•25.Bölüm•

1K 74 43
                                    

hala astronomi kulesinde dracoyu düşünüyordum ki yanıma ron geldi.

Ron•'" Wiki gel hadi gidelim hem hava soğuk "

Wiki•'" Peki ama biraz burda durmak istiyorum çünkü draco ile hep buraya gelirdik "

Ron•'" Dracoya mektup yazmayı denesene cevap verir mutlaka "

Wiki•'" Ona mektup yazalı çok oldu ama geriş dönüş yapmadı "

Ron•'" Belki vakti yoktur wiki , yada eline ulaşmamıştır ?"

Wiki•'" Bilmiyorum ama en azından o bana mektup yazabilirdi "

Ron•'" Haklısın "

Wiki•'" Düşünüyorumda acaba gerçekten benden sıkıldığı için mi gitti yada benden uzak durmak için ?"

Ron•'" Hiç sanmıyorum çünkü draco seni gerçekten çok seviyor wiki , yani en azından seni sevdiğini belli ediyor "

Wiki•'" Öyle mi dersin "

Ron•'" Evet o yüzden üzülme artık draco'nun minik kuşu " Dedi bende rona döndüm ve ona sarıldım sonra odalarımıza gitmek için astronomi kulesinden inip vedalaştık.

Slytherin ortak salonuna geldiğimde etraf gereğinden fazla karanlıktı bende önlem amaçlı asam ile lumos yaptım ve odama doğru gittim , odaya girdiğimde her zaman ki gibi bir yanım boş hissediyordum.

Yatağa yattım ve draco ile geçirdiğimiz mutlu günleri düşünüp uyumaya çalıştım...

1 HAFTA SONRA ;

Evet draco bugün hogwartsa geri gelicekti bu yüzden erkek kalkmıştım saat 9.25ti , üstümü giyindim ve ortak salonda onu beklemeye başladım ama gelmemişti bende herhalde gelmedi diyerek odama gittim odanın kapısını açtığımda karşımda draco duruyordu.

Onu gördüğümde göz yaşlarıma hakim olamadım ve koşarak ona sarıldım oda bana sımsıkı sarıldı , sarıldıktan sonra ona vurmaya başladım.

Wiki•'" Mektuplarıma cevap verilmiyor ne kadar endişlendim senin haberin varmı draco 2 hafta boyunca neler yaşadım haberin varmı tabii ki yok nerden haberin olucak kı "

Draco•'" Hadi ama wiki daha yeni geldim gelir gelmez trip mi yiyorum "

Wiki•'" Birde haklıymışsın gibi konuşma draco , seni ne kadar özledim senin haberin var mı ya , kokunu ne kadar özledim haberin var mı ?"

Draco•'" Haberim yoktu ama şuan öğrendim hem bana mektup felan gelmedi 1.si , 2.si ben sana mektup yazamadım biliyorum bu yüzden de çook özür dilerim "

Wiki•'" Kuru bir özürle seni affediceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun bay malfoy şimdi müsaade ederseniz ortak salona gitmem gerekiyor "

Draco•'" Düşündüm de beni de mi bekleseniz bayan malfoy? "

Wiki•'" Hayır " diyip odadan çıktım ve ortak salona doğru gitmeye başladım draco ise arkamdan koşarak geldi ve elimi tutup yürümeye başladı.

Draco•'" Elini tutmayı ne kadar özlemişim bir bilsen "

Wiki•'" Hıhı aynen " diyip elimi geri çektim.

Draco•'" Of wiki of yapma böyle ama tamam suçluyum biliyorum ama seni özledim , bırakta özlemimi gideriyim "

Wiki•'" Bende özledim draco ama sana çok kirgınım , sen yokken neler oldu bilmiyorsun gelip bana neler dediler bilmiyorsun " dedim dolu gözlerle.

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin