A mai nap borzasztóan húzós volt.Már mint ami az órát illeti.A szerda a mateké.És bár késve érkeztünk az órára(hosszú volt az éjszaka khm) ez volt a legizgalmasabb az órán .Már 3 napja tartott az online oktatás,de ez alatt a 3 nap alatt egy normális óránk se volt.Hol "véletlenül" vírusos lett a tanár gépe,hol pedig késett a társaság fele.Viszont a matek,az kemény volt.Gazdag tanárnő a többi tanárral ellentétbe nem a Skypon hanem egy másik platformon tartott órát,a fiúk pechére akik a tanárnőnek egy kifejezetten a Skypra formált vírust küldtek.Mivel mindenki biztos volt benne,hogy a matek se lesz rendesen megtartva ezért mindenki időbe ott volt az órán.Az érkezésünk után Gazdag el is kezdte az órát.Olyan tempóba haldt,hogy fel sem tűnt,hogy nem a Szent Johannába hanem otthon a gép előtt ülök.
-Nem lehetne lassabban?-kérzezte Zsolti.
-Nem-felelte egyszerűen,és még gyorsabban kezdte hadarni a tételeket.
-Fáj a csuklóm-szipogott Virág.
-Lemaradtam.-kiabált Ricsi.
-Ez mos milyen óra?-kérdezte az egyik rocker.
Gazdag azegyik panasszal vagy kérdéssel sem foglalkozott csak darálta a tételt.Egy borzasztó hosszú 45 perc után,fellélegezve konstatáltuk,hogy túléltük.Azonban a többiek legnagyobb bánatára és felháborodására házit is kaptunk.Így nagy nehezen rá vettem Cortezt,hogy csináljuk meg gyorsan a házit.
-Kész.-szólalat meg Cortez.
-Ennyi idő alatt?-csodálkoztam.
-Aha.
-Mutasd!
Oda tolta elém a füzetet és pedig gyorsan át futottam az egyenleteket.
-Ezek jók-néztem rá furán.
-Ja.
-Hogy csináltad?-néztem rá gyanusan.
-Én mondjam meg neked,hogy kell kiszámolni?-nevetett.
-Nem te hülye.-és már én is nevettem.-Hogy számoltad ki ilyen gyorsan ráadásul helyese?Ezeket nem lehet számoló géppel ki számolni.
-Már 5 napja veled vagyok 0-24 -be.Ragadt rám valami azért.
-Nem semmi.-néztem rá elismerően.
Gyorsan befejeztem én is a házit,majd Cortez segítségévek elküldtem Virágnak és Ricsinek is.Mikor elküldtünk mindenkinek mindent,úgy döntöttünk elkezdünk mi is lakást keresni(eddig Justien keresett nekünk,de miután vagy megfizethetetlen lalásokat talált vagy nagyon lepukkanttakat mi is besegítünk).Megnyitottam egy ingatlanos oldalt majd beírtam a keresőbe,hogy pontosan mit is szeretnék.Cortez is ugyan ezt tette.2óra eredménytelen keresgélés után azonban inkább ebédeltünk.Most is a kedvenc játékunkat játszottuk a "nyelj le egy falatot fintor nélkül"-t.Igen,érett és komoly 19 és majdnem 18 évesek vagyunk.Mikor leerőszakoltuk az ebédünket,anyu felhívott,hogy menjünk el a boltba és vásároljunk be mert ők sokáig dolgoznak(nem teljes létszámmal dolgoznak így megsokszorosodik a munka)Ezért elindultunk boltba.Majd azzal a lendülettel vissza fordultunk.Nem vittünk maszkot,bevásárló listát és pénzt se.Miután össze szedtük ami kell újra elindultunk.Mivel Cortrz nagypapája nem rég elhozta a kocsiját,azzal mentünk. A bolti túránkról nem tudok sok mondain.Sok volt az ember és a maszk miatt olyan volt az egész mintha egy katasztrófa filmben lettünk volna.Rekord gyorsasságal bevásároltunk majd haza mentünk.Otthon kipakoltam a vásárolt dolgokat,majd írtam Virágnak egy SMS-t,hogy várom mns-en.Mire felértem a szobámba és bekapcsoltam a gépem Virág már várt.Azonnal hívást indítottam majd 1,5 órán át beszélgettünk.Mindenről.