》"..neden mutluyum?"

2.9K 306 118
                                    

'Teacher'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Teacher'

Bölüm: 10

"Öğretmenim, sizinle eğlenmenin çok güzel olacağından eminim. Teşekkür ederim bizi kırmadığınız için."

Yugyeom arka koltuktan sarkarak konuştuğunda, gülümseyerek saçlarını okşamış ve Taehyung'a doğru dönmüştüm.
"Aslında benim de pek bir haberim yoktu. Plan bir anda kuruluvermiş, nasıl olduysa..
İmalı sözlerime karşı Taehyung kısa bir anlığına bana bakıp güldüğünde, kafasını çevirmiş ve aynadan arkadaki arabaları izlemişti.

"Olsun, memnun değil misiniz yoksa öğretmenim?"

"Yok.. olur mu? Sadece biraz planlı bir yapım vardır, bu yüzden bu emri vakiyi her seferinde abinin yüzüne vurmaktan kendimi alıkoymayacağım Yugyeom."

"Yandık, desene Yugyeom."

"Yandık."

Yugyeom arkasına yaslanarak camdan dışarıyı izlemeye başladığında, gökyüzüne kadar yükselen dönme dolabı görmemle yaklaştığımızı anlamıştım.

×

"Evet, hazır mıyız bakalım eğlenmeye? Hm? Jimin?"
Taehyung bana doğru yaklaşarak bir anda koluma girdiğinde, yan bir şekilde ona bakıyordum.

"Ne demezsin.. Çok hazırım, öyle söyleyeyim."
Ellerimi montumun cebine koymuş, her yerden farklı renk ışık kaynaklarını izlerken, Yugyeom abisinin elinden tutmuştu. Ona doğru baktığımda, hayranlıkla etrafına baktığını görmüş ve Taehyung'u dürterek onu işaret etmiştim.
Taehyung da ona dönerek hafif bir gülümsemeyle önünde eğilmiş ve etrafa bakarken sormuştu.

"Önce hangisine binmeliyiz sence?"

"Şu 360° dönen şey-"

"Yaşına göre takılsana be oğlum biraz. Olmaz o, başka seç."

"Tamam o zaman, atlı karınca!"

Taehyung Yugyeom'un önünden kalkarken göz devirmiş ve bana doğru fısıldamıştı.
"Cidden bu çocuğun ortası yok."

Gülmemi engelleyerek atlı karıncalara doğru ilerlerken, Taehyung tek bir bileti gişeciye uzatmış ve geri çekilmişti. Yugyeom sevinçle ilerlerken, bir anda bize doğru dönmüş ve soru soran gözlerle bakmıştı.
"Siz binmeyecek misiniz?"

"Bizi almıyorlarmış almıyor-"
Kolumla ona hızla bir tane vurmuş ve Yugyeom'a dönerek cevaplamıştım.

"Senin gibi çocuklar için üretilmiş bu canım, bu yüzden bizim binmemiz kötü durabilir."

Teacher | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin