Sabah olmuştu , uyandığımda draco hâlâ uyuyordu , uyurken bile çok tatlıydı fırsat bu fırsatken onu dudağından öpüp hemen yataktan kalktım.
Draco•'" Niye kalktın ki yataktan "
Wiki salak gibi kalmıştı orda , çünkü draco uyuyo sanıp onu öpmüştü.
Wiki•'" Saat kaç olmuş haberin varmı acaba , hadi kalk gidip üstünü değiştir "
Draco•'" Püff , biraz daha yatsak olmuyo mu wiki , hem seninle yatmak çok güzel çok tatlı uyuyodun "
Wiki•'" Hadi ama kalksana draco , hem istediğin zaman burda kalabilirsin "
Draco•'" O zaman her zaman burdayım " diyip göz kırptı yataktan kalktı ve üstünü değiştirmek için kendi odasına gitti.
Sende üstünü giyindin ve slytherin ortak salonuna indin 5 dakika sonrada draco yanıma geldi.
Draco•'" Hadi bakalım aslan parçası ver elini " diyip elimi tuttu🥵🥵
Ortak salona doğru ilerlediniz , herkes size bakıyordu ama onlara aldırış etmediniz , tam karşınızda harry'ler duruyordu.
Harry•'" Aranızdaki sorunları çözmenize sevindim "
Ron•'" Bu sefer yine wiki'yi üzersen kötü olur draco"
Wiki•'" Ya susun tamam "
Hermonie draco'ya kızgın bir bakış atıp yürümeye devam etti.
Ortak salona girdiğiniz ve slytherin masasına oturdunuz , dumbledore açıklama yapıyordu ve dediği şey 1 hafta sonra balo olcağıydı birde bu eksikti.
Draco•'" Dans etmek ve ben çok ayrı şeyleriz"
Wiki•'" Biliyoruz " diyip güldüm.
O sırada pansy yanımıza geldi , ben ile draco'yu yanyana görünce şaşırmıştı.
Pansy•'" Ee , şey draco balo'ya benimle gelir misin ?"
Ben pansy'nin söylediğine kahkaha atmıştım.
Pansy•'" Komik birşeymi var wiki ?"
Wiki•'" Evet komik birşey var , sevgilimi baloya davet ediyosun şuan bundan daha komik ne olabilir ki "
Pansy•'" S-sevgilin mi siz draco ile yeniden mi"
Wiki•'" Evet canım , yeniden değil kaldığı yerden senin gibi sürtüklerin yalanları bizi ayıramaz şimdi seni bidaha ne benim ne draco'nun nede arkadaşlarımının yanında görmiyim , yoksa sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın şimdi yol al " diyince pansy gitti.
Draco•'" Oo sevgilime bak sinirli çıktı "
Wiki•'" Sinirli değilim sadece ağzının payını verdim "
Draco•'" Bide şey baloya benimle gelir misiniz hanımefendi"
Wiki•'" Hm gelirim beyefendi " diyip güldük.
Yemek yedikten sonra derslere girdik.
Profesör snape'in dersinde yan yana oturamıyorduk çünkü sınıfın bir oturma düzeni var.
Draco ise derste bana seslenip duruyor buda hoşuma gidiyo 😌Ders bitince draco gelip hemen bana sarıldı.
Draco•'" Özledim seni aşkım "
Aşkım mııı 🥵
Wiki•'" Abartma draco alt tarafı 1 ders ayrı kaldık "
Draco•'" Sus wiki aaa ayıp ama bak"
Wiki•'" Tamam sustum"
Elimi tutup beni astronomi kulesine götürdü.
Draco•'" Hayatımda olduğun için kendimi çok şanslı hissediyorum wiki , seni gerçekten çok seviyorum "
Wiki•'" Bende seni seviyorum draco iyiki hayatımdasın "
Bir süre bakıştıktan sonra draco seni kendine çekti ve hafif bir buse kondurdu dudağına 🥵🥵
Wiki•'" Hadi gidelim uçma dersimiz var"
********"Evet yine çook saçma bir bölüm oldu
kursum olduğu için bölüm yazmaya fazla vakit ayıramıyorum bu yüzden elimden geldiği kadar uzun bölüm yazmaya çalişıyorum umarım beğenirsiniz...🤍