Drogi Pamiętniku,
w tym wpisie chcę opisać siebie oraz kawałek historii z przeszłości.
Nazywam się Katja Evelyn Shiromist i mam aktualnie 17 lat, w styczniu 18. Moja data urodzin to 15 styczeń. No, taką ustalił mi Sands po znalezieniu mnie. Zawsze wyglądałam na załamaną, ale mój upiorny wygląd to zakrywał. Czasami odechciewa mi się już żyć i chcę stąd zniknąć, ale jedyne co mnie trzyma przy życiu jest myśl, że kiedyś wrócą piękne dni.
Co do mojego wieku, praktycznie każdy, gdy pierwszy raz mnie widzi, mówi że mam 20, 21, 23 lub nawet 24 lata.
Moje pochodzenie nie jest znane, bo jak mówią u nas, że znaleźli mnie przy drodze w DUD. Sama się na tym zastanawiam.
Z zawodu jest jeźdźcem mroku z kręgu koszmarów. Krótko mówiąc, dzięki niemu można przenieść ofiarę w świat żywego koszmaru. Pracuję również jako modelka w jednej z najlepszych agencji modelek IMG MODELS London. Ta praca jest trochę.. chaotyczna, bo przez 4-5 miesięcy mam wolne i jestem na Jorviku, a resztę roku jestem w Wielkiej Brytanii i pracuję. Ale za to mam już trochę okładek.
Niedawno kupiłam swoje własne mieszkanie w Upadku Gubernatora w Mieście Jorvik. Ledwo co w nim mieszkałam, bo nagle wezwało mnie i wyjechałam w moją podróż.
Moim ulubionym jedzeniem są wszelkie ciasta, w szczególności ciasto anielskie.
Moim hobby jest moda, ze względu na moją pracę, oraz gra na skrzypcach, którą opanowałam do perfekcji, a naukę zaczęłam, gdy miałam 6 lat. Zdecydowanie uwielbiam kolor biały, jasny szary oraz lodowo biały. Taki już sobie wykreowałam własny styl. Uwielbiam Ariane Grande, dla siebie chyba jestem arianators. Mam jej wszystkie perfumy, różne ubrania i byłam na wielu jej koncertach.
Posiadam też jedną ukrytą umiejętność, mam lodowe moce. Stało się przez postrzelenie mnie w serce lodową strzałą prze lodowego ducha. Właśnie wtedy włosy zmieniły kolor, z ciemnego blondu na biały, a ciemnoniebieskie oczy wyglądają jak lodowe kulki. Potrafią zmieniać też kolor, od szarości po biel. Poza tym nic się nie zmieniło, lecz zawsze to ukrywam. Po tym zmieniłam styl ubioru na bardziej "czysty", by wciąż pamiętać słowa z jednej księgi, które mówiły, jak dobrze przejść przez życie: "Mieć wiarę i zawsze być silną". Ale raz ktoś się dowiedział i była to Sabine. Obiecała, że nikomu nie zdradzi.
Pewnie ktoś zapyta: "A wy się znajomicie lub przyjaźnicie?". Odpowiedź mam jedną, tak. Z Sabine i Jessicą naprawdę możemy się tak nazwać. Jednak z tą pierwszą jesteś naj, najlepszymi psiapsi. Po prostu znalazłyśmy wspólny język i rozumiemy się bez słów.
Jeszcze mam całe życie tu, na Ziemi. Nie wiem, co wydarzy się jutro, ale żyję z wiarą na lepszy czas.
26.10
********************
Hejka pędzelki!
Oto dzisiejszy rozdzialik🙂
Myślę, że się podoba
Następne będą w każdą środę
Narazie mogą być trochę nudne, dalsze będą bardziej ciekawsze😊
NikoArtt
CZYTASZ
Z Pamiętnika Katji
Fanfic"...Im bardziej wspominasz tym bardziej boli..." Śnieżne włosy, mleczne oczy. Blizny przeszłości, fałszywy uśmiech. Zło czynione wbrew swej woli, brak ducha rodziny, miłość niespełniona... Katarina Shiromist, bardziej jako Katja. Jedna z tych, która...