14.Bölüm : Şu Mert denilen adam... Aklını mı karıştırıyor Bahar?

190 23 6
                                    

"Bahar neden bir şey söylemiyorsun kızım?"


Söylemiyordu çünkü o an doktorla yaptıkları konuşmayı düşünüyordu. Buraya gelirken sadece doktorun yanına girecek durumu anlatıp sonra da bazı tetkikler yaptıracağını sanmıştı ama hiç de öyle olmamıştı. Şu odadan çıktığı andan itibaren kendisini çok daha rahatlamış hissediyordu. Öyle ya da böyle bu konuşma iyi gelmişti ona. Bahar gözlerini önce anne ve babasına sonra da Erkan'a çevirdikten sonra söyleyeceği şeyleri kafasında tartıp doktorun anlattıklarını onlarla da paylaşmaya başladı. Onları da suskun kalarak meraklandırmaya gerek yoktu.


"Doktor diğer hastaneden gelen tomografi sonuçlarıma ve taburcu olana dek yapılan tüm tahlillerime tekrar tekrar baktı. Muayene sonucunda da tüm bunları göz önüne alarak fiziksel anlamda herhangi bir rahatsızlığım olmadığını söyledi. Hatta şanslı olduğumu ve geçirdiğim kazayı da en az hasarla atlatmış olduğumu düşünüyormuş"


Erkan herkesin ifadesine tek tek baktıktan sonra "Harika! Demek bir sorun yok yani yakında hafızan da yerine gelir ve biz yine eskisi gibi oluruz" deyince Bahar'da konuşmanın devamından da biraz bahsedip "Sorunun psikolojik olabileceğini söyledi ve bana bu hastanede bulunan bir psikiyatristi önerdi" dedi. Doğan Bey doktorun verdiği kağıda bakarken Erkan da endişelenmiş gibiydi. Psikiyatrist nereden çıkmıştı ki şimdi?


Erkan'ın telaşlandığını belli etmemeye çalışarak "Psikiyatriste ne gerek var ki? Bence birkaç gün bizimle vakit geçirmesi Bahar'a daha iyi gelecektir. Şimdi hatırlaması için zorladıkça daha çok strese girecek. Hiç lüzum yok" demesi Bahar'ı neden böyle söylediği hakkında düşündürürken Doğan Bey'i o kadar düşündürmemiş olacak ki "Doktor gerekli görmüş ki önermiş ondan daha iyi bilecek halimiz yok herhalde oğlum" dedikten sonra hiç vakit kaybetmeden psikiyatrist ile görüşüp görüşemeyeceklerini öğrenmeye gitti.


Reyhan Hanım ve Bahar oturup Doğan Bey'in dönüşünü beklerken Erkan'da olduğu yerde duramayıp bir o yana bir bu yana gidip duruyordu. Artık ne korkusu varsa canı sıkılmıştı bu psikiyatrist işine...


•●●·٠•●●•٠·˙


Doğan Bey geri döndüğünde doktorun şu an uygun olmadığını ama yarın için randevu aldığını söylemiş ve hep beraber hastaneden çıkmışlardı. Arabaya geçip eve geri dönerken de Bahar son derece sessizdi. Oturduğu yerden dışarıyı izliyor bir yandan da Erkan'a evliliği erteleme isteğini nasıl söyleyeceğini düşünüyordu. Belki de görüşlerini aldığı doktor haklıydı. Erkan onu gerçekten seviyorsa kendisine anlayış gösterebilmeliydi öyle değil mi? Eğer göstermiyorsa da bu Bahar'a onunla alakalı önemli bir bilgi vermiş olacak.


Evin önüne geldiklerinde anne ve babası araçtan çıkıp eve doğru giderken Bahar bilinçli olarak geride kalmıştı. İçeriye girerlerse konuşma imkanları pek olmaz gibi geliyordu çünkü evliliği erteleme düşüncesini paylaştığı anda herkes bir ağızdan konuşup konunun havada kalmasına neden olabilirdi. O anlarda Erkan'da kapıları kilitlerken Bahar'a bakıp neden düşünceli bir halde durduğunu anlamaya çalışıyordu.


Erkan gözlerini üzerinden ayırmadan yanına geldikten sonra "Hadi gel içeriye girelim Bahar" dedi ama Bahar yerinden hiç kıpırdamayıp sadece kısık bir ses tonuyla "Biraz konuşabilir miyiz?" dedi. Erkan konuşmanın içeriğinin ne olacağını bilmediği için tedirgin olmamış değildi ama kız konuşmak isterken hayır konuşmayalım demek de olmazdı.

Adın Bahardı (Dizi Tadında/Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin