Ağlarken , birinin geldiğini fark ettin ve hemen gözyaşlarını sildin.Draco•'" Silmene gerek yok"
Wiki•'" Git burdan lütfen"
Draco•'" Bak wiki gerçekten üzgünüm , b-ben birşey yapamazdım eğer yapsaydım sana dahada çok zarar verirdi"
Wiki•'" Arkası dönüktü draco isteseydin birşey yapabilirdin , ama bana yardım etmek istemedin , evet senden ciddi anlamda hoşlanıyordum hemde ilk yıldan beri ama bunu kimseye söylemedim senden soğumaya çalıştım ama düne kadar bunu başaramadım ama dün bunu başardım senden soğudum , şimdi ise lütfen git "
Draco•'" Bak wiki , bende senden hoşlanıyorum"
Wiki•'" Dalga mı geçiyorsun draco , aa sen şimdi git bunları pansy'ye anlat yarın ortak salonda benimle dalga geçersiniz" deyip oturduğun yerden kalktın ve odana doğru gitmeye başladın.
Draco'da peşinden geliyordu çünkü aynı binadaydınız.
Bi an koluna çok keskin bir ağrı girdi ve bir an duraksadın sıkıca kolunu tuttun.
Draco yanına gelip iyimisin diye sordu sen ise cevap vermedin çünkü canın ciddi anlamda yanıyordu.Wiki•'" Draco k-kolum kanıyomu sargıyı kaldırıp bakarmısın"
Draco kafasıyla onayladıktan sonra yavaşça sargıyı açıyordu ama sen koluna bakmamaya çalışıyordun , bir yandan da ağlıyordun çünkü kolun çok yanıyordu.
Draco bir an seni kucağına aldı ve revire doğru koşmaya başladı ama sen ne olduğunu anlamadın korkmuştun açıkçası çünkü draco ağlıyordu.
Wiki•'" Draco ne oluyor neden ağlıyorsun "
Draco•'" Gerçekten özür dilerim wiki , k-kolun iltihap kapmış eğer geç kalırsak kolun , kolun" diyip yutkundu.
Sen ise ne olduğunu anlamıştın , geç kalırsanız kolun artık olmıycaktı , dün revire gitmeyi unutmuştun bu yüzden de kolun iltihap kapmıştı.
Revire geldiğinizde hemen draco seni yatırdı ve arkasını dönüp ağlamaya başladı , draco'ya sarılmak istedin ama yapamadın.
O sırada cedric koşarak revire girdi draco'yu gördü ve onu yumruklamaya başladı sen ise cedric'i durdurmaya çalışıyordun.Wiki•'" Cedric lütfen dur , sana diyorum dur"
Cedric•'" Durmam wiki , şuan sevdiğim kız bu pislik yüzünden acı çekiyor "
Wiki donakaldı , cedric ondan hoşlanıyordu.
Kendini topladı ve ikisini ayırdı.
Draco'nun dudağı kanıyordu yanına gidicektim ki son kez bana baktı ve koşarak revirden çıktı.
Bende cedric'e döndüm ve " Söylediklerin doğrumu , yani benden mi hoşlanıyorsun " dedim.Cedric•'" Evet wiki hoşlanıyorum , eğer sende bana bir şans vermek istersen beraber olabiliriz "
Wiki•'" Biraz düşünmeme izin ver cedric"
Cedric•'" Peki wiki eğer istemessen bile sorun yok herzaman yanındayım"
Revirde koluna tekrar sargı bezi taktılar ve cedricle revirden çıktınız.
Sonra vedalaştınız ve binalarınıza gitmeye basladınız.Slytherin ortak salonuna girdiğimde pansy draco'nun dudağına pansuman yapıyordu.
Tam yanlarına gidecektim ki pansy draco'ya yaklaşıp onu öptü.
Her ne kadar istemesende gözünden 1 damla yaş düştü fark edilmeden odana gittin.Odana gittiğinde aklına gelmişti , dumbledor bize ne söyliycekti , bunu düşünürken uykuya daldın.
*******
Sabah uyandın ve cübbeni giyip ortak salona gittin , slytherin masasına oturmak istemediğin için griffindor masasına oturdun.
Daha sonra yanına altın 3lü geldi kolunun iyi olup olmadığını sordular.Sırayla hepsine sarıldın.
Harry•'" Seni çok merak ettim wiki , iyisin dimi"
Wiki•'" İyiyim siz iyimisiniz"
Ron•'" Biz iyiyiz , kolun hâlâ acıyormu"
Wiki•'" Biraz "
Hermonie•'" Bugün dersler iptal olmuş o yüzden biraz eğlenicez bize katılmak istermisin?"
Wiki•'" Dumbledor'un yanına gitmem lazım eğer önemli birşey yoksa neden olmasın"
Harry•'" Draco ile dün konuştunuz mu "
Wiki•'" Revirden sonra hiç konuşmadık" Diyip yutkundun , slytherin ortak salonunda öpüşen pansy ve draco aklına gelmişti.
Ron•'" Hey ne oldu"
Wiki•'" Birşey olmadı"
Hermonie•'" Dökül wiki hemen "
Wiki•'" Peki , dün cedric benden hoşlandığını söyledi dracoda bunu duymuştu , sonra slytherin ortak salonuna gittim dracoya bakmak için ama pansy ve o , o işte anlayın"
Harry•'" Oo olamaz "
Hermonie•'" Hâlâ seviyorsun dimi wiki"
Wiki•'" Evet , ama bugün cedric benden bir cevap bekliyor onu üzmeden teklifini reddedicem"
Ron bir anda ayağa kalktı ve yanıma gelip bana sarıldı , bende ona sarıldım.
Daha sonra hermonie sessizce " Wiki draco çok sinirli bir şekilde buraya bakıyor" dedi arkama baktım ve göz göze geldik hemen önüme döndüm.Yemek bittikten sonra draco'nun yanına gittim.
Wiki•'" Draco , dumbledor'un yanına gitmemiz gerekiyor bize görev vericekti"
Draco bana sinirli bir bakış attı ve ;
"Sevgilin cedricle git kızmasın" dedi.Bunun üstüne sinirlendim ve dracoya tokat attım.
Wiki•'" BENCE SEN SEVGİLİN PANSY İLE GİT NASIL OLSA ÖPÜŞMEDEN DURAMIYORSUNUZ" dedim , biraz fazla bağırmış olucam ki herkes buraya bakıyordu.
Daha sonra arkamı döndüm arkamda cedric vardı onu kolundan tutup kenara çektim.
Wiki•'" Bak cedric ben seni arkadaşım olarak görüyorum ve seninle arkadaş kalmak istiyorum "
Cedric•'" Tamam o zaman bizde arkadaş kalırız " dedi.
Ona gülümsedim ve sarıldım.Sarıldıktan sonra dumbledor'un yanına gittim.
*******
Ay elim koptu beya yazdığım en uzun bölüm bu oldu .
Umarım beğenmişsinizdir koçumlar kendinize dikkat edin babay.