Este vineri. Săptămâna a trecut repede. Îmi este mult mai bine de când locuiesc cu Alice. Vorbim non-stop despre Case și Drew. Încă nu m-am obișnuit cu gândul ca o mint pe Alice. Sper ca toată relația asta falsă să se sfârșească odată, chiar dacă asta înseamnă că nu voi mai fi atât de apropiată de Drew. Prefer să termin tot, oricum el are niște motive pentru care noi suntem într-o relație falsă acum. Trebuie neapărat să aflu acele motive.
-Abby. Băieții ajung în 10 minute.
Am și uitat că astăzi băieții vor venii să ne uităm la un film. Alice a tot insistat.
-Bine. Le-ai spus să cumpere niște snack-uri?
-Da, da...au spus că vor lua.
Stau liniștită pe canapea și mă gândesc cum aș putea afla care sunt motivele lui Drew. Băiatul ăsta nu schițează nimic ca să îmi pot da seama de ceva. Ori sunt eu prea proastă și nu îmi d-au seama. Soneria mă trezește din gândurile mele. Au venit. Mă ridic repede de pe canapea, iar Alice apare din bucătărie. Ne ducem amândouă să ne întâmpinăm iubiții. Deschidem ușa, iar Alice îi sare în brațe lui Case și îl sărută. Drew se apleacă spre mine și mă sărută scurt pe buze. Rămân șocată, dar știu că face asta doar ca Alice sau Case să nu suspecteze ceva.
-Haideți băieți, intrați. Spun eu.
Ne așezăm pe canapea. Am pus snack-urile pe masă ca fiecare să-și ia ce dorește. Băieții aleg un film de groază. Le urăsc. Îmi e mult prea frică să mă uit la așa ceva. Case dă drumul filmului, iar Alice se cuibărește la pieptul lui. Eu stau pur și simplu lângă Drew. Acesta își așează brațul pe marginea de sus a canapelei. Măcar atât. Minutele trec. Filmul ăsta e atât de înfricoșător. Am stat mai mult cu mâinile la ochi. Stăteam pe gânduri și dintr-o dată un sunet oribil se aude de la film. Mă sperii și sar în brațele lui Drew. Acesta tresare, iar apoi mă strânge în brațe râzând. Eu nu spun nimic, doar stau cu capul pe pieptul său și îi inspir parfumul. Mă ghemuiesc și mai mult lângă acesta. El îmi dă un pupic pe frunte iar eu zâmbesc.
-Te-ai speriat micuțo? Se pare că filmele de groază nu sunt pe placul tău.
-Le urăsc. Spun eu, iar toți încep să râdă.
După o oră jumate, în sfârșit s-a terminat și filmul ăsta groaznic. Bine...ce-i drept nu a mai fost atât de groaznic când Drew mă ținea în brațe. Când mai venea câte o scenă de groază, îmi bagam fața în scorbura gâtului său pentru a nu mai vedea. Bine...poate foloseam asta și ca scuză ca să fiu mai aproape de el. Case și Alice se ridică de pe canapea și merg la bucătărie. Ma ridic din brațele lui Drew, dar acesta mă trage înapoi. Ce naiba?
-Pleci undeva? Mă întreabă el, privindu-mă în ochi.
-Păi...nu apuc să mai zic ceva că acesta mă cuprinde într-un sărut.
Eu visez cumva sau chiar mă sărut din nou cu Drew? Sărutul ne este întrerupt de Case.
-Îmi pare rău că vă întrerup momentul porumbeilor, dar trebuie să plecăm.
Drew își dă capul pe spate, închide ochii și îndrugă ceva. Eu chicotesc și mă ridic, urmată de acesta.
-Bine Case. Vin acum. Pa micuțo.
Drew îmi dă un pupic pe obraz, iar apoi pleacă.
-Pa Drew.
Nu înțeleg ce naiba se întâmplă. Drew se comportă cam ciudat. Eu cred că face asta deoarece sunt Case si Alice prin preajmă. Vrea cu orice preț ca lumea să creadă în această relație. Offf...Drew. Oare ce ascunzi tu de fapt?După o săptămână.
Stau întinsă în pat și mă gândesc. Nu pot să cred cât de repede trece timpul. Zilele astea am stat mai mult cu Drew. Am fost în parc, am mâncat înghețată. Am fost din nou la locul nostru. Îi spun așa deoarece acolo ne-am sărutat prima oară. Poate pentru el nu a însemnat nimic. Dar pentru mine înseamnă enorm de mult. La liceu îmi mai dădea săruturi scurte pe buze, pentru a vedea oamenii. Nu înțeleg de ce nu terminăm jocul ăsta odată. Trecând peste asta...de abia aștept ca părinții mei să vină acasă. Ce-i drept nu vreau ca Amber să vină pe aici. Nu contează că este verișoara mea. Pentru mine este doar o fetiță răsfățată și nesuferită. De când a plecat s-a schimbat foarte mult. Știe doar să se laude că are bani și că e atât de frumoasă încât toți băieții stau după fundul ei. Nu o contrazic. Este foarte frumoasă. Are părul negru, dar ea și-a schimbat culoarea în blond. Are ochii verzi și mari. Are forme voluptoase și picioare lungi. Știe să se îmbrace cum e la modă și își cumpără tot ce apare nou. Este exact opusul meu. Nu vreau să vină aici și să înceapă să îmi de-a sfaturi prostești de ale ei. Soneria telefonului meu mă trezește din gânduri.
-Alo, Case. Ce s-a întâmplat?
-Drew...
-Drew? Ce s-a întâmplat Case? S-a întâmplat ceva cu Drew? Întreb eu îngrijorată.
-Drew...este foarte nervos. A plecat cu mașina și nu știu unde. Nu răspunde la telefon. Nu a vrut să îmi spună ce a pățit. Era la mine, cineva l-a sunat și a ieșit imediat pe ușă, nervos. Îmi e teamă că i se poate întâmpla ceva.
Tremur, iar inima îmi bate tare. Nu se poate întâmpla ceva cu el. Liniștește-te Abby. Gândește limpede. Unde s-ar putea duce?
-Lacul. Acolo trebuie să fie. Case vino la mine. Cred că am idee unde este Drew.
-În 5 minute sunt acolo. Spune și închide telefonul.
Alice apare în camera mea. Îi explic repede ce s-a întâmplat și îi spun să vină cu mine. Se va întoarce înapoi cu Case, dacă Drew este acolo. După 5 minute, cum a și spus, Case este în fața casei mele. Eu și Alice ne urcăm repede în mașină și plecăm. Sper să fi acolo Drew. Sper să fi bine. Trebuie să fi bine...
CITEȘTI
Him & I
RomanceȘi dacă totul începe ca un joc? Dacă totul este un plan? Dacă noi credem că nu iubim deșii iubim? Niciodată nu știi ce îți rezervă viitorul. Viața și dragostea sunt imprevizibile. Aceasta este povestea de dragoste dintre Abby Scott și Drew Black. Do...