•14.Bölüm•

1.3K 83 84
                                    

Kılıça doğru ilerlerken önüne bir anda siyah pelerinli yüzünde maske olan birisi çıktı hemen geri bir adım attın maskesini çıkarınca sana birisini çağrıştırmıştı o anda draco baba diye bağırdı sen ise şoka girmiştin çünkü draco'nun babası 1 ölüm yiyen'di.

Daha onun şokunu atlatamadan draco babasının yanına gidip ona sarıldı ben ise dracoya napiyosun diye bağırıyordum , o ise bende bir ölüm yiyenim wiki evet sana söylemedim , söyleyemedim çünkü buna mecburum dedi.

Wiki•'" Hayır draco buna mecbur değilsin bak bana ben senin yanındayım hadi gel buraya "

Draco•'" BUNA MECBURUM ANLIYOMUSUN WİKİ , APTAL OLMA YOKSA BENİ ÖLDÜRÜCEK "

Wiki•'" Eğer o kılıçı yok edersek geriye sadece 2 tane hortkuluk kalıcak "

Lucius•'" Şş minik walker siz bunları nerden biliyorsunuz , kafanızı böyle şeylere yormayın eninde sonunda ölüceksin zaten ama eğer bizim tarafa geçersen kılına zarar gelmez "

Wiki•'" Ölürümde bir ölüm yiyen olmam bu arada draco bu yaptığını asla unutmiycam sana yardım edecek çok insan var ama sen kaybettin "

Draco•'" Hâlâ anlamıyosun wiki , o çok güçlü onun neler yapabilceğini bilmiyosun aptallık etme karanlık tarafa geç "

Wiki•'" Bu bir şaka mı sabrımı sınıyosun" deyip arkamı döndüm ve aniden dönüp lucius'a expelliarmus büyüsü yapıp asasını aldım.

Draco ise asasını bana doğrultu.

Draco•'" Bırak onu wiki "

Wiki•'" Son kes soruyorum draco biz mi onlar mı "

Draco cevap vermedi bende hemen kılıcı aldıp draco'ya doğru koştum koluna dokunur dokunmaz hogwarts'a cisimlendik.

Draco•'" Ne yaptığını sanıyorsun sen "

Wiki•'" Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun , bunca zaman yine benimle oynadın mı draco yeter artık ya senin bir kalbin yok mu hermonie haklıydı neden onu dinlemedim ki en çok ne zoruma gidiyo biliyomusun koca bir ay boyunca beni sevdiğini düşünmüştüm"

Draco•'" Hâlâ anlamıyorsun wiki ben bunu yapmak zorundayım yoksa ikimizide öldürücek "

Wiki•'" Yapmak zorunda değilsin draco neyse ya boşuna konuşuyorum ben seni uyarıyorum bidaha bana sakın yaklaşma konuşma benimle , merak etme sırrını kimseye söylemem "

Draco•'" Hayır wiki bırakma beni lütfen seni gerçekten seviyordum ben halada seviyorum sana anlatamadım wiki eğer anlatsaydım beni bırakırdın beni bırakmanı istemiyorum "

Wiki•'" Neden anlatamadın draco neden , bir ölüm yiyensin ve bunu yeni öğreniyorum eğer voldemorttan korkuyorsan korkma çünkü o bir ezik geriye sadece 2 tane hortkuluğu kaldı onuda bulursak o sadece bir kül olarak kalıcak "

Draco•'" biz o hortkulukları bulana kadar hepimizi öldürür"

Wiki•'" Öldüremez draco burda birsürü seherbaz , cadı ve dumbledore var boşuna eğitim almıyoruz "

Draco•'" Evet haklısın ama babam ve annem onlarda bir ölüm yiyen ahh napıcam ben "

Wiki•'" Sana sadece 2 tane soru sorucam gerisi kolay "

Draco•'" Sor "

Wiki•'" Beni gerçekten seviyor musun "

Draco•'" Evet "

Wiki•'" Sana inanabilir miyim "

Draco•'" İnanabilirsin"

Wiki•'" Artık hangi taraftasın "

Draco•'" Sen hangi tarafta olursan ol o taraftayım "

Wiki•'" Tamam draco sana inanıyorum ama bana biraz zaman ver olur mu biraz ayrı kalalım bizim için daha iyi olur ne dersin "

Draco dolmuş gözleriyle bana bakıp peki dedi.

Wiki•'" Hadi gel kılıcı dumbledore verelim" diyip dumbledore'nin odasına gidip kılıcı ona verdik.

Odadan çıkınca ortak salona gittim draco ise astronomi kulesine doğru gidiyodu.

Slytherin masasına oturdum düşünmeye başladım "draco ile ayrıldık mı şimdi" "bana asasını doğrultuğunda bana büyü yapıcak mıydı" ve dahası.

Harry hemen koşarak yanıma geldi ona dolu gözlerle baktım ve sarıldım olanları onlara anlatmalı mıydım ?

Harry•'" Noldu sana böyle wiki rengin solmuş hem balo'yada gelmediniz "

O anda aklıma hemen balo gelmişti

Wiki•'" Anlatıcam herşeyi ama hemen ron ve hermonie'yi bulmalıyız anlatıcaklarım çok önemli" diyip hermonie ve ronu aramaya başladık.

Onları bulunca olan herşeyi onlara anlattım , ron ve harry bana üzgün bir şekilde bakıyordu ama hermonie çok sinirliydi aslında haklıydı.

Hermonie•'" Al işte bak sana söylemiştim wiki bu çocuk tehlikeli hemen dumbledore'a söylemeliyiz "

Wiki•'" Hayır saçmalamayın sakın öyle birşey yapmayın sakın "

Hermonie•'" Neden wiki salaklaşma lütfen "

Wiki•'" Hayır diyorum hermonie draco bunu yapmaya mecbur kaldı bana anlattı herşeyi hem şuan bizim tarafımızda "

Hermonie•'" Wiki ciddi olamassın sen ne mecbur kalması neyden bahsediyosun sen "

Harry•'" İkinizde susun , evet draco buna mecbur kaldı yoksa voldemort onu öldürürdü "

Ron•'" Sen nerden biliyorsun "

Wiki•'" Bunda anlaşılmıycak birsey yok ki baya belli mecbur olduğu , draco hayır deseydi onu geri bırakmazlardı direk öldürürlerdi"

Hermonie•'" Tamam orası doğru ama sana neden söylememiş "

Wiki•'" Onu bırakmamdan korkmuş "

Ron•'" Peki şuan onu bıraktın mı yani ayrıldınız mi ?

Wiki•'" Ayrıldık mı bilmiyorum ama aramıza mesafe koymamız gerektiğini söyledim "

Harry•'" Wiki neden öyle birşey yaptın şuan draco'nun sana hiç olmadığı kadar ihtiyacı var "

Wiki•'" A-ama ben , ben gidiyim mi o zaman draco'nun yanına "

Ron•'" Evet hadi ne duruyosun onu yanlız bırakma "

Tamam diyip hemen odadan çıktım ve astronomi kulesine doğru koştum...

******

728 kelime hoay maşallah 😌

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin