Éretségi bankett 1.rész

602 10 0
                                    

-Mi a szar?-kerekdett ki Zsolti szeme.
-Te jó ég?-mered ki Kinga szeme is.
-Ezt nem akartam volna látni.-takarta el Ricsi a szemét az egyik kezével, a másikkal pedig Virágét próbálta de a lány elindult Arnoldék felé.
-Virág hova mész?-kiabáltam után sokkos állapotban.
-Köszönök nekik.-mondta kedvesen.
-Várj én is megyek-szalad utána Zsolti.
-Na ezt nem hagyom ki-nevetett Ricsi,és ő is utánuk ment.
-Komolyan itt hagytok?-háborodott fel Kinga,de amint kimondta már Virágék nyomában volt.Ott maradtunk Cortezzel,Gáborral Macuval és a Rockerekkel.Gábort nem nagyon izgatta a dolog,Macu nem ismerte Arnoldot(Dinát annál jobban) a Rockereket pedig lekötötte az iskola előtt elsétáló lány.
-Én is megyek-mosolygott rám Cortez és elindult Arnoldék felé akikhez időközben oda értek Virágék.
-Itt ne hagyj!-kiálltottam,némi hezitálás után majd utána szaladtam.Ott álltunk Arnoldék előtt akik nem tudtak tovább menni mivel egy rögtönzött sorfalat álltunk előttük.
-Mit műveltek?-kérdezte Edina  hisztérikusan.
-Jöttünk köszönni-nézett rá "ártatlanul" Zsolti.
-Jó,akkor sziasztok-értetlenkedett.Már kerültek volna ki minekt amikor hirtelen felindulásból Arnold után szóltam.
- A régi Arnold sose jött volna össze egy Dina féle lánnyal.-bár tudtam,hogy ezzel a mondattal felbosszantom de egyszerűen muszáj volt,hogy kimonjam.
-Héé-háborodott fel Edina
-Bocsi-legyintettem.
-Reni-nézett rám Arnold.-tudod én se gondoltam volna,hogy a régi Re....
-Na jó hagyjuk ezt rendben?Tudjuk.Régi Reni,olvasott,zenét hallgatott,Cortez után sírt....-ekkor Cortez elnevette magát.
-Ne nevess-néztem rá.-Szóval a régi Reni egy rakás szerencsétlenség volt...
-Most is az -szólt bele Kinga.
-Jó az lehe de biztosítalak róla,-néztem újra Arnoldra-hogy az új Reni ha egyeltalán van ilyen sokkal boldogabb,és nem csak Cortez miatt.Tehát felejsd el ezt a régi Reni új Renit dolgot mert most nem rólam van szó!Engem is nagyon érdekelen,hogy mi lett veled?Dina?Tényleg?
-Naaaa-kiálltott fel megint Edina.
-Maradj már-kiabált rá Kinga.
-Ha te is megtudtál változni,én is.
-Hagyjuk már ezt-emeltem fel a hangom.
-Jó igazad van.Régebben nem jöttem volna össze Dinával.Mert régen mást szerettem-felelte titokzatosan de én pontosan tudtam mire gondolt.Vagy is inkább kirek.-Menjünk-nézett barátnőjére majd Arnold megragadta Edina kezét,az ujjait rákuncsolta az ő ujjaira és elmentek.
-Na ez durva volt-nézett utánuk Dave.
-Ja -értett egyet Ricsi.
-De most akkor megyünk kajálni vagy nem?-hisztizett Zsolti mint egy rossz gyerek.
-Igaza van Zsoktinak.Kéne valami.Éretségi bankett vagy mi?-érvelt Cortez is.Azonban ekkor a Szent Johanna előtt megállt 3 autó. Mind a hármat rögtön felisemertem.Az egyik a  miénk volt.A másik kettő Dave apukájáé és Kinga anyukájáé.
-Sziasztok-húzta le Dave apukája az ablakot.-üljetek be valamelyik kocsiba.
-Miért?-kérdezte Dave.
-Csak üljetek be.Majd meglátjátok.-felelte selytelmesen.Több se kellett nekünk.Mi Cortezzel egyből anyu felé indultunk,azonban a többiek vaciláltak.Kinga és Dave nem tudták eldönteni,hogy együtt menjenek vagy a szüleikkel.A többiek is tanácstalanul álltak a suli előtt azon gondolkozva,kinek a kocsijába száljanak be.
-Vííí Reni én megyek veletek-ugrált felént Virág.
-Én is -indult felénk Ricsi.Így az egyik autó már megtelt.Beültünk anyuhoz.
-Sziasztok gyerekek-köszönt nekünk-azt mondták majd csak egyszerre indulhatunk.-ekkor lehúzta az ablakot,hogy élveszhessük a többiek műsorát.
-De én Robival megyek -tiltakozott Andris.
-Jó akkor Gábor Zsák Zsolti jönnek velünk.-mutatott magára-Dave,Macu és a Rockerek mennek Dave apukákával.Így mindenkinek jó?-kérdezte idegesen Kinga.
-Igen -kiabálta mindenki.Mindenki beült a neki kijelölt kocsiba,bár a Rockereknek jelentett némi problémát az,melyik Kingáék autója és melyikbe kell nekik ülniük.Hiába mutattál neki Daveék...Kingáékhoz akartak beszállni.Végül nagy nehez mindenki be ült valahova és a három autó egyszerre hajtott el a Szent Johanna elől.

SzJG a korona idején (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora