•26.Bölüm•

1.1K 60 75
                                    

yemeğimizi yedikten sonra draco ile birbirimize zaman ayırmak için quiddich sahasına gitmeye karar verdik.

Wiki•'" En son buraya senin yastığınla gelmiştim "

Draco•'" Yastığımla mı ?"

Wiki•'" Evet , gerçi senin haberin yok"

Draco•'" Anlatırsan haberim olur wiki"

Wiki•'" Sen gittiğinde hep yastığına sarılıp uyuyodum , uykum gelmiyince yastığını yanıma alip buraya geldim , yere uzandım sonra uyuya kalmışım sabah harry uyandırdı beni , hasta oldum felan filan işte "

Draco•'" Güzelim manyak mısın acaba , gelip burda uyumak nedir "

Wiki•'" Napiyim draco uyuya kalmışım "

Draco•'" Demek yastığıma sarılıyodun"

Wiki•'" Evet , ama şimdi sana sarılıyorum " diyip dracoya sarıldım.

Draco•'" Bida asla senden soğuduğumu düşünme , ron anlattı "

Wiki•'" Ama draco pansy ve cedric gelip öyle diyince "

Draco•'" Şş tamam boşver onları , seni asla bırakmıycam demiştim ve o sözün hâlâ arkasındayım bunu unutma "

Wiki•'" Sana güveniyorum draco " dedim ve draco'ya baktım , oda bana bakıyordu birbirimize baya yakındık , daha sonra dudağımda bir sıcaklık hissetim , draco beni öpüyordu bende ona karşılık vermeye başladım.

İlk defa böyle bişi yazdım utandim 🤭

daha sonra birbirimizden ayrıldık ve güldük , ben ise tekrar ve tekrar draco'ya sarıldım çünkü onu gerçekten çok özlemiştim.

Wiki•'" Seni gerçekten çok özledim "

Draco•'" Anlıyabiliyorum , çünkü 2de 1de sarılıyorsun "

Wiki•'" Aman , tamam sarılmıyorum "

Draco•'" Şaka yaptım wiki , sarıl "

Wiki•'" Hayir , hadi yürü gidelim artık "

Draco•'" Bir kere trip atmasan şaşarım "

Wiki•'" Trip atmıyorum draco , saat kaç haberin varmı acaba , hem dumbledore açıklama yapıcak "

Draco•'" O zaman gidelim " diyip elimi tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.

ortak salona geldiğimizde ron koşarak yanımıza geldi sonrada harry ve hermonie .

Hermonie•'" Bakıyorum da wiki'nin morali yerine gelmiş "

Draco•'" Ben geldim ondandır "

Ron•'" Sen yokken depresyona girmişti nerdeyse "

Wiki•'" Khöm , ee hadi yemek yiyelim "

Draco•'" Depresyona girmişti derken ?"

Harry•'" oo senin haberi  yok mu " dedi bende harrye gizlice vurdum oda anlayıp sustu.

Wiki•'" Ne deprsesyonu ya hadi yiyelim"

Draco•'" Wiki bir sus anlatın ne oldu "

Ron•'" wiki özür dilerim , sen yokken 2 gün odadan çıkmadı ağladı bütün gün hatta yemek bile yemedi ellerimle besledim " diyince draco hemen bana baktı.

Draco•'" Doğrumu bunlar "

Wiki•'" yani , maalesef evet"

Draco•'" Ben sana kıyamam ki gel buraya " diyip bana sımsıkı sarıldı gerçekten çok iyi gelmişti , duygulanmıştım.

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin