•10.Bölüm•

1.8K 97 218
                                    

Ağlamaklı gözlerle draco'ya baktım ve bana çık dışarı diye bağırdı bende koşarak çıktım.

Olanları duymuş olan cedric hemen yanıma geldi ve bana sarıldı.

Cedric•'" Ben draco ile konuşurum wiki ağlama "

Wiki•'Ben ona ağlamıyorum , draco'nun bana güvenmemesine ağlıyorum bana inanmamasına ağlıyorum "

Cedric•'" Şş herşey düzelicek ben şimdi gidiyorum gelince herşey düzelmiş olucak tamam mı ağlama "

Wiki•'" Peki "

Daha sonra cedric gitti ve tek başıma kaldım , hep üzülen ben oluyordum draco bana güvenmiyordu yada inanmıyordu ikiside kötüyüdü çünkü ben draco'yu gerçekten çok seviyorum onunlayken mutlu oluyorum içimde güzel bir his oluyor ama artık bitti galiba bu kadarmış.

*****

Bugün derslere girmek istemediğin için profesör dumledore ile konuşup bugün için izin aldın ve odana gittin.

Yatağa uzandın ve bütün bu şeyleri unutmaya çalıştın.

Odanın kapısı çaldı , gelen kişi hermonie'ydi.

Hermonie•'" Derslere neden gelmiyorsun wiki , seni merak ettik bide snape seni sordu o yüzden geldim "

Wiki olan herşeyi hermonie'ye anlattıktan sonra dumbledore'den izin aldığını snape'e söylemesi için izin kağdını hermonie'ye verdi.

Hermonie wiki'ye güçlü durmasını söyledi ama bu şuan için çok zordu.

Wiki yemek yemek için ortak salona indi , kimseye görünmek istemiyordu hemen gryffindor masasına altın 3'lünün yanına oturdu.

Harry•'" Wiki ben duyunca çok üzüldüm   ama senin güçlü durman gerekiyor"

Wiki•'" Şuna baksana harry , hiç birşey olmamış gibi pansy ile eğleniyorlar ama ben , hep ben üzülüyorum onu gerçekten seviyorum bana inanmıyor bu sefer gerçekten bitti çünkü böyle olmuyor "

Ron•'" Arkandayım wiki mahfedelim onu "

Hermonie•'" Wiki haklı , hep o üzülen taraf oluyor arkandayım wiki "

Wiki•'" Ben biraz hava alıcam bütün gün odadaydım görüşürüz " diyip masadan kalktım.

quidditch sahasına gittim ve çimlere uzandım , biraz düşündükten sonra odama gitmeye karar verdim , slytherin ortak salonuna girdiğimde herkes bana bakıyordu bende sinirlendim ve önünüze bakın diye bağırdım.

Odama girdim ve kapıyı kilitledim , biraz kitap okudum saat 8e geliyorken odadan çıktım ve astronomi kulesine gittim.

Süpürgemi çağırıp biraz uçtum , hep merak ettiğim yer olan yasak ormanın üstünden uçuyordum daha sonra hava karanlık olduğu için geri döndüm.

*****

Odama girdiğimde odamda draco vardı yanlış odaya girdim sandım ama benim eşyalarım vardı sinirli bir şekilde burda ne arıyorsun diye sordum.

Draco•'" Konuşmaya geldim "

Wiki•'" Konuşcak birşeyimizin olduğunu sanmıyorum draco şimdi git burdan hemen"

Draco•'" Sinirlisin anlıyorum wiki ama beni dinlemen gerekiyor , evet sana bağırdım sana inanmadım , güvenmedim çok pişmanım ben gerçekten hepsi o , o aptal pansy yüzünden "

Wiki•'" Sorun pansy değil draco , sorun sensin bana inanmadın , güvenmedin farkındamısın üzülen taraf hep ben oluyorum ama artık yeter , biraz kafamı dinlemeye ihtiyacım var biraz ara verelim olur mu benden birsüre uzak dur "

Draco•'" Hayır wiki ne diyorsun sen , b-ben seni gerçekten çok seviyorum evet bi aptallık yaptım ama pişmanım özür diliyorum, hadi ama ben senden uzak kalamam wiki "

Wiki•'" Draco lütfen git , lütfen "

Draco kafasıyla onayladı ve dışarı çıktı.

Sen ise az önce söylediklerinden pişman olmuş şekilde yatağında oturuyordun.
Keşke draco'ya sarılsaydım diye geçiriyordun.
Çocuk zaten hasta bide benimle uğraşıyor.

Slytherin ortak salonuna çıktım draco ordaydı hemen yanına gittim.

Wiki•'" D-draco bir bakarmısın "

Draco•'" Senden uzak durmamı söylemedin mi wiki , neden geldin "

Wiki•'" Biraz ağır konuştum farkındayım ama sinirliydim draco bana hak vermen lazım "

Draco•'" Aslında söylediklerinde haklıydın , sorun olan kişi benim "

Wiki•'" Hayır draco ağzımdan kaçtı sadece lütfen öyle düşünme hem sen hastasın hadi odana git dinlenmen lazim"

Draco•'" Affettin mi wiki "

Onaylarcasına başımı salladım , draco ağlamaklı gözlerle bana bakıyordu kıyamadım ve ona sarıldım.
Elinden tutup odama götürdüm.

Wiki•'" Evet sen hasta olduğun için benim gözetimim altında kalıcaksın , yat bakiyim şuraya "

Draco'nun üstüne 4 tane yorgan sermiştin.
yazık çocuk boğulcak napion wiki aşlxhsoxhsochs

Draco•'" Abartmadın mi sanki , eziliyorum altta "

Wiki•'" Sus draco hastasın zaten "

Draco'yu yatırdıktan sonra aklına gelmişti , sen nerde yatıcaktın?

Draco•'" Yanımda yatabilirsin "

Wiki•'" Aklımımı okuyosun ya "

Draco•'" Evet " diyip sırıttı

Sende draco'nun yanına uzandın , draco sana sarılmıştı sende kafanı göğsüne yasladın.
Şuan hayatında yaşadığın en mutlu anı yaşıyordun.

Draco•'" Seni çok seviyorum wiki , seni kaybetmekten çok korkuyorum "

Draco öyle söyleyince ona baktım ve yanağından öptüm.

*******

Saçma salak bir bölüm oldu , açıkçası beğenmedim diğer bölümler daha güzel olcak inş 🙏🙏

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin