1.5- mahvederim seni

4.7K 525 684
                                    

Hyunjin'in ağzından

Alarm sesi rüyamın içinde peşimde koşmaya başlamış aşağıda Jisung'un kızarttığı ekmek kahramanım olup saati yok etmişti.

Ve ben de uyanmıştım.

Hemen duş aldım ve giyinip mutfağa gittim. Jisung sandalyeye oturmuş zemine bakıyordu. Bugünlerde aşırı dalgınlaşmıştı. Ancak hala hayatına devam ediyordu. Çok kötü bir şey olsa her sabah kahvaltı hazırlamaz, okula gitmeyi bırakır, her şeyi salar diye düşünüp kendimi teselli ediyordum.

"Günaydın benim biricik arkadaşım sevgili Han Jisung" diyerek dikkatini üzerime çektim ve o da bana gülümsedi.

Evet harika biri olduğum için onu tek ben mutlu edebiliyordum.

Minho Hyung'a nasıl bu kadar tutulduğunu anlamamıştım. Başta basit bir heves geçer desem de Jisung'un şu an üzgün olmasının en büyük sebeplerinden biri Minho hyungdu. Jisung tabii ki bir insan için kendini mahvedecek biri değildi sadece çok hassastı ve her şey üstüne geliyordu.

Bir şeyler atıştırdıktan sonra Jisung telefonunu almış ve bana gruba baksana demişti.

|   |    |    |    |

bu grubun ismi Seungminnie'm (evet hala adını değiştirmemiştim) tarafından Hyunjin meleği ve diğerleri+ikiyüzlü seungmin olarak değiştirildi

Hyunjin meleği ve diğerleri +ikiyüzlü seungmin

Seungminnie'm: selam gençler
Akşam hepiniz bendesiniz itiraz istemiyorum.

Felixinki: Minho hyungun onun olamayacak kadar mükemmel bir sevgilisi olduğunu unutuyorsunuz.
Ayrıca o son attığı balonlu fotoğrafı ben çekmiştim geçen sene ama o altına sevgilisini etiketlemiş.

Felixaşkım: Changbin lütfen. Artık karışma olan oldu zaten bir şeyi değiştiremezsin

Jisungunki: annenler evde değil mi seungmin

Seungminnie'm: hayır hyung 3 gün boyunca şehir dışında olacaklar o yüzden akşam bendesiniz ve gece kalabilirsiniz.

Kusura bakma ben gelemem

Seugminnie'm : hayır gelirsin ve kusura bakarım
Özellikle senin gelmeni istiyorum

Jisungmalı: ooo bazılarımız pek bir kararlı
Geliriz Seungmin
Ben getiririm onu

Jisungunki: ben gelemiyorum ya

Felixinki: neden az önce yazmadın Minho birden mi aklına geldi.
Korkak

Felixaşkım: Changbin kabalaşma
Biz zaten her türlü geleceğiz Seungmin.
Ben Changbin'i alıp dışarı falan çıkarayım da
Telefonundan uzak dursun.

Jisungunki : sen bu yaptığıma korkaklık diyorsun ama
Korku hissini şimdiki yaşadıklarıma
Tercih ederdim
Emin ol

Seungminnie'm : tamam duygusalı kendi aranızda yapın
Hyunjin ve diğerleri
Akşam bendesiniz
Diğerleri kısmında sen de varsın Minho
Okula bugün gelmiyorum
Evi hazırlayacağım
Görüşürüz.

|    |    |    |    |

"Seungmin seninle barışmaya kararlı gibi duruyor. Sence?" dedi mal Jisung. Seungmin ile ben de barışmak istiyordum. Ona karşı koymak istemiyordum çünkü onu seviyordum ama güvenimi alt üst etmişti ve gururum bunu onarmaya çalışmama engel oluyordu.

"evet ama o kadar kolay olmayacak emin olabilirsin" dedim

"Hadi ama Hyunjin. Çocuk pişman işte. Evet çok yanlıştı yaptığı ve söyledikleri... Söylemedikleri de belki ama yine de.." ona attığım bakışlarla susmaya karar vermişti.

Okula gittiğimizde Felix yine Changbinlerin yanında bizi bekliyordu. Bu sefer Minho hyung da vardı  Sevgili yaptığından beri ben ve Jisung geldiğinde o giderdi ama bizi görmesine rağmen hareket etmediğine göre gitmeyecekti.

Yanlarına vardığımızda Seungmin'den bahsediliyorlardı daha doğrusu Changbin Felix'e söylüyor, Minho hyung da Felix söylemiş gibi Felix 'e cevap veriyordu. "Selam" dediğimde Felix' in 'iyi ki geldiniz' diye haykıran bakışlarına karşılık gülümsemeden edemedim. "Minho hyung seni rahatsız etmeyelim biz istersen. Sen gitmediğine göre bizim gitmemizi istiyorsundur." dediğimde Jisung ve Felix bana "ne yapıyorsun" , Changbin ise "bendensin" der gibi bakıyordu.

Jisung'un hakkını kimseye yedirmeye niyetim yoktu.

İkisi de biribirinden hoşlanıyordu bu apaçıktı Minho neden işleri boka sürmeye çalışıp Jisung'u üzüyordu ki?

"Ne demek istiyorsan açık açık söylesene Hyunjin. Boşuna uzatıp kimsenin canını sıkma" dedi Minho

"Doğru ya buralarda biri can sıkacaksa o sen oluyorsun genelde garip gelmiştir başkasının yapması"

"Hyunjin boşver uğraşmaya değmez" dedi Changbin.

"Sizin benmle derdiniz ne ki ben onu anlamadım? Sevgilimin olması mı tek sıkıntı. Senin güvendiğin Seungmin sana piç muamelesi yaptığı için mi ben bu konuma düşü-"

Ağzının ortasına yediği yumrukla çenesini kapatmıştı. Ancak o yumruğu atan ben değildim.

Jisung'du.

"Bir daha onunla sakın ama sakın böyle konuşma yoksa mahvederim seni" dedi ve bana doğru döndü "Burada durup 3 yaşındaki çocuklar gibi kavga etmeye devam edeceksen bugün yanıma gelme dedi ve Lix'in de kolundan tutarak sınıfa doğru çıktılar. Changbin ve ben ne yapacağımızı bilemez bir şekilde Jisung'un yumruğundan sonra yere çökmüş Minho'ya doğru bakıyorduk. Changbin yere eğildi ve elini Minho'nun omzuna koydu. Minho ona baktı, sarıldı, ağlıyordu ve Changbin bana gitmemi söyledi.

Ben de sınıfa gittim.

Sınıf Seungminsiz bomboştu ama onunlayken dolu muydu bundan da emin değildim. Felix ve Jisung'un yanına gittim. Jisung ne zamandır arasının düzelmesini istediği kişiye yumruk atmıştı ve ağlamamak için kendini zor tuttuğunu görebiliyordum.

"Minho ağlıyor" dedim ve Jisung dolu gözlerle baktı bana. "Benim yüzümden mi" diye sordu. "büyük ihtimalle son zamanlarda Changbin de çok üstüne gelmiştir bugün ben de geldim. Sadece kendini suçlama" desem de kendini suçlayacaktı biliyordum.

Minho sınıfa kızarmış gözlerle gelip sırasına oturdu. Bugün Doyoung yoktu o nedenle yanı boştu. Başını sıraya koydu. Jisung sessizce kalkarak onun yanına gitti. Minho başını kaldırıp Jisung'a baktığında ikisinin de gözlerinin dolduğunu görebiliyordum. Evet merakımdan onları dikiziliyordum.

Jisung özür diledi. Minho da özür dilemesinin bir şeyi değiştirmeyeceğini söyledi. Sonra sırasına uzanıp uyudu. Jisung da yanıma geri döndü.

Kaç hafta sonra yaptıkları konuşma bu kadardı.

Keşke Minho'nun suratına bir yumruk da ben atsaydım.

Geri kalan saatleri Jisung ve Felix ile geçirirken bu akşamı kavgasız nasıl atlatabileceğimizi düşünüyordum.

××××××

Changbin smtm'de gurur sıçıyorum.

Eski bir hesabımı buldum taa ilk kpop stanlemeye başladığım sıralar jikook yazıyormuşum ama yazdığım kurgu hoşuma gitti o yüzden o hesabımda fici kaldırıp minsung'a uyarlayıp burada yazacağım. Ama ilk önce bunlardan birini bitirmem gerek.

Neden bu boş açıklamayı yaptım bilmiyorum ama okuduğunuz için teşekkürler.

i hate you ¬¬ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin