Uzun zamandır geçirdiğim en güzel sabahtı.
Gece yaklaşık 6 saat uyumuştum, hiç kabus görmemiştim ve sabah uyandığımda okula daha 3 saat vardı. Bu kadar sürede dünyanın en güzel kahvaltısını hazırlayabilir ve minik Hyunjin'imi mutlu edebilirdim.Ancak ilk işim Felix'i aramak oldu. 18. aramamda cevap alabilmiştim. Bana binbir çeşit küfür saydıktan sonra bize gelmesini ve güzel bir kahvaltı edeceğimizi söyledim. Sonra Jisung abisi oldum.
Mutfağa indim. Bu kadar mutlu olmama sebep olan şeyi düşündükçe aklıma sadece Minho geliyordu ama bu da çok anlamsızdı çünkü Minho ile tanışalı sadece birkaç gün olmuştu ve ben Han Jisung bu kadar sürede değil bir insana hayatımda yer vermek, ona selamı bile zor verirdim.
Ancak böyle şeyleri düşünmek istemediğim için kendimi kahvaltıya vermeyi tercih ettimHyunjin uyandığında yüzündeki mutluluk ve şaşkınlık görmeye değerdi. "Günaydın benim en değerli, en yüce, en mükemmel arkadaşım Han Seksi Jisung" abartılı jest ve mimiklerle bunları söylerken yanağıma da bunlar kadar abartılı ve sulu bir öpücük kondurmayı ihmal etmemişti.
Felix adı verilen hayvan kahvaltıya indiğimizi anlamış gibi tam dakikasında evimizde bitmişti. Ve beraber eğlenceli bir kahvaltı etmiştik.
Hyunjin biraz durdu ve "Arkadaşlar size bir şey söylemem gerek. Ben bu Seungmin'den baya etkilendim" dedi. Ben kendimi tutamayarak "Yuh yavşak herif" dediğimde Hyunjin yüzüme bardaktan su fırlatmış Felix ise söylediğim şeylere gülüyordu.
"Hadi bugün okula gitmeyelim" dedi Felix. "Gezelim, bir yerlere gidelim sadece üçümüz."
Hyunjin ile sanki bunu bekliyormuşuz gibi kabul ettik. Felix Changbin'e bugün gelmeyeceğini yazdıktan sonra süslemek için odalarımıza çekildik. Bugün bizim günümüz olacaktı.
.
.
.
.
.felixsunshine: yanımdaki iki malla her yola çıkmaya hazırım
471 beğeni 38 yorum
binniebinnie: kimin sevgilisi be
leemeanho : kimin yengesi be
User1: taşş mübarek taşşş
Hyunhot: ben de seninle her yola varım aslanımm
Jisunghan: madem bu kadar seviyorsun niye bizi atmadın lan göt
felixsunshine: @/jisunghan ben sana kurban olayım istediğin foto olsun
seungmininthebuilding: seungmin in the building
User2: Hyunjin senden daha yakışıklı
hyunhot : siktir git lan götchrisbang: yakışıklı kardeşim
jisunghan: @/chrisbang bana hiç kurmadın bu cümleyi be ABİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you ¬¬ minsung
Fanficlikeachef: Lee Minho senden nefret ediyorum çünkü Asla senin gibi olamayacağım. 081020 - 251020