》sihirli değenek ¿

3.8K 324 264
                                    

'Teacher'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Teacher'

Bölüm: 6

"Taehyung?"

Yoongi hyungun kolunu bırakıp ona doğru ilerlediğimde, arkamdan bir gürültü ve ardından inleme sesi gelmişti.
Şaşkın bakışlarımla Taehyung'a doğru bakarak önünde durduğumda, bana küçük bir gülümseme yollamıştı.

"Selam Jimin."
Elini hafifçe kaldırdığında, ensemi kaşıyarak gülümsemiş ve ben de elimi kaldırmıştım.

"Siz tanışıyor musunuz?"
Jungkook bir eliyle çenesini kaşırken diğer eliyle bizi işaret ettiğinde, aynı anda ona doğru dönmüştük.

"Sınıfımdan bir öğrencimin abisi."
Kısaca açıkladığımda, Yoongi hyung ve Namjoon da aramıza gelmişti.

"Oh, tanışık biri çıktığına sevindim."
Jungkook'un bahsettiği stilist, güneş gözlüğünü kafasına çıkarıp konuştuğunda, ona doğru gülümsemiştim.

"O halde bu ekip bir şeyler içmek için neden bir yerlere gitmiyor?"
Jungkook elini birbirine çakıp hareketlendiğinde, Taehyung onu kibarca reddetmişti.

"Yanlız biz buradan sonra kuzenimle buluşacaktık. İlişkisi yeni bitti ve bilirsiniz.. biraz kötü durumda kendisi."
Yüzümü ona çevirip üzgün bir bakış attığımda, birkaç saniye bana bakmış ardından ise diğerlerine dönmüştü.

Bu bakışım yanlızca kuzenine üzüldüğümü belirtmek amacıyla oluşan bir bakıştı.
Ayrılıkları oldum olası sevmemişimdir.

"Daha iyi ya, o da gelir bizimle. Olmaz mı?"
Bu sefer Namjoon araya girdiğinde, gözüm hyunga kaymıştı. Tırnağını yiyerek Hoseok'a bakıyordu.
Ona doğru yavaşça yaklaşarak eline vurup düşmesini sağladığımda, ağzı açık bir şekilde bana bakmayı sürdürmüştü. Gözlerimi irileştirerek 'ne yapıyorsun?' dediğimde ise, 'ne yapıyorum?' demişti.

Bu bizim göz ile anlaşma şeklimizdi. Ancak uzun cümleler kuramıyorduk.
Geliştirilmesi lazımdı.

"Pek sanmıyorum kabul edeceğini, ancak bir sorayım."
Taehyung cebinden telefonu çıkarıp ekranda parmakları kısa bir süreliğine gezdirmiş daha sonra ise kulağına dayamıştı.

"Alo hyung?"

Hepimiz pür dikkat onu dinlerken, o konuşmasını sürdürüyordu.
"... Evet orası için bir plan kurdular ancak.. Ne? Öyle mi? .. Peki o halde."
Telefonu kapatıp kaşlarını çattığında, Jungkook anında atlamıştı.

"Ne dedi?"

Taehyung gülerek telefonunu cebine sıkıştırdığında, omuz silkmiş ve yanıtlamıştı.
"Kendisi şuan orada."

¤

"Biz cidden çok büyük bir yanlış yaptık."
Hoseok arkadaki orta koltuktan zor nefes almış bir şekilde konuştuğunda, sola sinyal vermeden önce dikiz aynamdan ona doğru bakmış ve sormuştum.

Teacher | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin