'Teacher'
Bölüm: 1
Siyah tişörtümün üzerindeki, dirseklerime kadar kıvırdığım siyah spor ceketimin yakalarını düzelttim ve oturduğum masamdan kalktım.
Öğrenme isteğiyle bana bakan daha henüz ilkokul öğrenimi gören öğrencilerime, her daim yüzümde olan ve sunmaktan asla gocunmadığım gülümsemem ile bakıyordum."Evet çocuklar, şimdi de 'çarpma işlemi' konusuna ait soruları çözüyoruz. Sayfa 22'yi açsın herkes ve yapmaya çalışsın."
Ellerimi birbirine çakarak sıralar arasında yürümeye başladığımda, orta sıralardan bir öğrencimin işaret parmağını büyük bir hevesle kaldırdığını gördüm."Evet Minho."
Yanına gelerek kollarımı göğsümde birleştirdiğimde, bir yandan da defterine yazmış olduğu cevaplara bakıyordum."Birinci sorunun cevabı 40 öğretmenim!"
Tiz bir ses tonuyla konuştuğunda gülerek onu onaylamış ve elimi çakması için ona doğrultmuştum. Beni geri çevirmeyerek elime bütün gücüyle çaktığında, gülümseyerek ona arkamı dönmüş ve zonklayan elimi diğer elimle okşayarak gözlerimi kısmıştım. Ah şu çocuklar.."Diğer soru için kim yanıt vermek ister?"
Ellerimi arkamda birleştirerek sıraların en arkalarına doğru sekerek yürümeye başladığımda, kız öğrencilerimden birer kıkırtı çıkmıştı.
Her bir öğrencimin üzerinde bakışlarımı gezdirerek, elleriyle hesap yapanları gördüğümde gururla gülümsemiştim. Çok zeki bir sınıfa sahiptim ve dört yıldır onları ben eğitiyordum.En arka sıraya ulaştığımda, kaşlarımın çatılacağı bir görüntü dikkatimi çekmişti.
Yugyeom sırasına koyduğu kafasıyla çok rahat bir pozisyon takınarak uyuyordu.Yanına gelerek masasının yanında eğilmiş ve kulak hizasına doğru eğilerek fısıldamıştım.
"Yugyeom, gece beşik mi salladın kuzum?"Sesimi duyduğu anda hızla ayağa kalktığında, ben de yerimden kalkmış ve ellerimi belime koyarak ona doğru eğilmiştim.
"Umarım geçerli bir açıklaman vardır."Ellerini arkasında birleştirerek yüzüme bakmaya başladığında, tam iki kere esnemiş ve üçüncüyü yapacakken işaret parmağımı ağzına sokmuştum.
"Esneyerek zaman kazanma!"Sınıftaki öğrenciler gülmeye başladığında, elimle 'durun' işareti yapmış ve Yugyeom'a tekrar dönmüştüm. Açıklamasını merak ediyordum doğrusu. Bakalım bu sefer ne gibi bir senaryo yazacaktı benim zeki öğrencim.
"Öğretmenim.. akşam 'Marvel' vardı da. Abimle onu izledik, o yüzden biraz uykuluyum doğrusu. Ama yemin ederim benim suçum yok, çok geç saate koymuşlar filmi!"
Yakarırcasına konuştuğunda, elimle saçlarını dağıtmış ve işaret parmağım ile sırasını işaret etmiştim oturması için."Sana kötü bir haberim var Yugyeom. Film akşam 8'de de vardı çünkü ben de izledim. Sanırım sen geç saatte olanı tercih etmişsin."
Alt dudağını ısırarak etrafa bakmaya başladığında, gözlerimi devirmiştim.
"Sanırım artık velin gelse iyi olur Yugyeom. Çünkü yaptığın bu şey artık iki elin parmağını geçti. Her sabah seni en arka sırada uyur şekilde görmek istemiyorum. Ha bu arada birkaç kişinin daha velisini istiyorum yarın, çıkış zili çaldığında söylerim. Anlaşıldı mı?"Dediğim şeylere diğerleri normal tepki verirken, Yugyeom iri gözleriyle katılmadığını ifade eder bir şekilde reddettiğinde, açıklamasını dinlemek istemiştim.
"Öğretmenim ama annemle babam evde değiller. Annemin kuzeninin cenazesi var ve dün sabah Gwangju'ya gittiler."
"Ailenden kimse yok mu?"
Yumuşak bir ifadeyle sorduğumda, düşünür gibi yapmış ve yanıt vermişti."Abim var ama o çalışıyor."
Şefkatli bir gülümseme dudaklarıma peyda ederken, tek elimle saçlarını okşamış ve konuşmuştum.
"Yarın hafta sonu kuzum."¤
Selam!
Tekrar konusunun doğaçlama olduğu bir fic ile karşınızdayım kuzucuklarım🐏🖤Umarım diğer hikayelerimde gördüğüm destek ve değeri bunda da görürüm,
Sizi seviyorum!Bölüm sonlarında karşılaşacağız!
Hadi bakalım Allah hayır etsin sonumuzu ahajjsksjsjs
¤
-KARAKTERLER-
Park Jimin
Yaş: 25
Meslek: İlkokul ÖğretmeniKim Taehyung
Yaş: 25
Meslek: Bilgisayar MühendisiKim Yugyeom
Yaş: 11
Meslek: ÖğrenciBu üçlüyü çokça sevin..💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher | vmin
Fanfiction》Öğrencimin abisi ilgimi fazlasıyla çekmeye başlamıştı. '231120'