Titreyen telefonunuyla uyandı Minho Changbin arıyordu.
"Günaydın binnie~~"
"Minho kötü bir haberim var. Bugün Jisung'u 2 kişi sıkıştırmış, seninle ilgili sorular sormuşlar."
" Ne saçmalıyorsun? Ne sorusu? "
"Sakin ol ve dinle. Birkaç kişilermiş. Çıkıp çıkmadığınızı sormuşlar, senin hakkında ileri geri konuşmuşlar... Jisung'u biraz da hırpalamışlar."
"Benimle ilgili ne demişler Jisung'a?"
"Her zamanki şeyler. Senin şerefsizin teki olduğun, eğer Jisung seni seviyorsa çok yanlış olduğu çünkü senin herkesle olduğu gibi onunla da oynadığın. Ama merak etme Jisung hiçbirine inanmıyor. Onların yüzlerine de söylemiş bunu. Onu bulduğumuzdan beri sana anlatmamamız için yalvardı. 'yanlış anlamışlar biz sadece arkadaşız zaten önemli değil' diyip duruyor. Ama tabii ki ben harika Changb-
Telefon Changbin'in yüzüne kapanmıştı.
"Ne yapacağım ben şimdi? " diye söylendi Minho. Hakkındaki dedikodular okul onun gay olduğunu öğrendiğinde başlamıştı ve en son isteyeceği şey Jisung'un bunlar yüzünden üzülmesi olurdu. "Sakinleşmeli ve dikkatlice düşünmeliyim" dedi aynadaki görüntüsüne bakarken.
Jisung'u bir ilişkiye sürükleyemezdi. Bunun birinci sebebi Jisung'un ondan hoşlanmamasıydı ama eğer hoşlansaydı da ona bir ilişki vaat edemezdi çünkü okuldakiler artık ikisinin de üstüne gelmeye başlardı.
Minho'nun dikkatleri Jisung üzerinden uzaklaştırması gerekiyordu. Ama her şeyden önce Jisung ile konuşmalı ve onun iyi olduğundan emin olmalıydı.
Jisung zaten ikisinin arkadaş olduğunu söylememiş miydi?
Minho bunu düşündü. "Biz iki iyi arkadaşız ve bunlar sadece aptal dedikodular."
Ardından Jisunglara gitmek için evden çıktı.
××××××
"Bu mu sadece hırpalanmış hali Changbin" Minho Jisungların mutfağında sinirli bir şekilde söyleniyordu Changbin'e
"Dedim ya söylememizi istemiyordu. Ne deseydim birazcık da dövmüşler mi deseydim? Sen sakin ol ve sakın aptalca bir şey yapma. " dedi Changbin.
Minho ona cevap vermeden içeri geçti Sessizce koltuğa oturdu. Jisung ona bakıyordu. "Olanlar için özür dilerim, böyle olacağını tahmin etmemiştim. Benimle daha takılmak istemezsen anlarım."
"Saçmalama Minho" dedi Jisung dolu gözlerle. "Bunların hiçbir önemi yok kapatalım artık konuyu"
...
Biraz daha takılıp vakit geçirdikten sonra eve geri döndü Minho. Herkes bunun yanlış anlaşılma olduğu ve devamının gelmeyeceği konusunda hemfikirdi ama Minho biliyordu ki dedikodu çok çabuk yayılırdı ve bu sadece bir başlangıçtı.
Uyuyakalana kadar ne yapması gerektiğini düşündü.
××××××××××
Hyunjin
Sabah sınıfa girdiğinde birkaç göz Hyunjin'e dönmüş dönmeyenlerin ise adı ağızlarından eksik olmamıştı. Sırasına otururken gözleri sol çaprazında oturan Seungmin'e kaymıştı. Ancak ön sırasına oturan bir kız onun dikkatini dağıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you ¬¬ minsung
Fanficlikeachef: Lee Minho senden nefret ediyorum çünkü Asla senin gibi olamayacağım. 081020 - 251020