Bölüm 1: Persephone ve Hades

15.9K 96 32
                                    

23 Ekim 2020 22:00

Persephone, aynada kendisine baktı. Gülümseyerek "artık hazırım." dedi.

Beyaz tenli ve uzun boylu bir kadındı. Bacakları ince ama güzel, kolları ince, elleri hafif büyüktü ve damarları belli oluyordu. Parmakları uzun ve inceydi. Göğüsleri küçüktü. Kalçası pek dolgun sayılmazdı ama biçimsiz de değildi. Uzunla yuvarlak arası küçük bir yüzü, uzun kumral saçları, ince kaşları, kısa kirpikleri vardı. Gözleri gülünce kısılıyordu ve yeşil renkliydi. Küçük, biçimli bir burnu, geniş ağzı, ince ile dolgun arası dudakları ve beyaz dişleri vardı.

Persephone, Zeus ile Demeter'in kızıydı. Hades tarafından kaçırılmış ve kötülük bilmeyen bu güzel Tanrıçaya kötülük öğretilmişti. Artık yer yüzüne iniyor ve erkekleri ayartıyor, onlara günah işletiyordu. Cesur bir Tanrıçaydı ve duygusaldı. Her zaman tebessüm eder. Üzücü bir olay olsa tanrısal göz yaşlarını döker ama hemen ardından tebessümü yine yüzüne yerleştirirdi. Yaradılışı iyiydi ama sonradan günaha alıştırılmıştı.

Persephone, gülümseyerek arkasını döndü ve Hades'e baktı.

Hades uzun boylu, kaslı ve güçlü ve esmerdi.  Kafası vücudunun geri kalanı gibi büyüktü. Siyah, uzun saçları vardı. Siyah, iri gözlere, büyük, uzun bir burna , geniş ağza ve ince dudaklara ve beyaz dişlere sahipti. Üzerine, siyah bir kot pantolon ve beyaz bir gömlek giymişti. 

Hades, bilindiği üzere çok kötü kalpliydi. İnsanlardan nefret eder, cehennemindeki insanlara işkence etmeyi ve dünyadaki insanlara günah işletip onları cehennemine almayı çok severdi.  İnsanlardan nefret etmesiyle birlikte Olimpos'daki Tanrılardan hala nefret ediyordu. Günü gelince baş Tanrı olacağına defalarca yemin etmişti. 

"Bugün kimi tuzağıma çekmemi istersiniz kralım?"

Hades, sırıttı ve Persephone'un yüzünü avuçlarının içine aldı. Dudağına bir öpücük kondurdu. Yüzünü avuçlarının içinde tutmaya devam etti ve gözlerini gözlerinden ayırmadı.

"Bugün senden zengin bir ailenin tek çocuğunu günaha sürüklemeni istiyorum kraliçem. Adı Kazım Kara."

Persephone, sırıttı ve "zevkle kralım." dedi. Dudaklarını Hades'in dudaklarına bastırdı. Sonra dudağını geri çekti.

"Yüce Hades görevimden önce benimle sevişmek lütfunda bulunmaz?"

Hades, geri çekildi ve Persephone'a baktı. Sırıttı.

"Sevişme bekleyebilir ama görev beklemez. Hem önemli görevin Kazım ile sevişerek onu günaha sokmak olacak."

Persephone, gülümseyerek "sizin yerinizi tutmaz kralım." dedi. "Ama yine de öyle olsun." diye ekledi ve Hades'in dudağına bir öpücük kondurduktan büyük yatağın yanındaki kitaplığa gitti ve bir kitabı çekti. Kitabı çekince kitaplık yana doğru açıldı. Gizli bir kapı açıldı ve Persephone, kapıdan geçerek gözden kayboldu.

♾Bölüm Sonu♾

Hayalet okuyucu istemiyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. :) 🙂🙃😊

Okumaya başladığınız tarihi belirtirseniz çok mutlu olurum.

Oy ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.

İnstagram: cengiz_samet_tom7

Twitter: @BOSS_ZEH_3_18 - @WitcherTica - @votkavevoronko

Yazmaya Devam Ettiğim romanlarımı aşağıya bırakıyorum.

Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)

Havadis (Habercilik/Aşk/Dram)

Hun Kızı (Tarihi Kurgu)

İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)

Kartalın Laneti (Mitolojik/Fantastik)

Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)

Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)

Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)

Persephone (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin