Elérkezett az online oktatás első napja.Én szokás szerint már 7 óra előtt fentvoltam,azonban Cortezt 9:45 az ágyból kellett kirángatnom.
-Csináltam reggelit-mondtam mire végre kinyitotta a szemét.
-Köszi-mosolygott rám.
-De gyorsan szedd össze magad mert negyedóra múlva keudődik az óra.
-Muszàly?
-Remélem ez a kérdés költői volt-nevettem.
Cortrz 10 perc alatt összekaptamagát,majd miután megreggeliztünk bekapcsoltam a gépem és bejelentkeztem Skypra.Még volt 5 perc a franciáig,de Kinga már elemében volt.
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝙐𝙜𝙮𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙠𝙞 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙚𝙡𝙚𝙟𝙩𝙚𝙩𝙩𝙚 𝙚𝙡,𝙝𝙤𝙜𝙮 𝙢𝙖 𝙣𝙮𝙚𝙡𝙫 𝙤́𝙧𝙖 𝙫𝙖𝙣?
Ⓥ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓐ︎Ⓖ︎:𝘼𝙟𝙟 𝙖𝙯 𝙢𝙖 𝙫𝙖𝙣????
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝙑𝙞𝙧𝙖́𝙜 𝙢𝙞𝙠𝙤𝙧 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙚?
Ⓥ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓐ︎Ⓖ︎:𝘿𝙚 𝙚𝙯 𝙣𝙚𝙢 𝙚́𝙧.𝙑𝙖𝙨𝙖́𝙧𝙣𝙖𝙥 𝙢𝙞𝙚́𝙧𝙩 𝙫𝙖𝙣 𝙤́𝙧𝙖́𝙣𝙠????
Ⓚ︎Ⓘ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓐ︎:𝙃𝙚́𝙛𝙤̃ 𝙫𝙖𝙣 𝙑𝙞𝙧𝙖́𝙜....𝙝𝙚́𝙩𝙛𝙤̃
Ⓥ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓐ︎Ⓖ︎:𝘼𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟𝙟 𝙢𝙖́𝙖́𝙖́𝙖́𝙧.
Miután kellően ki nevettük magunkat Kinga és Virág beszélgetésén,kerestünk egy helyet ahol Cortez nyugodtan "mehetett" angolra.Bár Corteznek a választott tárgy az angok(ami csak pénteken lesz)De mivel szinte a második anyanyelve,így az angol tanár úgy döntött,hogy Corteznek elküldi a megtanulandó tételeket amit ki kell dolgoznia,így nem kell majd neki péntekenként angok fakultációra járnia.Az én szobámba nem maradhatott mert nekem ott franciám volt,a konyhába valami fura szag terjengett a levegőbe (még a vacsi maradványa) anyuék szobájába nem kartam küldeni,az fura lenne,így maradt a nappali.Segítettem Cortrznek beindítani a gépet és kicsit át rendeztük a nappalit,hogy a laptop töltője elérjen a konektorig úgy, hogy Cortez a fotelban ül.Végül a biztonság kedvéért magamhoz vettem a távirányítókat majd vissza siettem a szobámba.Mire felértem elis is indult a Skype hívás.Gyorsan ellenőriztem magam az íróasztal feletti tükrönben,hogy ne ijedjen meg mindenki ha bele nézek a kamerába majd csatlakoztam a híváshoz.Rajtam kívül Kinga,Dave,Zsolti és Ricsi volt az órán.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Csá Ren.
-Szia
-Helloooo
-Ööö...hol vannak a többiek?
-Otthon-humorizált Zsolti.
-Nem úgy.
-Emót próbálom előkeríteni,a rockereket Kinga kergeti,Gábor írt,hogy mindjárt jön csak eszik.Macuval nem tom' mivan.
-És Duran?
-Bénázik.
-Oui?-szólalat meg a tanár.
-Semmi-semmi-védte magát Ricsi.
10 perc ment el az órából mire előkerült mindenki.Durannak is sikerült beállítani a dolgokat így elkezdtük az órát.Vagy is csak akartuk.Mivel Durann dilije,hogy lásson és halljon minket,így kötelező volt,hogy a kamera és a mikrofon is be legyen kapcsolva.
-Zsolti kapcsold be a kamerát-kiabált Kinga.
Zsolti bekapcsolta a kamrát.
-Hé Ricsié sincs bekapcsolva....Ricsi azt,hiszed Borrner Ricsinek nem kell mutogatni a szép pofikákát?-kérdezte Zsolti gügyögve(?)
-Ember nyugi már -jelent meg Ricsi feje a kijelzőn.
-Ezt figyeljétek.-szólalt meg Macu is.-Ez a legújabb frissítés-magyarázott majd egyszer csak megjelent egy filter a fején.Persze Davenek is kellett a frissítés,így ők el voltak,viszont Kingánál betelt a pohár.
-Figyeljetek már-rikácsolt.Mindenki elhallgatott,így Duran elkezdhette az óràt.Azonban 15 perc elteltével Virág elkezdett nyafogni,hogy legyen vége az órának mert letelt a 45 perc.Duran elengedett minkett így kiléptem a Skypból és ki is kapcsoltam a gépem.Leindultam Cortrzhez,de a lépcsőn találkoztunk.
-Végeztél?-kérdezte.
-Igen.Te?
-Én is.
-Milyen volt.
-Felemelő érzés volt.
-Nekem elmemt a háromnegyede azzal,hogy Kinga és Ricsi Virágot,Adrist és Robit kerest,Dave és Macu valami frissétét próbáltak letölteni.Aztán mikor Virág megkerült elkezdett nyafogni,Kinga ordibált.......fantasztikus volt.-hadartam el egy levegővel.Cortez röhögve végig halgatott,majd megbeszéltük,hogy filmet nézünk.
-Melyiket nézzük -kérdezte Cortez
-Válssz nyugodtan,én szerintem olvasok-mondtam,közben pedig a könyves polcomat sasoltam,hogy mit is olvassak.Miután Cortez megnézett egy filmet én megmelegítettem az előre elkészített ebédünket majd azt játszottunk,hogy ki bír kevesebb fintorral lenyelni egy-egy falatot.Miután megettünk az ebédet(na jó az túlzás) vissza mentünk a szobámba.Cortez új filmbe kezdett én pedig folytattam az olvasást. Igazából az egész nap így telt el.Este felé anyuék haza értek,beszámoltunk az első online óránkról majd amíg ő a vacsorát csinálta,én kikönyörögtem, hogy elmehessünk sétálni.Csak a környékre szándékoztunk elmenni de anyu nagyon nehez adta be a derekát.Végül én győztem.:)
-Elmentünk-kiáltottam anyunak az ajtóból.
-Renben,vigyázzatok.
Fogalmunk se volt,hogy merre megyünk,csak mentünk.Útközben mindenről beszélgettünk,de főleg Párizsról.
-De,Reni nem lesz könyvtár szobánk.
-De neked lehet egy ilyen játék szobád vagy mid.
-Reni-röhögött-nem tududjuk állni azokat a lakásokat amikben van könyvtár meg gamer szoba.
-Mi az a gamer szoba?
-Játék szoba.Angol!!Tudoood...
-Jó na.Akkor nem lesz könyvtár szobám?
-Nem hiszem.
-Akkor két polc a könyveknek?
-Egy -alkudozott.
-Naaa kettő.-kérleltem.
-Akkor lakást tudunk bérelni a pénzümből,hogy összesen két könyves polc férne be.
-Jó oké.Akkor elég lesz 1 polc is.
-Örülök neki.-nevetett
Mikor haza értünk,a házban már igen érdeges szagok voltak.Leültünk vacsorázni(Cortezzel ugyan azt játszottuk mint ebédnél.Anyuék meg furán néztek ránk).Cortez megnézett még egy filmet,(szerintem karanténban megnézi az összes létező filmet ami csak létezik)Én pedig mit csináltam?Vajon mit? Olvastam.