"WHAT?! ARE YOU SERYOSO BA MILES?!" - Blaire
"O TO THE M TO THE G SERYOSOOOOOO?!" - Claire
"WHAT THE?! YOU GOTTA BE KIDDING ME?!" - Fritz
"HOLY CRAP SERYOSO KA MILES?!" - TroyI sighed and look at them with a blank expression.
"Do I look like I'm fvcking kidding?" bored at cold kong ani.
"So did you payag na ba?" tanong ni Blaire ng makabawi sa pagkagulat.
"Yeah. I don't have any goddamn choice. Besides it's already settled. So wala na talaga akong kawala pota" bagot ngunit bakas ang inis kong saad.
"Kailan ka ba daw aalis?" - Fritz
"The day after our graduation" cold kong saad.
"I'll go with you, Miles. Papayag naman si mommy at daddy eh haha" ani ni Fritz.
"Me too, Miles hehe. Namimiss ko na din kase sila lolo at lola eh" pagsang-ayon naman ni Troy.
"Us din Miles. We will sama-sama din hihi. I want to punta there too. Don't worry, I know mom and dad will payag on this" sigunda naman ni Blaire.
"Yeyyy! Makaputa na din Philippines!" masiglang saad naman ni Claire na siyang ikinatawa naming apat.
"PFFT HAHAHA TANGINA LT KA CLAIRE TAE" - Troy
"What the? Gosh Claire it's 'makapunta' not makaputa" maarteng saad ni Blaire as she rolled her eyes.
"That was fvcking embarrassing pfft HAHHAHA" - Fritz
Natawa naman ako ng bahagya sa pinagsasabe nila.
"Claire I suggest, you should hire a fvcking tutor on learning tagalog pfft haha you sucks in tagalog" saad ko saka natawa.
Natigil ako sa pagtawa ng mapansin kong lahat sila ay tahimik. Tinignan ko silang apat at--
(-,-)
'okay tangina mali bang matawa?'
(o_O)
Nanlalaki ang kanilang mga mata at nakanganga.
Napairap ako ng wala sa oras ng makita ang kanilang reaksyon.
"Hoy! Mga gago anak ng! Hey ugly creatures close your goddamn mouth kung ayaw nyong makakain ng bala" nayayamot kong saad na nakapagbalik sakanilang sarili.
"D-did y-you j-just l-laugh?" nauutal na tanong ni Fritz.
I gave him a blank expression.
"Does it matter?" cold kong ani.
"Tangna 'di ko narecord sayang" nanghihinayang na saad ni Troy.
"Shit! Miles bitch are you an angel or a goddess? Fvck! I'm super duper inggit the way you tawa huhu" naiiyak na saad ni Blaire.
"Kyaahhhh Milesss laughed omggg I need to write this on my diary kyahhhhh you're sooo beautiful no scratch that, you're a goddess hihi" hyper na saad ni Claire.
'Tangina ang iingay pota'
A/N: HELLO, I WILL BE BUSY THESE COMING DAYS SO EXPECT THE DELAY UPDATE BUT I WILL ALSO TRY MY BEST TO UPDATE OFTEN! I HOPE YOU GUYS UNDERSTAND! THANK YOU SO MUCH! FOR READING MY STORY AND FOR VOTING! TAKE CARE, LOVELOTS!❤
DON'T FORGET TO VOTE, COMMENT AND FOLLOW ME TO BE UPDATED! THANK YOU!!^_^
BINABASA MO ANG
One Cuss, One Kiss
Teen FictionCAUTION: READ AT YOUR OWN RISK this warning signifies that the stories contained within the book may delve into provocative, thought-provoking, or emotionally intense themes. readers should be prepared for a potentially immersive and challenging exp...