-Mi?-kaptam oda a fejem hirtelen.
-Az ő-mondta Kinga.
-Működik az időgépem-ugrált örömében Zsolti.
-Menjünk?-kérdezte Cortez.
-Nem kell.-bár nagyon csúnyán váltunk el legutóbb Arnoldtól,bunkóságnak tartottam volna azt ha egyszerűen elmegyünk.
-Oké.-bólintott.
-Sziasztok-ért oda hozzánk Arnold.
-Csoki-köszönt neki reflexből Zsolti.
-Parancsolsz?
-Ó elnézést.Üdvözlöm köreinkben Neményi Arnold úr.Minő fenkölt ünnepélyesség veszi körül szívemet látványodtól.-mondta nyájasan.Majd hirtelen hangnemet váltott ami cseppet sem volt barátságos.-Így jó lesz?-kérdezte mű mosolyt varázsolva az arcára.
-Roppant humoros vagy.-nézett rá lesajnálóan Arnold.
-Mit keresel itt?-érdeklődött Cortez nem túl kedvesen.
-Renihez jöttem.
-Mit akarsz tőle?
-Beszélgetni.-felelte szűkszavúan.
-És mivan ha nem akar veled beszélgetni?-lépett hozzá Ricsi.
-Szerintem ezt kérdezzük meg tőle.Reni?-nézett rám.És nem csak ő.Mindenki.
-Ööö-kezdtem zavartan.Félve Cortezre pillantottam és nem túl látványosan kinyújtottam a kezem.Vette az adást.Oda lépett mellém és szorosan rákuncsolta az ujjait az enyémre.-Mondjad-suttogtam.
-Esetleg lehetne négyszem közt?-ekkor megint Cortezre néztem.Némán néztük egymást egy ideig míg nem megszólalt.
-Menj.-suttogta.
-De egyedül nem akarok.
-Bármit is lesz,itt vagyunk.
-Rendben.-bólintottam mire elengedte a kezem.Oda léptem Arnoldhoz aki már pár méterel arrébb várt.
-Hallgatlak.
-Hogy vagy?
-Ezt nem hallhatták a többiek?-kérdeztem felháborodtan.Egy darabig hallgatott majd újra megszólalt.
-Mikor változtál meg ennyire?-kérdezte.Sóhajtottam egy mélyet,majd bosszúsan a szemébe néztem.
-Ezt már a múltkor is a fejemhez vágtad.Van valami új dolog amit még nem mondtál el?
-Tudtam,hogy rossz hatással lesz rád.Ezért védtelek tőle.
-Valam újat Arnold,valami újat-nevettem kínomba-Nagyon szánalmas vagy.-néztem rá,majd hátat fordítottam neki és vissza indultam a többiekhez.VOLNA.Ha Arnold nem ragadja meg a csulóm és nem ránt vissza.Ahogy vissza rántott láttam a szemem sarkából,hogy Cortez,Ricsi.Zsolti és Kinga is elindul felénk.Azonban Arnold maga elé húzott és elengedte a csulóm,így intettem Ricsiéknek,hogy maradjanak.
-Mit művelsz?-kérdeztem dühösen miközben a csulómat tanulmányoztam.
-Párizsról van szó.
-Honnan tudsz Párizsról?
-Justin mondta,de ez most lényegtelen.Van egy ismerősöm aki most végzett az egyetemen Párizsba,így haza költözik Portugáliába.Felszabadult a lakása,így gondoltam szólok,mert Justin azt is emmlítette,hogy nincs lakásotok.Megfizethető és szép környéken van.
-Tényleg nincs lakásunk,viszont szerintem ezt Cortznek is hallania kéne.
-Miért?
-Mert Cortezzel megyek Párizsba.
-Ugyan mit akar Cortez ott?-kérdezte lenézően Arnold.
-Steward lesz.-magyaráztam.
-Steward-értemezte.-Szóval semmi diploma,semmi egyetem,hah-nevetett.
-Miért vagy vele ilyen?-kérdeztem dühösen.
-Reni,ne legyél naiv.Ha ő nem lenne,most velem jönnél Párizsba nem pedig vele.-erre nem tudtam mit mondani.Hallgattam egy ideig majd megköszörültem a torkom.
-Renben,ha vannak fotók majd küld el e-mailben,kérlek
-Rendben.-felelte én pedig már mentem volna vissza a többiekhez de megálltam és visszafordultam.
-Miért vagy itthon?
-Vártam,hogy kérdezd-mosolygott-Miután góc pont lett Párizs,mindenkit haza küldtek.
-Értem-bólintottam és visszaentem a többiekhez.De ekkor újra vissza fordultam.
-Tudom,hog nem szereted ezt a kérdést,de ezt miért nem hallhatták a többiek?
-Mert ha velük vagy sokkal másabb vagy mintha egyedül vagy.És én azt a Renit sokkal jobban szeretem.
-Neményi te csak ne szeresd egyik Renit se-kiabált neki Cortez.
-Látod,csak baráti jellegel mondok neked valamit és azt is felfúja.Nem neked való.-mondta Arnold.-Szia.-köszönt el majd sarkon fordult és elment.
-Mit akart?-kérdezte Cortez mikor vissza értem hozzájuk.
-Lakást ajánlott Párizsban.
-Nem fogunk összeköltözni Neményivel.-jelentette ki.
-Nem az ő lakását,amúgy is kollégiumba lakik.-nevettem.-Az egyik ismerőséét.
-Az ismerőséhez se költözünk.
-Nem.Nem az ismerőséhez hanem az ismerőse lakásába.Nyáron költözik vissza a hazájába.
-És ez mégis milyen távolságra van tőle?
-Azt nem mondta.Vagyis igazából nem került szóba.-Cortez némán nézett maga elé,majd újra megszólalt.
-Reni-nézett rám.-Ha esetleg úgy van beköltöznél abba a lakásba?-érdeklődött.
-Igen-vágtam rá egyből.Elég bizonytalan a helyzetünk ahoz,hogy olyan apróságokon akadjunk fennt,hogy az a lakás éppen Arnold ismerőséé volt.-És te férre tudod tenni az Arnoldal szembeni gyűlöletedet?-kérdeztem félve.
-Ha nagyon muszály igen.-bólintott.Még másfél órát beszélgettünk a suli előtt,amikor is kijött Máday és elküldött minket.Haza érve anyuéknak,természetesen be kellett számolnunk mindenről.Ahoz képest,hogy állítólag ugyan azt írtuk két teljesen különböző sztorit hallhattak anyuék.
-És akkor Vlandár elpakoltatta velem az összes édességemet-meséltem úgy mint egy kisgyerek akitől elvették a játékát.
-De azért ehettél?-kérdezte anyu kétségbe esetten.
-Igen.
-Akkor jó-nyugodott meg.
-Nálunk az éretségi kellős közepén,Virág elkezdett énekelni.-mondta Cortez.-De Gondos nem szólt rá.Ezért hallhattunk egy magán koncertet.
Mikor elmeséltünk mindent anyuéknak,felrohantam a szobámba megnézni,hogy Arnold küldött-e képet.Küldött.Megnyitottam a képeket...és először éreztem olyat amit eddig még sosem amikor lakásokat néztünk.Képek alapján tökéletes volt,az ára megfizethető és a környék is szép volt.Lesiettem anyuékhoz,hogy ők is megnézhessék, és átküldtem Justin-nak is aminek az lett az eredménye,hogy már aznap este fel is hívták a tulajt és megbeszélték a részleteket.Este még utoljára átnéztem a matek tételeket,és beraktam a táskámba 3 számológépet,biztos ami biztos alapon.