***Third Person's Pov.
Mababakasan mo sa mukha ng mga taong nakapalibot ngayon kila Miles, Claire, Blaire, Fritz at Troy ang pagkamangha and at the same time excitement sa kanilang masasaksihan.
Sa kabilang banda, ang babae namang nanglait kay Claire na nasa harapan ngayon ng lima ay pilit na pinapakalma ang sarili pagkat alam niya sa sarili niya na wala siyang laban sa lima lalo na't puro makapangyarihan ang mga ito pero dahil sa ayaw niyang mapahiya imbes na humingi ng tawad ay taas noo niya pa itong nilait lait at nilalabanan.
"So, miss? Oh geez, what's your name? Err" kalmadong tanong ni Miles sa babae na ngayon ay nanginginig na sa takot.
"S-sheane M-maern the one and only heiress of M-maern C-corporation" taas noo namang sagot nito at pasimpleng nagrolled eyes ngunit di niya maiwasang mautal pagkat ang limang nasa harapan niya ngayon ang may pinakamalaking shares sa kanilang kompaniya at sa maling galaw lang niya ay maaaring ipa-pull out ng mga ito sakanilang mga magulang ang sinasabing 'shares' sa kompaniya nila at kapag nangyari ang bagay na 'yon ay maaring mabankrupt sila.
"Oh! Right, your dad hmm...the one who repeatedly asked our parents to be his business partner. Oh geez, ya know girl if we didn't told our parents to accept your dad's proposal which is TO BE OUR PARENTs BUSINESS PARTNER, our parents will probably not agree. Geez, we pity your dad because he's always calling our parents to ask if they'll agree to be his business partner that's why for your dad not to bother our parents anymore we told our parents to just accept your dad's proposal besides we won't lose anything just because of that damn business partner thing" mahabang saad ulit ni Miles at mahinang natawa na siyang ikinapula ng mukha ng babae nagngangalang Sheane hindi dahil sa inis kundi sa pagkapahiya sa sinabi ni Miles.
Natawa naman ang mga manonood sa narinig kasama na din ang apat niyang kaibigan. Kung kanina ay umiiyak si Claire ngayon ay napahagikgik ito at inalis na ang pagyakap ng kaniyang ate na si Blaire. (Blaire's older than Claire. Naunang lumabas si Blaire kay Claire ng 3mins that's why Claire is calling her 'ate'.
"So, now let's go back to the main point here. Claire's sorry for what she have ACCIDENTALLY done to your dress Ms. Maern. She said she'll pay it but instead of accepting her offer you belittled her, you embarrassed her in front of many people by calling her a bitch and a beggar, plus you fvcking slapped her when we her bestfriends and family didn't even lay a finger to hurt her. Do you know how precious she is to us? Do you also know that her face which you slapped earlier can costs your life?" malamig na saad ni Miles saka matalim na tinignan si Ms. Maern na ngayon ay di alam ang kaniyang gagawin.
"S-so what? S-she r-really l-looks l-like a b-beggar duh!" matapang na sagot nito kay Miles.
Napasinghap naman ang mga tao sa kanilang narinig na sagot mula kay Ms. Maern na ngayon ay sobrang nanginginig na sa takot.
'hmm matapang...mataas ang pride' ani ni miles sa kaniyang isipan.
"Really huh?" Miles mocked. As she gave Ms. Maern a warning look. "We're gon' pay for that goddamn dress of yours. But you must say sorry to Claire for slapping her and for belittling her. Then, we're okay" seryosong ani ni Miles.
"And why would I say sorry? Gosh! First of all, it's not my fault. Besides she deserve that slap because of what she have done on my dress and she do really looks like a beggar. Duh!" pagtataray nito.
Miles laughed sarcastically.
"Woah, if I were you I'll be saying sorry instead of being a bitch and acting superior when in fact your cheap dress can't pay the slap and the shits you've said to our bestfriend" inis na saad ni Miles.
"So what do you want me to do? Say sorry? Oh gosh! You wish...I'll tell my dad to pull our shares out to your company you bitch!" nanggagalating tugon ni Sheane kay Miles.
"Oh, your what? Aw your shares in our company hmm..." napatango-tangong sabi ni Miles "Your fvcking 5percent shares in our company? That was what your saying right? If that was it then go and tell your dad to pull it out besides our company doesn't need your fvcking 5percent shares or whatever it is, our company will stay still with or without your shares. So, go and tell your dad to pull it out I don't give a damn bitch" nanunuyang sagot ni Miles na mas lalong nakapagpairita kay Sheane.
Habang ang mga tao namang nanonood sakanila kabilang naroon ang apat nilang kaibigan ay natawa sa naririnig na pamamahiya ni Miles kay Sheane.
To be continued...
A/N: Hello babies. How have you been? Are you guys enjoying the story? Im sorry if i cant update everyday its just that im really busy on some stuffs but ill make sure na babawi ako. Leave some feedbacks i need some motivations! Thank you for reading my story it really means a lot to me. Dont forget to vote and leave some feedbacks okay? THANKS A LOT! Love you!♡
_A E L L A S H♥
THIS IS NOT YET EDITED SO ADVANCE SORRY IF THERE'S SOME TYPO OR SOME ERRORS.
BINABASA MO ANG
One Cuss, One Kiss
Teen FictionCAUTION: READ AT YOUR OWN RISK this warning signifies that the stories contained within the book may delve into provocative, thought-provoking, or emotionally intense themes. readers should be prepared for a potentially immersive and challenging exp...