2.Bölüm

3.9K 185 101
                                    

DAHA YENİ BASLADIĞIM İÇİN 12 VOTE GELMESİ BİRAZ ZOR O YÜZDEN 2. BÖLÜMÜ ATTIM GİTTİ 3. BÖLÜM GECE GELEBİLİR YADA YARIN NEYSE KUZULAR KENDİNİZE DİKKAT EDİN İYİ OKUMALAR BABAYY
**********

YAZARDAN;

Wiki griffindor ortak salonuna gelmişti ama parolayı unutmuştu , bu kadar salak olamazdı.
Mecburen geri dönüyordu , slytherin ortak salonuna geldiğinde direk odasına çıkıp kendini yatağa attı 5 dakika içinde de uyuya kalmıştı.

WİKİ'DEN

Bir an uyandım ve şok oldum çünkü saat 8e geliyordu ve 7:50'de profesör snape'nin iksir dersi var eğer geç kalırsam puan kırıcak.
Aceleyle kalktım ve cübbemi giydim , cübbemi giyer giymez koşarak sınıfa girdim.

Sınifa girdiğimde snape bana çok sinirli bakıyordu birşey söyliycek diye düşündüm ama arkasını dönüp iksiri anlatmaya devam etti.

O sırada bende oturacak yer bakarken tek boş olan yerin draco'nun yanı olduğunu gördüm , Merlin aşkına şaka mıydı bu , koca sınifta başka yer kalmamış mıydı?

Derste harry'e seslenip beni beklemelerini söyledim.

Ders boyunca draco ile hiç konuşmadık , şaşırmamıştım açıkçası.

Ders bitince harry'lerin yanına koşup olan herşeyi anlattım. Daha sonra farkettim ki yanımızda başka biri daha varmış , açıkçası şaşırmıştım çünki anlattiğım herseyi duymuştu.

Sonra Hermonie ona baktığımı fark etmiş olucak ki o çocukla beni tanıştırdı.

Hermonie'•" Bu cedric diggory , huffulpuff'tan "

Wiki'•" Tanıştığıma memnun oldum cedric , benimde ismim wiki , wiki walker "

Cedric'•" Bende memnun oldum walker"

********

Konuşma bittikten sonra aklıma geldi draco işini ne yapıcaktım , çünki dracoya cevap vermek için tam 25 dakikam kalmıştı.

Wiki•'" Peki draco işini ne yapmalıyım , kabul etmeli miyim ? "

Harry'•" Biliyorsun wiki burdaki herkes draco'yu sevmiyo , bunun sebebide draco çünkü hepimizle uğraşıyor seninlede uğraşıyordu hatta dalga geçiyordu , ama senden özür dilemesi bile şuan için büyük bir gelişme "

Hermonie'•" Bende harry'ye katılıyorum , özür dilemesi gerçekten iyi ama kabul edip etmemek sana kalmıs "

Ron'•" Doğrunla ve yanlışınla yanındayım biliyosun dimi walker ? "

Wiki'•" Biliyorum ron iyiki varsın , sizde iyiki varsınız , sanırım kabul edicem herkes 1 şansı hakeder değil mi ? "

HERKES ONAYLARCASINA BAŞINI SALLADI AÇIKÇASI ŞAŞİRDIM BANA KARŞI ÇIKACAKLARINI FELAN DÜŞÜNMÜŞTÜM

*********

Draco ile konuşmak için ortak salona gittim draco orda duruyordu beni görünce yanıma geldi.

Draco'•" Evet walker ,cevabın ne? "

Wiki'•" Evet , bence herkes bir şansı hak eder değil mi ? "

***********

Evet kuzular bir diğer bölümün sonuna geldiiik.

Sizleri seviyoree babay kuzucuklar

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin