Egészen jó nap volt a mai,egészen estig.
Éppen Cortezzel filmet néztünk a szobámba amikor anyu lehívott minket.
-Reni baj van.-kezdte anyu a monológját.
-Mi történt?-kérfeztem rémülten.
-Bezárják az iskolákat illetve karantént rendeltek el.
-Mivan?-kérdeztük tökéletes szinkronban Cortezzel.
-Sajnálom.-mondta anyu és folytatni akarta de nem készültem még fel arra amit mondani akart.Pontosan tudtam mit akar és pontosan tudtam,hogy erre még nem készült fel.Vissza mentünk a szobámba,leültünk a babzsákfotelbe és egy ideg csak néztünk ki a fejünkből a gonolatainkba merülve,mikor megszólaltam.
-Most mi lesz?-kérdeztem kétségbe esetten.
-Nem tudom Reni,de az biztos,hogy egy ideig nem találkozhatunk...
-De...
-Reni nem lehet.Nekem ott vannak a nagyszüleim neked meg a szüleid elég parázósak.
-Igen igazad van de akkor mi lesz velünk?
-Reni,szerinted mi lenne?-nevetett fel.
-Hát...most távkapcsolatba fogunk élni úgy,hogy közben 10 percnyire vagyunk egymástól?
-Tulajdon képpen igen.De már 1000-szer végig csináltuk.
-De akkor Amerikába voltál,egy másik kontinensen.Most meg konkréttan 3 utcányira leszünk egymástól.
-Nincs más válsztásunk.- igaza volt.
Még folytattam volna a "mi lesz velünk jaj" témát de megcsörrent a telefonom Cortezével egyszerre.Virág és Ricsi.
-Áááá Reni hallottad?-sírdogált a telefonba.
-Persze- válszoltam elkeseredve.
-Ez oan szomorú,így is már cska pár hetünk volt együtt erre még ezt is elveszik tőlünk.- mondta de a hangjából tisztán kivettem,hogy már zokogott.És igaza volt.Annyira lefoglalt a távkapcsolat téma,hogy az osztálytársaimról meg feledkeztem.Hogy az utolsó közös heteinket karanténba kell töltenünk.Hogy lehet,már nem is találkozunk a ballagásig.
-Reni itt vagy?-kérdezte Virág.Ja hogy beszélünk?Teljesen bele feledkeztem a gonolataimba.
-Igen persze.
-Szerinted,hogy lesz a tanítás?Ballagás ugye lesz?Reni mond,hogy lesz ballagás.
-Nem tudom-mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Ricsi üzeni,hogy lépj be a facebook csoportunkba.-szólt közbe Cortez.
-Rendben egy pillanat.-feleltem majd elköszöntem Virágtól.
-Figyelj Virág rengeteg megbeszélni valónk van Cortezzel később vissza hívlak.
-Oki.Szia -szipogott majd kinyomott.
-Szóval-töröltem meg a szemem.-Milyen facebook csoport?
-Fucking Corona a neve.
-Hmm találó-mondtam nevetve majd rákerestem a csoportunkra.Ahogy sejtetten amint rányomtam a csatlakozás gombra felrobbant a Facebookom.Ⓩ︎Ⓢ︎Ⓞ︎Ⓛ︎Ⓣ︎Ⓘ︎:𝐌𝐨𝐬𝐭 𝐤𝐨𝐦𝐦 𝐧𝐞𝐦 𝐥𝐞𝐬𝐳 𝐢𝐬𝐤𝐨𝐥𝐚?𝐍𝐞𝐦 𝐥𝐚́𝐭𝐨𝐦 𝐦𝐚𝐣𝐝 𝐌𝐚́𝐝𝐚𝐲𝐭
Ⓓ︎Ⓐ︎Ⓥ︎Ⓔ︎:𝐍𝐚𝐠𝐲𝐨𝐧 𝐮́𝐠𝐲 𝐭𝐮̄𝐧𝐢𝐤
Ⓥ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓐ︎Ⓖ︎:𝐔𝐠𝐲𝐞 𝐥𝐞𝐬𝐳 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐚𝐠𝐚́𝐬????????
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝐕𝐢𝐫𝐚́𝐠!𝐄𝐠𝐲 𝐤𝐞̀𝐫𝐝𝐨̃𝐣𝐞𝐥𝐛𝐨̃𝐥 𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐠𝐞́𝐫𝐭𝐣𝐮̈𝐤,𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐤𝐞́𝐫𝐝𝐞𝐳𝐧𝐢 𝐚𝐤𝐚𝐫𝐬𝐳 𝐯𝐚𝐥𝐚𝐦𝐢𝐭 𝐚𝐦𝐢 𝐦𝐞𝐥𝐥𝐞𝐬𝐥𝐞𝐠 𝐨𝐥𝐲𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚́𝐜𝐢𝐨́ 𝐚𝐦𝐢𝐭 𝐦𝐞́𝐠 𝐚𝐳 𝐢𝐠𝐚𝐳𝐠𝐚𝐭𝐨́ 𝐬𝐞 𝐭𝐮𝐝𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐧𝐭𝐨𝐬𝐚𝐧.
Ⓩ︎Ⓢ︎Ⓞ︎Ⓛ︎Ⓣ︎Ⓘ︎:𝐓𝐞́𝐧𝐲𝐥𝐞𝐠.......𝐁𝐎𝐑𝐑𝐍𝐄𝐑 𝐑𝐈𝐂𝐒𝐈𝐈𝐈𝐈
Ⓡ︎Ⓘ︎Ⓒ︎Ⓢ︎Ⓘ︎:𝐙𝐬𝐨𝐥𝐭𝐢 𝐞́𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐥𝐥𝐞𝐤 𝐞𝐬𝐤𝐮̈𝐬𝐳𝐨̈𝐦
Ⓩ︎Ⓢ︎Ⓞ︎Ⓛ︎Ⓣ︎Ⓘ︎:𝐌𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐞́'?
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝐊𝐨𝐧𝐜𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚́𝐥𝐧𝐚́𝐭𝐨𝐤 𝐤𝐢𝐜𝐬𝐢𝐭 𝐚 𝐤𝐨̈𝐫𝐮̈𝐥𝐦𝐞́𝐧𝐲𝐞𝐤𝐫𝐞?
Ⓓ︎Ⓐ︎Ⓥ︎Ⓔ︎:𝐈𝐠𝐚𝐳𝐚 𝐯𝐚𝐧 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐚́𝐧𝐚𝐤,𝐟𝐢𝐠𝐲𝐞𝐥𝐣𝐞𝐭𝐞𝐤!
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝐕𝐢𝐝𝐞𝐨́𝐡𝐢̀𝐯𝐚́𝐬 𝐌𝐎𝐒𝐓!
*𝑽𝒊𝒅𝒆𝒐́𝒉𝒊̀𝒗𝒂̄𝒔 𝒆𝒍𝒊𝒏𝒅𝒖𝒍𝒕*-Csatlakozz -mondta Cortez,majd rányomta a csatlakozás gombra.
-Sziaaa Reniiiiii-sikongatott Virág.
-Emó ne visíts,ide hallom a visításodat.
-De Ricsi ööö izé a szomszéd szobába vagy.
-Na látod ez a baj.
-Ember miért vagy külön szobába?-kérdezte Cortez.
-Szeretnék figyelni is nem csak azt nézni,hogy Emó milyen emojikat rak egy mondat végére és,hogy visít bele a kamerába.Bocsi Emó.
-Hm?-reagált Virág.Szóval nem hallotta.Miért nem lepődök meg?
-Emberek figyeljetek már-kiabált be a kamerába Kinga -Na most,hogy mindenki figyel szeretnék megosztani veletek az üzenetet amit kaptam a sulitól.
-Te mióta kapsz üzenetet a sulitól-kérdezte Zsolti.-Híí mindigis tudtam....Máday lánya vagy.
-Te meg egy idióta-vágott vissza Kinga.
-Hahóó-üvöltött bele a kamerába Andris.
-Hellóó-kontrázott Robi.
-Csodás csak ti hiányoztatok.-mondta Kinga.
-Bonjour.-köszönt Zsák is.
-Remek most,hogy mindenki itt van akkor mondanám.Szóval annyi érint minket ebből a mérhetetlenül hosszú emailból,hogy a két végzős osztálynak kedden magyar, szerdán történelem,csütörtökön matek,pénteken pedig a választott tárgybòl tartanak onilen òrákat a tanár által kiválasztott platformon.
-Ááááá nemár
-Viráággggg -szólt rá mindenki egyszerre.
-Jó jó bocsesz.
-Na mindenki értette?
-Igen-feleltem elsőnek.Majd jöttek sorra az "igenek" és a "nemek"(a rockerektől)
-Remek.Van kérdés?
-Nekem..-szòlaltam meg.
-Igen?
-Hétfőnként mit kell csinálnunk?
-Ooo igen.Hétfőnként francia.
-És a többi óra?
-Csak azokból lesznek online órák amikből éretségizünk.
-Akkot nincs több Vladár?-kérdeztem csillogó szemmel.
-Nincs.-mondta Kinga unottan.-Jól van bárkinek bármi kérdése van hívjon.-köszönt el Kinga majd kilépett.
-Tuti Máday lánya-nézett bosszúsan Zsolti majd Ő is kilépett,majd mindenki sorra elhagyta a hívást.
-Akkor?
-Mi akkor?-nézett rám Cortez mosolyogva.
-Meddig nem találkozunk?
-Nem tudom.Ameddig nem lehet.-szomrúan néztem rá.
-Ideje mennem.
-Jó de figyelj.Beszéljünk minden nap oké?
-Oké-mosolygott rám.