Március 20 2. rész

795 18 2
                                    

-Renáta haladj már-szólt rám Cortez röhögve.Pedig csak felöltöztem.Na jó és még elolvastam pár oldalt.De a  Renáta nagyon meglepett.Csak Kinga hív így.Nem gondolkodtam sokat,vissza szóltam.
-Ádám nyugi.Még van fél óránk,hogy elinduljunk.Aztán van még +20percünk,hogy odaérjünk.Gyakorlatilag van még egy óránk.Hova sietsz?
-Én?Sehova.-felelte gyanúsan.
-Na mond csak el miben sántikálsz?
-Semmibe.Tényleg.
-Aha.-zártam le a témát,de természtesen Cortez tudta,hogy még vissza térünk rá.Már fordultam volna vissza olvasni amikor is Virág hívott.
-Uuu Reni tudod mi jutott eszembe?
-Mi?
-Ricsivel átmegyünk hozzád...vagyis hozzátok és együtt megyünk Zsoltiékhoz.Oki?
-Ööö jó gyertek.-nem volt más válsztásom,már nagyon hiányoztak.Valószínűleg a kapuban álltak ugyan is amint letettem a telefon ,csöngettek.Kinyitottam az ajtót,és bár készültem rá,hogy Virág majd a nyakamba ugrik arra a lendületre nem mégse számítottam,ahogy valójában nekem ugrott.
-Víí Reniiii-ugrott nekem.A lendülettők hátra estem és mivel Virág rajtam csimpaszkodott rántottam őt is magammal.
-Emó nyugi már.-lépett be Ricsi is az ajtón.-Csá C.Milyen a házas élet?
-Haha nagyon vicces vagy.-lépett oda Cortrez és kezet fogtak.
-Mehetünk?-kérdezte Ricsi?
-Ilyenkor?Még van egy csomó időnk.
-Neeeemmm baj menjünk hamarabb.
-Hát jó.Akkor menjünk.Bár tudnám miben sántikátok.-kilépett mindenki az ajtón én pedig bezártam.A kulcsot elrejtettem az egyik virágcserép alá,arra az esetre ha anyuéknak nem lenne kulcsuk.Kiléptünk a csöndes utcára és elindultunk Zsoltiékhoz.
-Ren milyen volt az óra Dinával?
-Fantasztikus.Kb az első másodpercbe kiszúrta Cortez kezét,mert egy picit bele lógott a képbe.Ezért körbe kellett fordítani a kamerát,hogy megbizonyosodjon arról,hogy tényleg nincs ott Cortez ,miután persze letagadtam.
-Éd addig Cortez hol volt?-kérdezte értetlenül Virág.
-Be ment a házba.Mert a pagodába voltunk-magyaráztam.
-Jaaaaaaa-értette meg
-Na és akkor-folytattam.-Már éppen kilépni készültem amikor Cortrz beköszönt a kamerába.Szóval hosszú hétnek nézhet elébe Dina,amíg nem lesz megint óra.
-Azt kell mondanom Cortez-kezdte monológját Ricsi - én se csinálhattam volna jobban-veregette hátba Cortezt.
-Kösz haver.-nevetett.
-Uuuuu-kiáltott fel Virág.
-Mivan?-kérdezte ilyedten Ricsi.
-Otthon hagytam a rajzomat amit Reninek csináltam.-mondta szomorúan.
-Nem baj,biztos találkozunk még szeptembereig-vígasztaltam.
-Ühüm-szipogott.
-Hé azok ott Kingáék?-néztem a közelgő alakok felé hunyorogva.
-Renáta mi van a fejeddel?-kérdezte Kinga.
-Ja ők azok.-jelentette ki Ricsi.
-Sziasztok.-szalad feléjük Virág.Kinga reflexből elfodult ezért Virág majd nem hasra esett,de szerencsére Dave elkapta.
-Emó,mondtam már,hogy ne rohangáj.

Kingáékkal kibővülve értünk Zsoltiékhoz.Mikor a garázs bejáratához értük a Rockerek szokás szerint ott cigiztek,viszont amikor megláttak mindeket eldobták,és beszaladtak a garázsba.
-Ezekkel meg mivan?-kérdezte gyanakodva Kinga.
-Á biztos megártott nekik a karantén-legyintett Cortrz nevetve.Ricsi oda lépett az ajtóhoz,kinyitotta nekünk és mi Virággal,Kittivel és Kingával beléptünk a garázsba.Teljesen sötét volt és ami abban a garázsban nem nagyon szokott lenni.....csönd.
Mikor Cortez Ricsi és Dave is beértek becsukták maguk után az ajtót.Amint az ajtó becsukódott a lámpák feloltódtak.
-Meglepetés-kiabálták egyszerre.Elsőnek természetesen frászt kaptam,majd meglepetten körve néztem a garázsba.Mindenhol "BOLDOG SZÜLINAPOT " felirat,lufik,egy csomó 18-as tábla és egy asztal tele ajándékkal.
-Uuuu ez mi ez?-nézett körbe Virág is csillogó szemmekel.
-Ez kérlek szépen Reni,Kinga és a te bulid.
-Komolyan? -kérdeztem vigyorogva.
-Aha.-felete.....Cortez
-Te ezt tudtad?
-Persze,szerinted Renátának miért kellett annyira sietnie?-röhögött.
-Nem tudom megkérdezem majd Ádámot-folytattam a hülyülést.
-Ööö mivan?-nézett ránk furán Zsolti.
-Áá semmi semmi-legyintettünk.
-Nos azt kell mondanom az nagyon kedves tőletek -nézett körbe Kinga-köszönjük.
-Á semmiség ló-ölelte át a vállát Zsolti.Majd Kinga fintorogva lelökte a kezét.Ezek után beszélgettünk rengeteget.A mi érkezésünk után még csatlakozott Flóra,Kata és Karcsi is(Kitti Kingáékkal érkezett) szóval teljes volt a csapat.Elkezdődtek a storyzgatádok,a beszélgetések.És bár vagy 3 órát végig beszélgettünk,hogy kivel mi történt,a prímet Cortez vitte a mai akciójával.Tehát a többieknek se lehet valami izgalmas az otthonlét.
-Rendelünk pizzát?-vetette fel az ötletet Gábor.
-Jó ötlet,kilyukad a belem.-értett egyett Andris.
-Ja,nekem is -helyeselt Robi.
-De nekem jobban-kontrázott Andris.
-Hát nem mert...-de nem fejezhette be mert Kinga közbe szólt.
-Na jó ezt most fejezzétek be.-nézett rájuk fenyítően.
-Rendeljük japánul.-jutott szébe Kittinek.
-Tényleg,japánul még nem rendeltünk,pedig tök evidens.-helyeselte Zsolti.
-Evidens?-nézett rá kikerekedett szemmel Kinga.-honann tudsz te ilyen szavakat?
-Á unokatesóim külföldibe élnek és haza jöttek hozzánk.Tök gyíkok.Átragad rám valami.
-Külföldibe?Hu már megijedtem Nagy Zsolt,hogy okos leszel.De nem.Szerencsére még mindig sík hülye vagy.
-Köszönöm.Na Macu gyere rendelj pizzát!
-Hát jó.-adta be a derekát elég könnyen.Elvette Zsoltitók a telefont,tárcsázta a pizzériát,manj a füléhet emelte a készüléket.Lélegzete vissza tartva figyeltük.Mikor valaki felvette,Macu gyorsan kihangosította,hogy mi is haljuk,és elkezdett japánul beszélni.Egy kukkot sem értettünk így csak reménykedtük abban,hogy mindenkinek olyan pizzát rendel amilyet szeretnénk.



Csak nem 30 percbe telt,hogy megerendelje a pizzát.Először magyaruk próbálkozott a pizzás lány megértetni magát.Ezt teljesen nem értettük,mert oké,mi csak szórakozunk és Macu ért magyarul,de mi van ha valaki olyan rendel pizzát aki nem?Na mindenj ezen gyorsan túl tettük magunkat.Ezután a lány megpróbált át váltani.....németre.A bökkenő az volt,hogy Macu nem tudott németül.Ekkor a pizzás angolra váltott.Ezt már könnyebben megértettük volna ha a lány tud is angolul nem csak halndzsázik.Végül Cortrz át vette az "ügyet" és villámgyorsan leeadta angolul a rendelést.Mikor megérkezett a futár,Macu szaladt ki át venni a pizzát.Természetesen mind ezt japánul.Az ajtót résnyire nyitva hagyta,hogy mi is haljuk.Döltunk a röhögéstől.Mikor Macu behozta a pizzákat szétosztottuk,és megnyugodva láttun,hogy mindenki olyat kapott amilyet szeretett volna.
-Adjuk már oda az ajándékokat.Kívàncsi vagyok Ren reakciójára.-nézett rám sejteomesen Ricsi.
-Félek -jelentettem ki nevetve.
-Oké akkor mimdenki hozza ide az ajándékait.-parancsolt Zsolti.Mikor mindenki vissza ült Ricsi elsőként nyújtotta felém a bacsomagol ajándékát.Elvettem tőle és gyorsan kibonottam.Egy tábla volt az amin et állt:Rᴇɢɪɴᴀ ᴇ̀s Cᴏʀᴛʀᴢ sᴢᴏʙᴀ́ᴊᴀ,ʙᴇʟᴇ́ᴘᴇ́s ᴄsᴀᴋ ᴋᴏᴘᴏɢᴀ́s ᴜᴛᴀ́ɴ,ʜᴀ ɴᴇᴍ ᴀᴋᴀʀsᴢ ᴏʟʏᴀᴛ ʟᴀ́ᴛɴɪ ᴀᴍɪᴛ ɴᴇᴍ ᴀᴋᴀʀsᴢ
-Hülyeeeeee-röhögtem majd átöleltem.
-De amúgy van rendes ajándék is-fordította komolyra a szót.-Emó -nyújtott át neki egy porítékot.-Ren-nekem is adott egyett.-Kinga.
Érdeklődve nyitottam ki a borítékot.Egy jegy volt benne és egy kézzel írt levél.Először a jegyet vettem ki,tökéletes szinkronba Virággal.Mikor megláttunk,hogy ugyan azt kaptuk ugyna arra a napra,Virág felvisított és Ricsi nyakába ugrott.Két belépő jegy volt a Párizsi Disney Landbe.Bár Virág már volt ott,mindig azt mondogatta,hogy"úúúúgy" visszamenne.Én bedig egyre több kedvet kaptam hozzá.
-Köszönöm-néztem hálásan Ricsireajd oda hajoltam hozzá és megökeltem.Megint.Csak most kicsit szorosabban.A szívem össze szorult ha arra gondoltam,hogy szeptembertől nem látom mindig.A gonolataimból Kitti zökkentett ki.
-Te mit kaptál -fordult Kingához.
-Én?Egy két főre szóló hajó utat.Köszönöm -nézett ő is hálásan Ricsire.
Hát igyen vannak azok akiknek 18 évesen Disney Landel lehet boldoggá tenni és vannak olyanok aki felnőttek.




(í͎r͎ò͎i͎ s͎z͎e͎r͎k͎.:Előforduhat,hogy ebben a részben személyes vágyak is vannak 😅)

SzJG a korona idején (Befejezett)Where stories live. Discover now