Reni hallasz?-kérdezte Zsolti a telefonba.
-Tökéletesen hallak nem kell üvölteni.
-Ja jó.Szóval meguntam Kingáék civakodását és elindultam gyalog.Na de ez nem fontos.Eszembe jutott,hogy kéne ugye kaját rendelni de ahonnan szoktunk,hát....fogalmazzunk úgy,hogy tőled fél az egyik pincér csaj a Rockerek pedig mindent IS megrongáltak.Szóval onnan biztos nem rendelünk....viszont csodás életem során kitapasztaltam a környék összes gyors kajáldáját...Reni ha ettél már rosszat.
Fujjjj-gondolt bele az állítólagos ételekbe.-Na de a lényeg.Arra gondoltam főzhetnénk mi valamit.
-Ez jól hangzik.Mit?
-Hőőő én csak az ötletgazda vagyok.Ti felelte a megvalósításért.
-Mi?
-Igen te,Kinga és Virág.Meg Dave.-itt szünetet tartott.-Ő is lány -suttogta.Ekkor felnevettem.
-És Kingával beszéltél?-kérdeztem.
-Aha.Azt mondta beszéljem meg mindenkivel és küldjelek el titeket boltba.
-Minket?Boltba?
-Mivan?-kapta ki a telefont a kezemből Cortez a telefont.-Hallo.Nem megyünk boltba-jelentette ki.-Hogy miért?Ha már mentél volna Ricsivel és Virággal boltba akkor tudnád.Mit csinálnak?Jézusom.Ha azt elkezdtem sorolni.Mi?Nem zárjuk be őket a csomagtartóba.Jó oké mindjárt ott vagyunk.-majd letette.
-Mi volt?-érdeklődtem.
-Lerakjuk ezt a két jó madarat Zsoltiéknál-mutatott hátra Ricsire és Virágra-aztán vissze megyünk a sulihoz és felvesszük Kingáékat.
-És ööö bezártok a csomagtartóba?-rémült meg Virág.
-Igen Emó és nem engednek ki onann soha.Eladnak az autóval együtt-hülyült Ricsi,de Virág nem vette a lapot.
-Miiii?Kérlek neee.Jó leszek.Kérlek.-nézett rám és Cortezre.
-Hát sajnálom Virág -folytatta Cortrz azt amit Ricsi elkezdtett,azonban Virág már elkezdett sírni ezért közbeavatkoztam.
-Virág,a fiúk csak vicceltek.Nem zárunk a csomagtartóba.-mondtam,de nagyon nehéz volt megállni,hogy ne nevessek.
-Biztos?-szipogott.
-Biztos.
-Akkor jó- nyugodott meg.Idő közben megérkeztünk Zsoltiékhoz és kiraktuk Virágékat.Újr vissza mentünk a Szent Johannához.
-Na végre.-ült be Kinga a kocsiba.Sorba beült Dave és Macu is.
-Akkor hova?-kérdezte Cortez az uti célt.
-Egy bevásárló központba.-felelte Kinga.
-Oké.-bólintott majd elindultunk.
-Mit fogunk sütni?
-Palacsintára gondoltam.Könnyű,gyors és mindeki szereti.-osztotta meg velünk Kinga a választását.Megérkeztünk a bevásárlóközpontba.
-Ööö figyeljetek.Én inkább nem megyek be.-szólalt meg Macu.
-Miért?
-Mert úgy is nagyon megbámulnak az utcán amikor nincs vírus.Most meg amikor vírus van ráadásul az emberek 90% azt hiszi,hogy kínai vagyok,kockázatos lenne bemennem.
-Ahogy gondolod-vonta meg a vállát Kinga.-Na gyerünk.Renáta maszk-szólt rám.Értetlenkedve néztem rá-MASZK.-kiabállt.Ekkor értettem meg miér is szólt.Bele ejtettem a pocsojába.
-Ne már-toporzékoltam.
-Van másik?-kérdezte Dave.
-Pesrsze -bólintottam idegesen majd elkezdtem kotorászni a táskába a másik maszkot keresve.
-Megvagy?-türelmetlenkedett Kinga.
-Igen-mondtam unottan.
-Nagyszerű.
Bementünk.Azonban Kinga azonnal elindult a lisztek felé,Cortez az autós részlegre,Dave az elektronikai eszközök felé én pedig a könyvekhez indultam.
-Na jó álj-kiáltott Kinga,cseppet sem foglalkozva azzal,hogy bámulja a többi vásárló.-Lehetne,hogy esetleg egy felé menjünk?
-De nekem memória kártyát kell vennem.-védekezett Dave.
-Nekem meg ablaktörlő folyadékot-jelentette ki Cortez.
-Én csak meg szeretném nézni a könyveket.
-Fuuuu.Veletek se jövök többet boltba....Elmegyünk meg venni ami kell a palcsintához,aztán megnézzünk azt a memória kártyát vagy mit és elkísérjük Cortezt az autós részlegre.Így mindenkinek jó?
-És velem mi lesz?-háborodtam fel.
-Ugyan Renáta.Te fejből tudod,hogy milyen könyvek vannak és hol.Azzal nem töltünk időt.-legyintett.Igaza volt.Na mindedj.Elindultunk a lisztekhez és a cukrokhoz.
-Dave,hozz cukrot-adta ki a parancsot Kinga.-Renáta te keress nutellát.
-Oooo pontosan tudom hol van-nevettem.(Meg merem kockáztatni,hogy én vagyok a 2.kerület legaktívabb nutella fogyasztója)
-Cortez te keress valahol lekvárt.Én hozok lisztet.-kis idő múlva mindenki vissza ért Kingához.
-Dave ez most komoly?-akadt ki.-Ez só.Nem cukor......
Nagy nehezen össze szedtünk mindent.Dave vett memória kártyát Cortez pedig ablak mosót.
-Most gondoljatok bele mivan ha Ricsi és Virág is jön?-szörnyűlködött Kinga a vásárlási szokásunkon.-Megjöttünk.-nyitottam be Zsoltiék garázsába.
-Mit sütünk?-kíváncsikodott Ricsi és bele bele nézett a szatyrainkba.-Hmmmm ablak mosó.Azt szeretem.
-Bolond.Palacsinta lesz.-tájékoztatta Macu.
-Hiiii azt is szeretem.
-Örülök neki.-veregette vállba Dave.
-Na akkor asszonyok menjetek sütni-csapta össze a kezét Zsolti.De kár volt.Mert másodperceken belül robbant a Kinga bomba .
-Mit mondtál?-indult lassan felé Kinga.
-Semmit,semmit,semmit.-hátrált.
-Na jólvan Nagy Zsolt.Játszhatunk így js.Te nem kapsz palacsintát.
-De miii?Ezt nem csinálhatod.
-De.Már meg is tettem-nézett rá szúrósan.
-Kérlek ne tedd ezt velem-dramatalizálta túl a dolgot Zsolti.
-Gyertek -intett nekem és Virágnak.Átmentünk a házba és a konyhába sütni keztünk.Rengeteget nevettünk.A kezdeti hármasunhoz csatlakozott Dave és Cortez is.
-De neeee-röhögtem mivel Cortez "véltlenül" fél kiló cukrot öntött bele a tálba.
-Virág-szólt rá Kinga -a tojást meg kell törni.Nem héjastól bele tenni a tálba.-mondta ki nehezen mert láttam rajta,hgy kis híjja volt annak,hogy elnevesse magát.Természetesen Dave az egészet végig videózta így megörökítette azt is amikor Virág a már kész palacsinta tésztát véletlenül kiborította a földre.Aztán előről kezdtük.Cortez bele öntötte a maradék cukrot(ugyan csak fél kilót) Virág képtelen volt megtörni a tojást és végezetül kicsúszott a kezemből egy egész doboz tej.Gyakorlatilag több időt töltöttünk takarítással mint sütéssel.Mire végre kisütöttük az összes palacsintát,már mindenki a konyhában tolongott,így Macut,Ricsit és Zsákot befogtuk palacsintát tölteni.
-De Kinga légyszi adj nekem is...-kérte ismét Zsolti.
-Nem
-Kérlek szépen-nézett rá boci szemmel.
-Na jó.Egyett kaphatsz.
-Kettő?-alkudozott.
- A pofám leszakad.Nagy kegyesen kapsz egyet és még alkudozol is?
-Jó oké elég lesz egy.
-Legyen kettő de csöndbe maradsz.
-Ezaz-ugrált örömébe(?)
-Kész vagyunk-üvöltötte Ricsi és Macu egyszerre.
-Akkor Zsolti,Cortez,Ricsi,Dave ti vigyétek ki a tányérokat a poharakat és az üdítőket.Mi Renátával visszük a palcsintákat.
Ki vonultunk a garázsba ismét.Elhelyezkedtünk a földön(a kanapé már nagyon leharcoltá vált)és elkezdtünk enni.Az délután idáig volt komolytalan.Ezt a hangulatot hamarosan felváltotta az "utoljára ülünk így együtt" érzés.