"Çocukluk arkadaşına seni buraya kadar getirdiği için teşekkür edip artık yukarıya çıkalım mı bir tanem? Hem annen ve baban da akşama kalmadan burada olurlar. Yokluğunu hissettirmemeye çalışsam da anne yüreği işte bir şeyler olduğunu hissetti herhalde"
Bahar buradan Mert ile birlikte gitmek istese de söz konusu ailesi olunca bu isteğini bir türlü yerine getirememişti. Tamam ailesini görmeyi çok istiyordu o konuda herhangi bir sorun yoktu ama onları görmesi Mert'in buradan gitmesine neden olacaksa işte bu o noktada ciddi bir sorun yaratıyordu. Nedense kendisi kalıp Mert giderse yavaş yavaş birbirlerinden koparlar bir daha da kolay kolay yan yana gelmeye şansları olmaz gibi geliyordu ona.
İyi de Bahar onsuz kendisini güvende hissedemezdi. Hem ailesi de gerçekten gelecek miydi acaba? Ya bu Erkan denilen adam onunla kalsın diye böyle bir yalana başvurduysa ne olacaktı? Bunları belki de sırf Bahar'ın kalması Mert'in de gitmesi için söylüyordu. Kim bilebilirdi ki bunun doğruluğunu?
Bahar sessiz kalıp huzursuz bir halde olduğu yerde dururken Mert'in yanlarına gelip "Ne düşünüyorsun Bahar?" diye sormasıyla sessizliğini bozmuş ve ona gitme dermiş gibi bakıp sorusuna da "Sen ne düşünüyorsun Mert?" diye sorarak karşılık vermişti. Sanki Mert "Sen kal ailenle ol ben eve tek döneyim" dese de ona güvenip dediğini yapacaktı "Burada kalamazsın benimle gelmelisin" dese de ona kayıtsız şartsız güvenip geldikleri gibi onunla birlikte geri gidecekti. Şu an ne yapacağı Mert'e bağlıydı yani.
Neyse ki Mert sen ne düşünüyorsunun altında yatan mesajı almıştı. Bu yüzden de "Ben ailenle bir araya gelmenin sana kendini iyi hissettireceğini düşünüyorum" dedikten sonra kendisine sert bir ifadeyle bakan Erkan'a aldırmadan da sözlerine devam edip "Şimdi senin için de bir sakıncası yoksa eğer sen ben Erkan Bey yukarıya çıkalım ve ailenin gelişini birlikte bekleyelim. Geldiklerinde her şey yolundaysa ve kendini burada iyi hissediyorsan sen ailenle kalırsın ben de gönül rahatlığıyla evime geri dönerim" dedi. Bunu demişti ama o da biliyordu ki Bahar'ı burada bıraktığı takdirde bir daha asla gönlü rahat olmayacaktı.
Bahar mesajını alarak kendisini bırakıp gitmeyecek olmasına çok sevinmişti. Hoş bir tebessümle "Senin dediğin gibi yapalım" dediğinde Mert ona tebessüm ederek arabadan telefonunu alıp geri döneceğini söyledi. Ancak aralarındaki derin bakışmalar Erkan'ı rahatsız etmişe benziyordu. Tabii Bahar'ın Mert'in onayına ihtiyaç duyması ve dediğini de hemen kabul etmesi sinirini de bir miktar bozmuştu. Bu Mert denen adam kim oluyordu da nişanlısının üzerinde böyle güçlü bir etkiye sahip olabiliyordu?
Gözlerini bir süre ikisinin arasında gezdirip bu rahatsız oluş artınca da ani bir kararla Bahar'ın elini sıkıca tuttuktan sonra "Merak etme yakında beni de unuttuğun her şeyi de hatırlayacaksın. Ben sana yardım edeceğim" diyerek yanağına bir öpücük kondu. İşin kötüsü tam o esnada "Tamam gidebiliriz" diyerek onlara doğru dönen Mert'te bu öpücüğün geliş anına şahitlik etmiş ve hemen ardından da kenetlenmiş halde duran ellerine bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adın Bahardı (Dizi Tadında/Beklemede)
Roman d'amourBahar geçirdiği kazanın ardından gözlerini bir hastane odasında açmıştı. Ancak onu kötü bir sürpriz bekliyordu. Genç kız maalesef ki orada olma sebebini de hayatıyla alakalı diğer detayları da hatırlayamıyordu. Üzerinden de ne bir kimlik ne de bir t...