1.fejezet

2.7K 91 7
                                    

Luca szemszöge:

Egy nyári délutánon hazafelé sétáltam. Egyszerűen nem hittem el ami az előbb történt. Sikerült! Főszerepet kaptam egy filmben!

23 éves koromra ez is sikerült. Tudtam, hogy innentől kezdve sokkal jobb lesz az életem. Elvégre eddig csak mellékszereplő lehettem, így nem nagyon figyelhettek fel a tehetségemre.

Akkor most egy kicsit a szerepemről: egy filmben kell eljátszanom egy másik színésznővel egy leszbikus párt. Holnap már mehetek is a forgatásokra, megkapom a szövegkönyvet vagy mit(igen, nem tudom a nevét biztosra) és megismerkedem a színésztársaimmal.

Dani a főtéren várt rám.

-Na, mi volt?-kérdezte izgatottan.

-Megvan a főszerep!-sikkantottam és a nyakába ugrottam.

-Tudtam, hogy sikerül!-Lelkendezett-Ünneplünk fagyival?

-Naná-feleltem mosolyogva és elindultunk a cukrászda irányába.

Amikor Danival voltam, az emberek simán nézhettek minket egy párnak, holott nem voltunk azok. Egyszerűen csak legjobb barátok gimi óta. Mellesleg pedig Dani meleg. Én meg leszbikus. Ez is volt az egyik oka annak, hogy egymásra találtunk. Mindkettőnket kiközösítettek és egymásnak nyújtottunk támaszt. Emlékszem, az első Pride-omra is vele mentem el. Viszont az emberek gyakran gondolták, hogy ez a szőke, szemüveges fiú a pasim.

-Végül mi is lesz a neved a filmben?-kérdezte meg tőlem, amikor már a gigantikus fagylaltos táljaink fölött ültünk.

-Valami Fanni-vontam vállat.

-Még mindig jobb mintha Kitti lenne-mondta, mire elröhögtük magunkat.

Kitti egy borzasztó utálatos lány volt, egy gimis osztálytársam. Amióta egy osztályba kerültünk 14 évesen, mindent megtett, hogy megkeserítse az életem. Mondjuk én sem hagytam magam. 11-es korunkra kész háborút robbantottunk ki egymás ellen. Az osztályban voltak a Kittién illetve az én oldalamon állók. Ez így kicsit furának tűnhet, de ennyire utáltuk egymást. Pechemre õ is a színészi pályára ment, így valószínűleg lesz még szerencsénk egymáshoz.

Este még megnéztem egy sorozatrészt. Legalábbis így terveztem. Ehelyett hajnali háromkor nyomott el az álom és amikor hatkor megszólalt az ébresztőm, legszívesebben kidobtam volna az ablakon.

Gyorsan felöltöztem(farmer rövidnadrág, fekete atléta, farmerdzseki) és lazán befontam a barna hajamat.

Álmosan meredtem a tükörképemre. A szemem alatti karikák miatt kicsit olyan voltam mint egy zombi. Na mindegy.

Amikor forgatásra megyek nem szoktam kisminkelni magam, egyszer rendesen kiosztott miatta a sminkes, hogy akkor kezdheti ezt is lemosni, aztán tudja csak felrakni azt amit tervezett.

Egy esernyőt még gyorsan bevágtam a táskámba(sose lehet tudni) és indultam is.

Színjáték (Lmbtq történet)[BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now