•15.Bölüm•

1.2K 82 37
                                    

Astronomi kulesine geldiğimde draco ağlıyodu beni görünce ayağa kalktı ve gitmeye başladı.

Wiki•'" Nereye gidiyosun bekle bi konuşalım"

Draco•'" Konuşcak birseyimiz yok wiki"

Wiki•'" Draco özür dilerim "

Draco•'" Sen özür dilermiydin wiki beni şaşırtıyorsun"

Wiki•'" Hadi ama draco evet yaptığım şey saçmaydı kabul ediyorum"

Draco•'" Bunun farkında olmana sevindim ancak dediğin gibi birbirimizden biraz ayrı kalsak bizim için daha iyi olur "

Wiki•'" Şaka yapıyorsun değil mi şaka bu"

Draco•'" Hayır şaka değil wiki biraz ara verelim " diyip gitti.

Astronomi kulesinde tek başıma kaldım , az önce olanlara hâlâ inanmak istemiyordum draco ciddiydi , ama suç bende niye çocuğa öyle şeyler dedim ki.

Bunları düşünürken arkamdan cedric geldi , uzun zamandır onu görmüyordum

Cedric•'" Beni gördüğüne sevinmedim sanırım"

Wiki•'" Yok hayır sadece şuan iyi değilim"

Cedric•'" Yine draco yüzünden değil mi"

Wiki•'" Boşver , şuan daha önemli mevzular var "

Cedric•'" Ne gibi "

Wiki•'" Voldemort savaş başlatmak üzere "

Cedric•'" Sen nerden biliyorsun "

Wiki•'" Geriye 2 tane hortkuluk kaldı eminim ki harakete geçicek "

Cedric•'" Haklısın , dumbledore söyledin mi "

Wiki•'" Dumbledore gerekli önemleri almış bile

Cedric•'" Nasıl yani "

Wiki•'" Yarın sabah görürsün cedric , neyse ben artık odama gidiyorum iyi geceler "

Cedric•'" İyi geceler wiki"

****

Odama doğru giderken aklıma draco geldi ve söyledikleri.
Savaşa yakın bir zamanda draco ile konuşmuyoruz ve hepsi benim suçum.
Onunla konuşsam acaba beni affeder mi.

Slytherin ortak salonuna gittim kimse yoktu bende biraz oturmaya karar verdim draco aklımdan çıkmıyordu yaşadıklarımız aklımdan çıkmıyordu gözlerim dolmuştu.

Bu sefer onu gerçekten kaybetmişmiydim ?

Uykum geldiği için odama gittim ve uzandim , daha sonra uykuya daldım...

********

Sabah uyandım ve cübbemi giyip ortak salona gittim slytherin masasına oturdum tek başıma yemek yerken yanıma harryler geldi dün ne oldu diye sordular olanları anlattım.

Ron•'" demiştim sana wiki draco'nun sana dün çok ihtiyacı vardı neden öyle birşey yaptın ki "

Wiki•'" Bende bilmiyorum o an ne yapacağımı bilemedim "

Harry•'" Draco senden uzak kalmak istediyse sana kırılmıs demektir "

Wiki•'" Özür diledim zaten , off kafam çok karışık "

Hermonie•'" Gidip tekrar konuşmayı dene diycemde zaten buraya doğru geliyor"

Hemen hermonie'nin baktığı tarafa baktım draco bu tarafa doğru geliyodu.

Draco•'" Wiki bir gelirmisin ?"

Wiki•'" Gelirim " diyip harrylere baktım ve draco'nun peşinden gittim.

Draco•'" Wiki biliyosun ki voldemort savaş başlattı "

Wiki•'" Ne başlattımı savaşı "

Draco•'" Evet başlattı bu yüzünden hogwarts'ta bir kalkan var " diyip dışarıyı gösterdi.

Wiki•'" Bize neden söylemediler peki,"

Draco•'" Şimdi ortak salonda dumbledore açıklama yapıyor karışıklık çıkmadan seninle konuşmak istedim "

Wiki•'" Peki dinliyorum "

Draco•'" savaşta ne olur bilmiyorum belki ben belki sen ölürsen "

Wiki•'" öyle birşey olmıycak draco"

Draco•'" Bundan emin olamayız wiki herneyse eğer öyle birşey olursa eğer kendimize obliviate yapıcaz tamam mı"

Wiki•'" Hayır draco saçmalama"

Draco•'" asıl sen saçmalama wiki yoksa ikimizde çok üzülürüz "

Wiki•'" olsun üzülelim o kadar şey yaşadık draco ben seninle mutlu oldum üzüldüm çok güzel şeyler yaşadım ve bu anılarımdan mutluyum eğer ki sen ölürsen yada ben ölürsem anılarımız yaşasın "

Draco bana dolu gözlerle baktı bende ona dolu gözlerle baktım.

Draco•'" Peki wiki öyle olsun "

Wiki•'" Bu kadar mı başka birşey söylemiycek misin "

Draco•'" Başka birşey söylemiycem , eğer sen birşey söyliyceksen dinlerim " dedi ona uzun uzun baktım ve arkamı dönüp çıktım.

Onunla barışmak istedim ama yine olmadı belli ki draco bu sefer gerçekten bitirdi...

******

Ortak salona indiğimde herkes çok sessizdi hemen altın 3'lünün yanına gittim , voldemort hakkında söylenen şeyleri anlattılar.

Harry•'" Evet voldemort dönmüş hatta savaş başlatmış onu yenebilmemiz için geriye kalan 2 hortkuluğu yok etmemiz gerekiyor "

Hermonie•'" Tamam ama geriye kalan 2 hortkuluk ne ve nerdeler "

Ron•'" İşte sıkıntı orda bilmiyoruz "

Wiki•'" yılan , voldemortun yılanı o bir hortkuluk olabilir "

Harry•'" Aslında evet olabilir hemen dumbledore'a gitmeliyiz "

Koşarak dumbledore'un yanına gittik ve anlattık oda onaylarcasına başını salladı.

Dumbledore•'" Afferim çocuklar bir tane hortkuluk o geriye ise sadece birtane kalıyor oda içimizden biri "

Hermonie•'" Nasıl yani "

Dumbledore•'" Geriye kalan hortkuluk bir insan ve bu odada "

Wiki•'" Yoksa harry "

Dumbledore•'" Evet harry , harry bir hortkuluk o gece ölmedi , ölmediği içinde bir hortkuluğa dönüştü bunu voldemort bile bilmiyor "

Harry•'" Peki benim ölmem mi gerekiyor "

Dumbledore•'" Evet harry , her ne kadar zor olsada bunu voldemortun yapması gerekiyor yani seni voldemortun öldürmesi gerekiyor yoksa içinde bulanan hortkuluk asla yok olmaz "

Ron kenarda ağlarken hermonie konuştu

Hermonie•'" Bunun başka bir yolu olmalı illa ölmesi gerekmiyor "

Dumbledore•'" Maalesef bayan granger bunun başka bir yolu yok , yarın akşam voldemort ve ordusu gelicek ve harry'yi ormana çağırıcak harry gittiğinde onu öldürücek "

Wiki•'" Hayır böyle birşey asla olmıycak"

Harry•'" Olucak wiki"

Wiki•'" Hayır olmiycak harry "

Harry•'" Voldemortu yok etmek istiyorsak olucak ne olursa olsun"

Dumbledore•'" Harry'yi öldürdükten sonra wiki gryffindor kılıcını alıp draco ile yılanı öldürmeniz gerekiyor "

Wiki•'" Draco bir ölüm yiyen onunla beraber istesem bile yılanı yok edemem "

*********

Wiki Salakmısın kızım niye söyledin şimdi.

757 kelime 😌😌

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin