1. Bölüm

7K 195 153
                                    

YAZARDAN;

Hogwarts'ta 2. yılına giren wiki , altın üçlü ile arkadaştır ( Harry , Ron , Hermonie )

•Draco nedense wiki'den nefret etmektedir ama wiki bunun sebebini asla anlamamıştır. Aynı binada olmalarına rağmen ( slytherin ).

2. yıllarına girdikleri için hogwarts'a yeni öğrenciler gelmiştir , onlar için bina seçimi yapılıyordur. O sırada draco wiki'ye seslenip

•" Baksana şu kız çok güzel değil mi " demiştir.

Wiki ise içinden ne saçmalıyor bu diye geçiriyordur.
Yeni gelen öğrenciler için bina seçimi yapıldıktan sonra öğrencileri 1 saatliğine serbest bırakan dumbledor alkışlar eşliğinde büyük salondan çıktı.

Draco hemen wiki'nin yanına gelip onunla konuşmak istediğini söylemiştir.
Wiki buna şaşırmıştır çünkü draco ile 1 yıl boyunca nerdeyse hiç sohbet etmemişlerdir , bunu sebebi ise draco'dur çünki wiki ile uğraşıp duruyordur.

WİKİ'DEN

Draco benimle konuşmak istemişti buna çok şaşırmiştım çünki hep benimle uğraşıp duruyordur.
Draco ile konuşmak için astronomi kulasine gittim etraf sessizti ürkmüştüm açıkçası.

Bir anda arkamdan "böö" diye bir ses gelmişti ve gerçekten baya korkmuştum.
Arkamı döndüğümde karşımda draco duruyordu , tabii ya başka kim olabilirdi ki !

Wiki'•" Draco amacın beni korkudan öldürmek felan mı!? "

Draco'•" Korktun mu "  diyip güldü.

Wiki'•" Komik değil draco , ne diycektin söyle hadi "

Draco'•" Bak wiki biliyorum seninle çok uğraştım , dalga geçtim bunlar için gerçekten ü-üzgünüm , eğer sende özrümü kabul edersen seninle arkadaş olmak istiyorum "

Wiki hâlâ olayın şokundaydı çünkü draco ondan özür dilemişti , hâlâ inanamıyordu.

Wiki düşünürken dalmış olucak ki draco ona seslenince ürpermişti

Draco'•" Hey wiki orda mısın ? "
 
Wiki'•" E-evet b-burdayım , birşey mi dedin ? "

Draco'•" En son bir soru sormuştum , cevabını bekliyorum . "

Wiki içinden düşünüyordu kabul etmeli miydi , ya bunların hepsi bir şakaysa onunla uğraşmak için yapıyorsa , wiki bundan emin olamıyordu ne yapmalıydı?

Wiki'•" Draco biraz düşünebilir miyim ?
arkadaşlarıma danışmam lazım da "

Draco'•" P-peki tamam , yarın ortak salonda yanına gelicem , o zaman cevabını söylersin "

~~~~~~

Wiki onaylarcasına kafasını salladıktan sonra draco gitmişti .
Wiki düşünceleriyle baş başa kalmıştı kabul etmelimiydi , bunları düşünürken gizlice griffindor ortak salonuna gitmeye çalışıyordu çünkü altın 3'lü ordaydı ve bunu onlara anlatmalıydı.

*******************

Evet kuzulaaar bir bölümün sonuna geldiik.
Bölümü 2. yıldan başlattım çünki 1.yıldan başlarsam biraz zorlanırım diye düşündüm.
Umarım beğenmişsinizdir kuzularım.

12 vote gelirse yeni bölüm atıcam
Sizi seviyore kuzular babayy

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin