Március 20. 1.rész

809 18 0
                                    

Péntek.Normál esetben most minden diák be lenne zsongva. De most,azt várják a legjobban,hogy vége legyen az online órájuknak és kikönyörögjék a szüleiktők,hogy ki mehessenek sétálni.

Miután tegnap 13:00-kor keltem nem sokat akudtam az éjjel. De nem baj,így legalább időben keltem.Amíg Cortez aludt,csináltam reggelit(szokás szerint:) )rendet raktam a szobámba,és mivel szép idő volt úgy döntöttem,hogy a mai földrajz fakuktációs órán a kerti pagodában leszek.Mivel a az őszi levelek, és a téli minuszok nem tettek túl jót a pagodábak azt is kitakarítottam,párnákt tettem a padokra és vittem ki egy kis nasit is. Mert hát enni kell.Mire ezekkel mind végeztem Cortrez is felkelt.
-Jó reggelt-jött le a lépcsőn,én pont akkor jöttem be az udvarról.
-Jó reggelt!Hogy hogy ilyen korán felkeltél?-kérdeztem cinikusan.
-Hány óra van?-kérdezte viszont a hangjából ítélve még félig aludt.
-Negyed tíz.
-Uuu akkok vissza alszok -indult vissza a lépcsőn,de félúton megállt.-Á inkább nem.-majd újra lejött a lépcsőn.Furán néztem rá.
-Minden rendben?-kérdeztem
-Aha,csak még túl korán van.Csináltál reggelit?
-Igen.
-Köszönöm.-mosolygott-Emlékszek amikor az első nap azt mondtad nem csinálsz minden nap reggelit?-kérdezte nevetve.
-Igen.És nem is csináltam minden nap.Tegnap nem.-mondtam komoly fejjel de amint Cortez elröhögte magát természetesen én is nevetni kezdtem.

Kiültünk a pagodába és amíg én lelkileg felkészültem arra,hogy Dinával kell egy órán lennem,addig Cortez elkezdte írni a tételekt amiket angol fakultáció helyett kapott feladatnak.
-Félek-csúszott ki a számon.
-Dinától?
-Hát igazából nem tudom.
-Az jó. Ha kitaláltad elmondod?
-Igen.
-Oké.
Hát ezt aztán jól megbeszéltük.Elérkezett a 10 óra, és Farkas tanánő elindította a Skyp hívást.Még Virág mesélte amikor webkameráztunk,hogy ő mindig vár egy percet mielőtt csatlakozik az órához,hogy ne ő legyen az első és ne legyen egyedül a tanárral mert az "oan naon ciki". Hát ebbe az esetben én is így tettem.Mikor úgy éreztem letelt az az egy perc,félve kattintottam a csatlakozás gombra.Mikor beléptem már ott volt Dina és a másik két as lány.Tami még nem volt bennt az órán,így őt vártuk.
-Úristen az ott Cortez keze?-kérdezte nyávogva Dina.Kikerekedett szemmel nézten a saját kis ablakkámba.Valóban bele lógott Cortrz keze.Szerencsére azonnal kapcsolt és behúzta a kezét.
-Mii?-kérdeztem zavartan.-Hogy lenne Cortez keze-néztem "értetlenül"a kamerába.
-De az tuti Cortez keze volt.Te-biccentett felém.-Fordísd körbe a kamerát.A két szememmel akarom látni,hogy nincs ott Cortez.
-Oké-mondtam lazán.Már mint amennyire én laza tudok lenni.Cortez megint kaocsolt és gyorsan be ment a házba.Körbe forgattam a kamerát,így Edina megnyugudjon.
-Fura.Pedig fogadni mertem volna,hogy Cortez kezét láttam,mert akkor.....-de szerencsére nem tudta befejezni a mondatot,mert Tami megérkezett és Frakas tanárnő elkezdte az órát.Hamar eltelt az a negyvenöt perc.Még úgy is,hogy Dina vagy valamelyik as lány(Tamin kívül) szinte mondatonként vissza kérdezett.Már éppen elköszönt a tanárnő és már én is léptem volna ki amikor Cortez arrébb lökött és bele nézett a kamerába.
-Viszont látásra-köszönt el.Hitetlenkedve éztem rá.
-Miiiiiiiiiiiiiiiii?visított Edina.
-Viszont látásra-köszöntem el én is,és kiléptem.

Az ebéd után Cortez zenét hallgatott én pedig olvastam,amikor megcsörrent a telefonom.Virág volt az.
-Szia-vettem fel.
-Szia Reni-sikított a telefonba Virág.-Ööö tudod milyen nap van?
-Péntek-vágtam rá egyből.-Neeeeeeeee-esett le,hogy Virág mire szeretne rávezetni.
-Viiiiiiiiiiii deeeeee-kiabált boldogan.
-Hánykor?
- Ötre hívtak mindenkit.
-Hívtak?Kik?
-Ricsi hívott az előbb,hogy fél ötre eljön értem és megyünk Zsoltiékhoz.Meg mondta,hogy mindenkinek szóljak.
-Huu hát jó.Ott leszünk.
-Oki.Szia.
-Szia.-és letette a telefont.
-Hova megyünk?-kérdezte lazán Cortez.
-Zsoltiékhoz-vigyorogtam.
-Neeeeee-mondta ő is hitetlenkedve.
-Deee-mondtam de már ugráltam örömömbe.
-De Reni?Amikor hétfőn elmentünk sétálni akkor is nagyon nagyon nehezen engettek el a szüleid.Szerintem ez felejtős.
-Nem az.Későn érnek haza.Nem vennék észre.
-Hű... mivan veled?Mióta vagy ilyen rossz?-kérdezte nevetve.
-Amióta kereken egy hete nem találkoztam a többiekkel.
-Mi lesz veled jövőre?-ült mellém és magához húzott.
-Nem tudom-mondtam elkeseredve.
-Inkább kéreckedj el.Nem akarom,hogy baj legyen belőle.
-De nem fogják engendi.
-Az még mindig jobb mintha elszöknél.
-Hát jó.-mondtam majd újra a telefonomért nyúltam.
-Szia Reni,gyorsan mond.-vette fel anyu.Gyorsan mondja?Tehát siet.Az az nagyobb esélyem van arra,hogy igent mond.Ezaz.
-Ööö szia.Csak annyit szeretnék kérdezni,hogy át mehetünk Zsoltiékhoz?-mondtam ki félve.
-Szó se lehet róla.
-Add csak ide-lépett mellém Cortez.Át adtam neki majd bele szólt.
-Szia...igen de.....tudom de.....ma van az amit mondtam....igen....persze....rendben.....szia.-tette le a telefont.-Mehetünk-fordult hozzám.
-Na jó.Mi volt ez?És mióta tegeződtök.És mi van ma?-hadartam.
-Jézus Reni lassíts-nevetett.-Tegnap kicsit beszéogettünk erről arról és akkor kérték a szüleid,hogy tegezzem őket.
-És mi lesz ma?
-Semmi.-felete szűkszavúan.
-De akkor mit mondtál anyunak?
-Nézd hív Ricsi-mutatott a telefonomra.Szóval ennyivel le is tudtuk a dolgot.Egyébként Ricsi ugyan azt mondta,mint Virág,csak éppen Ricsi egy jelentős részletet kihagyott amivel csak délután szembesültünk igazán.

SzJG a korona idején (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant