Éretségik 1.rész

646 12 0
                                    

Vége.El sem hiszem. Az elmúlt hét tele volt eseménnyel.

A matek éretségi következett.Reggel szintén 9-re kellett a Szent Johanna elé érni.Szokás szerint felkeltünk elkészültünk és mentünk.Mikor oda értünk a suli elé Ricsinek sikerült dezsavú érzést okoznia.
-Ren,annyira hiányoztál.
-Nincs számológéped ugye?
-Nincs-vigyorgott.Letettem magam elé a táskámat majd kihalásztam belőle az egyik számológépemet.
-Tessék-nyújtott át neki.
-Szeretlek-ölelte át a vállam.Ekkor megérkezett Zsolti.
-Reni,de szép vagy ma.
-Neked sincs számológéped?
-Dehogy van-mosolygott.Elővettem még egy szàmológépet és oda adtam Zsoltinak.
-Szer...-kezdte de Ricsi közbe szólt.
-Haver, azt már mondtam neki.Találj ki magadnak valamit.
-Ja,oké.-felelte,majd rám nézett.-Kérsz csokit?
-Persze.
-Nem csalódtam benned-röhögött,majd oda adta az "büféjéből" az egyik csokiját.Kibontottam,és már majdnem bele haraptam amikor megláttam,hogy Cortez furán néz rám.
-Reni,most ettél.
-Tudom,de kell agyserkentőnek-magyarázkodtam.Cortez elröhögte magát majd hátulról átölelt.
-Sziasztok-lépett hozzánk Virág.
-Szia-köazöntünk neki.
-Ööö hogy hogy nem Ricsivel jöttél?-tette fel a kérdést Zsolti.
-Apukámnál voltam tegnap.
-Gratulálok Virág-érkezett meg Kinga Davvel az oldalán.-Ha nem tudnád vírus van.Igen felelőtlen tőled,hogy csak úgy apukádnál vagy.És ha vírus hordozó vagy?-nézett dühösen Virágra.
-Ember nyugi már-állította le Ricsi-Emó azért volt az apukájánál mert már 3 hónapja nem találkoztak,ráadául mindjárt itt van a 18.szülinapja.
-Ez így akkor sem járja-kiabált Kinga-Renáta mond meg neki.
-Ne haragudj Kinga,de Ricsinek van igaza.-mondtam ki féleve.
-Igen Renáta?Te mégis kinek a pártját fogod?
-Hát most éppen Ricsiét.-feletem.Kinga szúrósan nézett rám,majd átnézett a vállam felett.
-Ez nem igaz.-tátotta el a száját.Mindanjian oda fordoltunk amerre Kinga nézett.Arnold sétált felénk.
-Ez mit keres itt?-háborodott fel Cortez.
-Ööö figyelj Zsolti-nézett rá Virág.-ha legközelebb időgépet építsz esetleg lehet,hogy izé Arnold ne jelenjen meg?-kérdezte.Bár feszült volt a hangulat erre a kérdésre mindenki felnevetett.
-Igaza van-védte meg Virágot Dave.Ekkor ért oda hozzánk Arnold.
-Jó reggelt-köszönt.
-Cso...-kezdte megint a "csokizást" Zsolti,de megmentette a helyzeteg.Legalább is szerinte.-Csókolom.
-Robbant humoros-fitorgott Arnold.
-Miért vagy itt?-szögezte neki a kérdést Kinga.
-Éretségizni jöttem.És mellesleg tegnap is itt írtam a magyar éretségit.A melletetek lévő terembe-magyarázta Kingának.
-Hát de hé,én abba a terembe írtam-kiabált Andris.
-Én is-szólalat meg Robi.
-Valóban.Azonban ha nem terelte volna el a figyelmeteket a terembe kitett osztálykép nézegetése,talán észre vettetek volna.
-Miért néztétek egy másik osztály osztályképet-kérdezte furán Ricsi
-A jó nők miatt-feleték egyszerre.
-Istenem,hogy lehettek ennyire-kezdte Kinga majd nyakon vágta előszzőr Andrist-gyerekesek?-majd Robit is.
-12.-eske befelé-jelent meg az ajtóba Máday.Egészen addig a teremig együtt mentünk be ahol mi írtuk tegnap az éretségit.Ott elköszöntem Corteztől és bátorítóan átöleltem Virágot.Nagyon félt a mai matektól,mivel nem tartozik az erősségei közé.Sok szernecsét kívántam mindenkinek majd Zsolti,Dave és Gábor kíséretében beléptem a termebe.
A mateknál nem már izgultam annyira mint magyarnál.Könnyítette a dolgot,hogy megengedett volt a számológép használta,valamint bár ezt nem hittem volna,de Vlandár helyett ma Kardos volt a felügyelő tanár és ez is csökkentette a feszültséget.A tengnapi napból(illetve Virágtól) tanulva a sok víz miatt amit az éretségi alatt ittam meg,kikéreckedtem mosdóba.Legnagyobb meglepetésemre Kingát is ott találtam.
-Hogy megy?-kérdeztem.
-A számológép használata könnyít a dolgon.
-És Cortez?
-Eddig fel sem nézett a lapjából.
-Huh-könnyebültem meg.-és Virág?-kérdeztem félve.
-Most szerencsére megkímélt minket az énekléssel.Eddig. Dave?
-Mindent IS számológéppel számol ki-nevettem.-az alap zaj Dave ahogy nyomkodja a számológépet.-ekkor Kinga elmosolyodott.
-Na gyerünk Renáta.Menjünk vissza.Mindjárt lejár az idő.
-Uhh tényleg.Menjünk.
Vissza mentem a terembe és megkönnyebülten vettem tudomásul,hogy Zsolti még uyganúgy körmöl mint mielőtt kimentem és Dave is szüntelenül nyomkodja a számológépet.Leültem a helyemre és folytattam.Az utolsó feladathoz érve megtorpantam ugyan is az utolsó feladat volt az amit Virág sose értett.Rengetegszert magyaráztam el neki,és regetegszer nem értette.Megcsináltam az feladatot majd mivel volt még 5 perc,átnéztem.Mikor letelt az idő Kardos szólt,hogy tegyük le a tollatt és adjuk be.Elsőnek adtam be majd mikor kiszabadultam a teremből,egyből Virág Cortez és Kinga terméhez rohantam.Mikor oda értem akkor lépett ki Virág.
-Uuu Reni láttad az utolsó feladatot?-kérdezte fájdalmas arcal.
-Igen.Ment?
-Nem
-De írtál valamit?
-Nem.Nem tudtam,hogy kell elkezdeni.Nagy baj?-érdeklődött.
-Hát az volt a legtöbb pontot érő feladat.De nem baj-nyugtattam meg hirtelen,mert lesápadt és elkezdett szédülni.-Ha már a fele sikerült,akkor megvan a kettes.-gondolkodtam.
-Hu akkor jó.-könnyebbült meg és láttam rajta,hogy vissza kapja a színét.

A történelem éretségi semmi fontosabb dolog nem történt.Ugyan úgy beértünk a suliba,még beszélgettünk egy kicsit az iskola előtt,majd jött Máday,bementünk a saját termünkbe,és következett 3 óra folyamatos írás.Végeztünk,beszélgettünk még a suli előtt majd haza mentünk.Anyuéknak beszámoltunk mindenről,majd felmentünk a szobámba filmet nézni.Ez volt a legnyugodtabb éretségi napunk,de közel sem a legjobb. Az még hátra volt.

SzJG a korona idején (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora