•20.Bölüm•

1.2K 76 86
                                    

McGonagall•'" Açıkçası çocukların böyle birşey yapıcağını düşünmüyorum , bayan walker karanlıktan korkuyor olabilir bu yüzdende bay malfoy ile kalıyordur , fakat bayan walker keşke karanlıktan korktuğunuzu bize söyleseydiniz ona göre yanınıza herhangi 1 öğrenci koyabilirdik "

Draco•'" Herhangi bir öğrenci değil , beni koyabilirsiniz "

Snape •'" SESSİZLİK" diye bağırdı Mcgonagall'da dahil hepimiz ürktük , daha sonra devam etti " profesör emin misiniz herhangi bir ceza vermiycek miyiz "

Draco•'" Bence ortada ceza verilcek birşey yok nasıl olsa sevgilim ve istediğim zaman benimle kalabilir "

Snape•'" Burası bir OKUL , özel hayatınızda ne yaptığınız umurumuzda değil lâkin okulda bu tarz saçma sapan şeyler yapamazsınız "

Wiki•'" Evet profesör , özür dileriz bidaha olmaz "

Draco•'" Neden özür diliyosun wiki ayıp birşey yapmadık " draco öyle söyleyince koluna vurup sus artık dedim bana sinirli bir bakış attı ve önüne döndü.

McGonagall•'" Tamam çocuklar hadi odanıza gidin bayan walker siz hermonie ve luna'ın odasında kalın bundan sonra "

Draco•'" Orası gryffindor binası ama wiki slytherin binasında bence benim yanımda kalması daha mantıklı "

Snape•'" Bay malfoy doğru yatakhanenize "

Biz tam odadan çıkacakken McGonagall konuştu

McGonagall•'" Pekala , aynı odada kalın ama eğer bir şikayet alırsam okula elveda bile edemeden burdan gidersiniz"

Snape•'" Ama profesör "

McGonagall•'" Ne yaptığımı biliyorum profesör snape "

Draco•'" Çok , çok teşekkür ederim profesör "

Wiki•'" Teşekkürler " diyip odadan çıktık daha sonra draco'ya döndüm ve ikimizde aynı anda sevinç çığlığı atıp birbirimize sımsıkı sarıldık.

Draco•'" Yes bee , iyiki yakalanmışız gizli gizli kalmamıza gerek kalmadı "

Wiki•'" İlk yakalandığımda okuldan atılıcaz diye çok korktum "

Draco•'" Korkamana gerek yok güzelim en azından beraber atılırdık "

Wiki•'" aynen benim minik civcivim aynen hadi hızlı yürü , yürüycek hâlim kalmadı çok uykum var "

Draco•'" Demek benim küçük manitamın yürüycek hâli kalmamış " diyip beni kucağına aldı ve yürümeye başladı.

Wiki•'" Draco napiyosun biri görürse biteriz indir hadi "

Draco•'" Kimse görmeeez korkma "

Wiki•'" Beni delirtmek mi istiyosun snape az önce ne dedi , saçma sapan işlerinizi burda yapmayin "

Draco•'" Bu saçma değil ki "

Wiki•'" Of draco of , hızlı git bari kimse görmesin "

********

Odaya geldiğimizde odada biraz değişiklik vardı artık draco ile beraber kalacağımız için odaya ayriyetten bir tane daha yatak koymuşlar.

Wiki•'" Biz gelmeden işi halletmişler "

Draco•'" Olsun yanımda yatamıycaksın diye birşey yok "

Wiki•'" Evet ama çok uykum var uyumam lazım " diyip kendimi yatağa attim dracoda yanıma yattı ve bi süre beni izledikten sonra uyudu.

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin