2. fejezet

1.7K 74 2
                                    

Kitti szemszöge:

Reggel kipihenten ébredtem. Mikor indulás előtt a tükörbe néztem, megállapítottam, hogy ma is észbontóan nézek ki.

Fekete, fodros szoknya, lila top, krémszínű bőrdzseki és magassarkú volt rajtam. Sötétszőke hajam kiengedve lógott a vállamra. Ami a sminket illeti, szemceruza, szempillaspirál, halványpiros rúzs. Alapozóra nincs szükségem, a bőröm tökéletes(és tudom, szerény is vagyok).

Mindig élvezem ha a Pesti utcákon parádézhatok. Mint ahogy ma is. Azonban most, útban a forgatásra, nem nagyon értem rá senkivel flörtölni. Főszerep egy filmben. Eljött ennek is az ideje.

Egy leszbikus pár egyik tagja leszek. Tökéletes. Ezt a szerepet mindenképp meg akartam kapni, ez lesz az én coming out-om a családomnak és az ismerőseimnek biszexként.

És megérkeztem. A rendező idegbetegen rohant oda hozzám.

-Késett! Mi a magyarázat?!

-Hmm-húztam gúnyos mosolyra a szám-mondjuk, hogy nem az iskolában vagyunk és maga nem a tanárom.

-Nagyon vicces-biccentett vörös fejjel-Jöjjön-ragadott karon és odavezetett egy nem messze álldogáló embercsoporthoz.

-Itt van az, aki Editet fogja játszani a párból: Szigeti Kitti.....És Fannit pedig.....-húzott be a körbe egy közelben álldogáló lányt-Soproni Luca

Erre a névre megfagyott bennem a vér. Nem lehet. De mégis van.

Riválisommal némán végig néztünk egymáson és szinte egyszerre mondtuk ki:

-Nem játszok vele!

-Na most tényleg olyanok vagytok, mint valami óvodások!-csattant fel a rendező.-Nem akartok együtt eljátszani egy párt? Rendben! Melyik 4 éves kisasszony óhajt kiszállni?! De az akkor az egész filmtől elmehet!-ordított ránk-eldöntitek vagy marad az eredeti felállás!-azzal ott hagyott minket.

-Szállj ki!-mondtam ingerülten Lucának.

-Miért én?!-vágott vissza.-inkább húzz vissza a kristálypalotádba te kis elkényeztetett királylány!

-Menj el! Nekem kell ez a szerep.-sziszegtem.

-Azt hiszed nekem nem?-Luca zöld szeme ijesztően összeszűkült.

-Akkor ezt megbeszéltük!-csapott a hátunkra a rendező.-Minden marad az eredetiben. Az elsőnek számozott jelenetet tanuljátok meg! Két nap múlva ugyan itt!-a kezünkbe nyomott egy-egy papírköteget és elment.

-Ezért még megfizetsz.-fordultam Lucához.

-Ó, már alig várom, hogy lássam hogyan.-cukkolt.

-Fogod is!-förmedtem rá és otthagytam.

Lehet, hogy a rendező tett róla, hogy egyikünk se szálljon ki. Lehet, hogy nagyon is tudta mit jelent nekünk a főszerep. De én tenni fogok róla, hogy az ellenségem a forgatás minden percében szenvedjen.(Miközben ezt gondoltam, majdnem hallattam egy sátáni kacajt, de végül mégsem. Jó is, elég furán néztek volna rám az utcán).

Sok kis gonosz ötletem maradt meg gimiből. Csak át kell őket dolgozni kicsit.

Ilyen csodás gondolatokkal sétáltam haza.





Színjáték (Lmbtq történet)[BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now