleri+jisung+felix
Changbin: hey
Bu hafta sonu bir şeyler yapalım mı
Yarın cumartesiMinho: ben gelemem maalesef işim var
Changbin: doğru senin 'senin olamayacak kadar mükemmel' bir sevgilin vardı değil mi
Minho : yine başlama Changbin
Changbin: aptal gibi davranıyorsun Minho.
Minho : sen ne dersen de umrumda değil.
Changbin : olmadığı için bu halde değil misin zaten
Lix🖤: Changbin, Minho hyung lütfen uzatmayın.
Ben gelirim yarın bir şeyler yaparsakChangbin: benim olamayacak kadar mükemmel sevgilim gelmiş
Hoş gelmişMinho : siktir git
gönderildi 20.58Üzgünüm ben şimdi gördüm
Hyunjin şu an uyuyor
O yüzden o uyanınca konuşuruz
gönderildi 03.24Hyunjinnie🖤: günaydın herkese
Bugün ben Jisung ve Felix
Bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm.
O yüzden maalesef
Ama yarın bir şeyler yapabiliriz
gönderildi 12.18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you ¬¬ minsung
Fanficlikeachef: Lee Minho senden nefret ediyorum çünkü Asla senin gibi olamayacağım. 081020 - 251020