•23.Bölüm•

1K 68 38
                                    


2 gün çoktan geçmişti , draco'nun gitmesinede yaklaşık 3 saat kalmıştı sabah uyandığımda draco odada değildi bende hemen üstümü değiştirip odadan çıktım ve draco'yu aramaya başladım ilk ortak salona baktım ama orda yoktu sonra astoronmi kulesine gittim ordaydı.

Wiki•'" Selaam , neden giderken beni uyandırmadın "

Draco•'" Erken kalktım , uykunu al diye uyandırmadım "

Wiki•'" Anladım , biliyosun ki gitmene 3 saat kadar kaldı "

Draco•'" evet maalesef biliyorum " diyip bana döndü ve yanağımdan öpüp sarıldı.

Wiki•'" Diyorum ki 3 saati beraber geçirip biraz eğlensek mi "

Draco•'" Olur ama nasıl eğlenmeyi düşünüyosun "

Wiki•'" Süpürgeyle yarış yapmaya ne dersin?"

Draco•'" Hadi ama wiki kaybediceğini ikimizde biliyoruz"

Wiki•'" Hıhı sen öyle zannet "

Draco•'" Geçen günde öyle demiştin ama yine sen kaybetmiştin hatırlıyım bayan malfoy "

Wiki•'" Khöm , ee hadi başlayalım "

Draco•'" Tamam sen istedin Bir , iki ,ÜÇ "

Yarışmaya başlamıştık gayet de güzel bir şekilde dengemi koruyorum hatta dracodan bile öndeyim.

Draco•'" Wiki hilemi yapıyorsun "

Wiki•'" Hıhı aynen hile yapıyorum "

Draco•'" Beni geçmen imkansız ama ya nasıl öndesin "

Wiki•'" Meslek sırrı "

Yarış bitti tabii ki kazanan ben olmuştum ama draco benim hile yaptığımı düşünüyo ama tamamen kendi gücümle kazandım.

Draco•'" Afferim sana normalde beni asla geçemessin "

Wiki•'" Tabii canım yani seni nasıl geçebilirim ki "

Draco•'" Tabii yani "

saate baktım draco'nun gitmesine yaklaşık bir buçuk saat kalmişti :(

Wiki•'" Draco 1 buçuk saat kaldi "

Draco•'" Ne diyosun , o kadar az mı "

Wiki•'" Maalesef 🥺"

Draco•'" Kaç kere söyliycem wiki üzülme lütfen bende üzülüyorum sonra "

Wiki•'" Elimde değil ki "

Draco•'" alt tarafı 2 hafta "

Wiki•'" Allah allah , 2 hafta az mı draco tek basıma nasil kalıcam odada "

Draco•'" Wiki sana dediğimi hatırlıyor musun , yanında olmasam bile kalbim her zaman seninle "

Wiki•'" Hatırlıyorum , hadi gel eksik birşeyin varmı diye odaya bakalım "

Odaya gidip draco'nun bavulunda eksik birşeyler varmı diye baktık , geriye sadece 1 saat kalmıştı içten içe üzülüyordum çünkü draco benim herşeyimdi şimdi ise 14 gün tek başıma kalmak zorundaydım.

Draco•'" Son 1 saat ne yapmak istersin "

Wiki•'" Bilmiyorum , senin yapmak istediğin birşey varmı "

Draco•'" Benimde yok , gel ortak salona gidelim "

Wiki•'" Tamam "

Ortak salona yöneldik , draco ise hemen elimi tuttu açıkcası draconun beni sahiplenmesi hoşuma gitmiyo değildi :)

Harry•'" Hoşgeldiniz "

Wiki•'" Hoşbulduk "

Ron•'" Neyin var wiki üzgün görünüyorsun "

Hermonie•'" Tahmin ediyim draco gidiceği için üzgün "

Draco•'" Evet..."

Wiki•'" Üzgün değilim "

Ron•'" Hıhı aynen wiki "

Harry•'" Şuan inandık "

Wiki•'" Ama elimde değil "

Draco•'" Şş tamam wiki 2 hafta için bu kadar üzülüyorsan ayrıldığımızda napıcaksın tahmin edemiyorum "

Wiki•'" Ne ayrılması be , ayrılmıycaz biz döverim seni bak "

Draco•'" Heh gül biraz şöyle içimiz daraldı "

Hermonie•'" Draco , wikinin eli ağırdır dikkat et "

Ron•'" Ya hiç sorma bir kere koluma vurdu 1 hafta ağrıdan uyuyamadım '

Wiki•'" Yuh ron abartma "

Ron•'", Ne wiki yalan mı , kolum morarmıştı "

Wiki•'" Alt tarafı morardı ne var bunda"

Harry•'" Ne yok ki "

Wiki•'" Püff "

Draco•'" Wiki birşey diycem "

Wiki•'" Deme , ne diyceğini biliyorum yarım saat kaldı "

Draco•'" E-evet o yüzden gidip eşyalarımı almam gerekiyo "

Wiki•'" Tamam bende geliyorum , altın 3 lü yarın görüşürüüüz "

Harry,Ron,Hermonie•'" Bay bayy "

Draconun elini tuttum ve odamıza doğru gitmeye başladık , son kez herşeyi kontrol ettik ve beraber hogwarts express'ine gittik , draco ile vedalaşma vakti gelmişti

Wiki•'" ee şey , 2 hafta sonra görüşmek üzere "

Draco•'" Hadi ama wiki gel buraya " diyip bana sarıldı bende kendimi tutamadım ve gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı.

Draco elleriyle yüzümü avucunun içine aldı ve göz yaşlarımı sildi.

Draco•'" Seni seviyorum minik kuş ben gidince sakın ağlama yoksa konuşmam " diyip burnumdan öptü.

Wiki•'" Söz veremem , neyse hadi git artık "

Draco•'" Tamam , hadi kendine dikkat et " diyip trene bindi bende arkasından seni seviyorum diye bağırdım.

5 dakika sonra tren haraket etmeye başladı bende arkamı dönüp gitmeye başladım bir yandan da ağlıyordum çünkü onsuz geçirceğim 2 hafta beni bekliyordu.

Odaya girdiğimde bir tarafımda boşluk hissettim hemen kendimi draco'nun yatağına attım ve yastığına sarılıp kokusunu içime çektim , daha sonra üstüme yorganını çektim ve uyumaya çalıştım ama uyuyamadım sonra draconun yastığını yanıma aldım ve odadan çıktım.

Quidditch sahasının ortasına gidip çimlere uzandım yanımada draconun yastığını koydum.

Wiki•'" Draco ile beni asla hayal etmezdim asla onunla sevgili olup birbirimizi seviceğimizi düşünmezdim , onun için ağlıycağımı düşünmezdim "

Sonra yastığa sarıldım ve oracıkta yani quidditch sahasının tam ortasında uyuya kaldım.....

*********
Eveett duygusal bir bölüm , bu arada final yapmayı düşünüyorum çünkü yazıcak birşey bulamıyorum , o yüzden diğer bölüm uzun olabilir 🥺🥺🥺

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin