Ha a tegnapi napon nehéz volt a matek akkor a mai töri "órára" új kifejezést kéne kitalálni.
Ugyan is Barka tanárnő nem óhajtott órát tartani nekünk.Még tegnap este küldött egy kör emailt amiben az állt,hogy minden csütörtökön elküld pár tételt amit egyhét alatt kell kidolgoznunk(a következő adagig)Mivel nem kellett időre órán lennünk hagytam volna Cortezt aludni.Igen,ez volt a terv.Azonban arra keltem reggel,hogy Cortez ébreszget.
-Ébresztő-mosolygott
-Jézusom,te már fenn vagy?
-Nem még alszok.
-Hahah.Hány óra van?
-Ööö délután egy.
-Mivan?-ültem fel hirtelen.Gyorsan a telfonomért nyúltam,hogy megnézzem a valós időt,mert azt hittem Cortez blöfföl.De nem.Tényleg délután egy óra volt.Fogalmam sincs,hogy bírtam eddig aludni.Mondjuk lehet nem kellett volna éjszakába nyúlóan olvasni.De akkor is.Délután egy?
-Hu jó ööö Barka küldte az anyagot?
-Igen,de nélkülden nem akartam elkezdeni kidolgozni.
-Akkor felölttözök,reggelizek...vagy inkább ebédelek aztán kezdhetjük.Sok van?
-Az nem kifejezés-nevetett.
-De jó-ült ki a fájdalom az arcomra.Gyorsan összekaptam magam,ettem pár falatot,majd neki ültünj a töri tételeknek.
-Enyyi van?-sopánkodtam amikor Cortez végig görgette az emailt amibe Barka a tételekt külte.
-Igen.De ez csak az egyik email.Még kettő ilyen van.-kikerkedett szemmel néztem rá.
-Komolyan?
-Nem-röhögött.Előszőr szúrósan néztem rá de végülis belőlem én is elmosolyodtam.Elkezdtük másolni a tételeket,közben zenét hallgattunk,és veszekedtünk milyen zenét hallgassunk,aztán cikiztük egymás zenei izlését(vagy is inkább Cortez az enyémet).De azért elvoltunk.Nem haladtunk a tételekkel de elvoltunk.
-Játszunk.Aki hamarabb leírja az összes tételt ami az emailba van,az ő zenéit hallgatjuk egy hétig.És csak azokat a zenéket.
-Oké.-mentem bele gondolkodás nélkül.Elkezdtük a versenyt.Bíztam magamban mert elég gyorsan tudok írni,de Cortezt látva elbizonytalanodtam.Végül is nem adtam fel,írtam a saját tembómba.
-Kész vagyok-sikítottam bolodogan.
-Menj már-nézett rám csalódottan.
-Haha egy hétig Beatles.-nevettem a képébe.Nem sokkal utánam egyébként ő is végzett.Amíg én lejátszási listát állítottam össze a következő egy hétre,addig Cortez a csoportunkat nézegette.Néha hangosan felolvasott belőle.Aminek az eredménye az lett,higy sírva fentrengtem a röhögéstől.
-Ezt Zsolti írta.Most mé' nem van óra? Kinga válasza:Nagy Zsolt ez egy értelmes magyar mondat volt.Egyébkénet meg azért mert Barka tanárnő emailba küldte el a kidolgozandó tételekt.Zsolti reakciója egy gif amin egy kutya éppen......elájul.-mondta furcsán Cortez.-Jajj Zsolti megtudta mennyit kell másolni.A reakciója:Én befosok
Kinga visszatért:Zsolti ez is egy szép magyar mondat volt.Zsolti:Tudom.
Beírom,hogy vigyázzaon a másolással mert nekem egy hétig Beatles-t kell hallagatnom.-erre a kijelentésre neki dombtam egy párnát.
-Na jönnek a reakciók.Ricsi:Ú C ezt jól megszívtad. Virág:Vííí-kezdte imitálni Virág vinnyogását
-Áá fejezd beee-szóltam rá
-Hát jó.Bár a vinnyogás nélkük nincs is értelme a mondtanak-nézett maga elé "szomorúan".-Na Zsolti vissza tért.Nézzük az okosságát.Na zsötem,már felírtam a címet....de mi a...Cortez te,hogy lehetsz ilyen szerencsétlen.Hányszor mondtam,hogy nem vagy okosabb Reninél.Ő rafkós egy jány.Te meg.Hááát.Most mit mondjak.Menő vagy meg minden de ezzel nem sokra mész ha ilyen nagy a tét.Egy hét Beatles haver?Részvétem.De megérdemleg.Nem hallagattálrám.-olvasta Cortez én meg már a földön fetrengtem.Elképzelve a szöveget Zsolti előadásában,kitört belőlem a röhögőgörcs.És itt még nem volt vége.Kinga is csatlakozott.-Kinga téged véd.-nézett rám Cortez.
-Mi?-kérdeztem még mindig nevetve.
-Azt írja ,hogy Renáta végre a sarkadra állatál.Bár én két hetet mondtam volna de nem baj ez is haladás.Cortrez neked meg annyit,hogy Zsoltinak igaza van.Bár Renáta egy nagy adag szerencsétlenség és az esze hát......hol van hol nincs,de inkább nincs.De ha írásbeli dologról van szó verehtetlen.Vagy is nem.Én letudom győzni.De más nem.Csak én de én mindig.-fejezte be a felolvasást Cortez.-Nem értem,elbukatam egy fogadást és most mindenki engem szid.-akad ki.
-Én nem -védtem magam.-én örülök,hogy vesztettél-vigyorogtam rá.-Reni-kiabált fel anyu a szobámba.-Csomagod jött Canadából.-Lesiettem a lépcsőn és azonnal neki kezdtem ki bontani a csomagot.Vásárlási utalványok amiket Párizsba tudok majd elhasználni,egy pulcsi éd egy.....legó.
-Ez meg mi?-vettem a kezembe a legós dobozt.
-Ó az?Azt csak egy kis kiegészítésnek szánták,a párizsi lakásba.-magyarázta anyu.Így már megértettem mi célt szolgál egy Eiffel toronyos legó.
-Uuu legó-csillant fel Cortez szeme mikor lejött a lépcsőn.
-Kirakjuk?-kérdeztem nevetve.Hihetetlen volt számomra,hogy Cortez így oda van egy legóért.Vagy épp egy frissítésért.
-Igen.-mondta és láttam a szemében az izgatottságot.Felmentük a szobábámba és a babzsák fotelbe ülve kibontottam a dobozt.
-Ez ilyen sok darabból áll?-sopánkodtam.Cortez jobbnak látja ha erre nem válaszol.
-Gyereként te sose legóztál?
-Nem igazán.-feletem.Egész este az Eiffel toronnyal bíbelődtünk.Hamar kész lehettünk volna ha Corteznek nem kell kijavítania folyton azt amit én elrontottam.
-Reni ez egy teljesen másik elem.Nézd-mutattott az út mutatóra-ide olyan kell.-nevetett ki.De összeségében jól szórakoztunk és természetesen Beatles-t hallgattunk. :)