'Teacher'
Bölüm: 12
Taehyung ile yakınlaşmamızın üzerinden yaklaşık bir hafta geçiyordu. Bu süreç içerisinde Taehyung her gün Yugyeom'u alma bahanesiyle okul çıkışından bir saat önce geliyor ve dersimin olmadığı günlerde birlikte bahçede oturup sohbet ediyorduk. Bazı zamanlarda bana kahve getiriyor, öğleden sonra ders bitişimde ise birlikte okulun yanındaki kafeye gidiyorduk.
Onunla çok eğleniyordum. Beni güldürmeyi ve mutlu etmeyi çok iyi başarıyordu.Bugün ise hafta sonumu değerlendirmek amacıyla bizimkiler ile bir buluşma hazırlamıştım. Onları görmeyeli çok olmuştu ve özlemiştim doğrusu.
Dolabıma ilerleyerek ütülenmiş kıyafetlerimi yatağımın üzerine bıraktığımda, önce vücut spreyimi sıkmış ve su yeşili oversize olan kazağımı boynumdan geçirmiştim. Kollarımı da giyerek beyaz dar pantolonumu bacaklarımdan geçirdiğimde, kazağımı içime sokmuş ve parfümümden sıkmıştım.Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradığımda, ortadan ikiye ayırmış ve düzeltmiştim. Masama ilerleyip telefonum ve cüzdanımı, kapının girişine giderek ise kot ceketimi alıp dışarı çıkmıştım.
Evin önüne park edilmiş arabama geldiğimde, koltuğa oturmuş ve kemerimi taktıktan sonra hafif bir müzik eşliğinde yola koyulmuştum.Bar'da takılmayı yasaklamıştım onlara. En son buluşmamızda pek de tatlı sayılacak şeyler olmamıştı. Bu yüzden de bir avm'de buluşmayı tercih etmiştik. Yan koltuğumdaki telefondan yükselen sesle, bizimkilerin aradığını düşünerek almıştım ki, ekrandaki isim yüzümde çocuksu bir gülüşün oluşmasını sağlamıştı.
Telefonu arabaya bağlayarak çağrıyı cevapladığımda, neşe dolu sesini duymuştum."Günaydın Jimin-ah."
"Günaydın~"
Ufak bir sessizlik olduğunda, hemen telefona geri dönmüştü."Sesin olduğundan daha da şen şakrak? Bu güneşli güne mi borçluyuz bunu bakalım?"
İmalı sesine karşı bir kıkırtı bıraktığımda, anında cevaplamıştım.
"Aslında şuan arabadayım ve bizim süper üçlüyle buluşmaya gidiyorum. Hafta sonunu değerlendirelim dedik."Karşı tarafta bir sessizlik olduğunda, sinyal verirken kulaklarım hâlen ondaydı.
"Ha.. öyle mi? Bu süper üçlü Jungkook, Namjoon ve Yoongi hyungdan ibaret, değil mi?""Bir sorun mu var Tae?"
Araya girdiğimde, gülüşünün arasından konuşmuştu."Hayır, ne sorun olabilir ki? Sadece merak ettim. Seni merak etmem hoşuna gitmiyor mu?"
"Yok, yani.. gitmiyor değil- Bu soruyla konumuz arasındaki bağlantıyı öğrenebilir miyim?"
Kulaklarım yaklaşık bir dakikadır gülen Taehyung ile kızarmaya başlayınca, gülüşüne nihayet bir ara verip benimle konuşmasına devam etmişti.
"Tamam tamam, birşey demiyorum. Sadece seni bize davet etmek için aramıştım. Ama planın varmış.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher | vmin
Fanfic》Öğrencimin abisi ilgimi fazlasıyla çekmeye başlamıştı. '231120'