Birinin ben dürtmesiyle gözlerimi açtım quiddich sahasındayım ve gerçekten çok üşüyordum.
Harry•'" Hey wiki kalk hadi "
Wiki•'" Çok üşüyorum harry "
Harry•'" Şş tamam kalk hadi gidelim" diyip ayriyetten kendi cübbesini bana verdi.
Nereye gittiğimizi sorucaktım ki Ron ve hermonie yanimiza geldi.
Hermonie•'" Noldu sana wiki böyle"
Harry•'" onu quiddich sahasının ortasında buldum büyük ihtimalle geceden beri ordaydı , ateşi var üşütmüş olması lazim "
Ron•'" Olamaz , o yastıkta neyin nesi '
Wiki•'" D-draco'nun yastığı " diyip kokladım.
Harry•'" Geceden beri orda ne yapiyodun wiki?"
Wiki•'" Gece uyuyamadım bende oraya gittim sonra uyuyakalmışım "
Hermonie•'" ah wiki ah hasta olmuşsun , revire gidelim "
Wiki•'" Hayır , lütfen revire gitmeyelim orda kalmak istemiyorum "
Ron•'" Saçmalama wiki yoksa iyleşemessin "
Wiki•'" peki "
Tam revire doğru yol almıştık ki yanımıza cedric geldi ve laf attı.
Cedric•'" Oo bakıyorumda bayan walker tek başına kalmış ne kadar yazık "
Wiki•'" Ağzımı açmadan kaybol burdan "
Cedric•'" Bak wiki yol yakınken vazgeç şu çocuktan "
Wiki•'" Şu çocuk dediğin benim sevgilim onun hakkında düzgün konuş "
Cedric•'" Ne kadar safsın gerçekten draco'nun ailesinin yanına gittiğini mi düşünüyorsun "
Wiki•'" Evet , ben sevgilime güveniyorum cedric eğer 5 saniye içinde burdan kaybolmazsan sonuçlarına katlanırsın "
Cedric•'" Ben sana söyliyceğimi söyledim wiki istersen mektup yaz ona ama cevap vermiycek daha doğrusu veremiycek çünkü senden daha önemli işleri var "
Harry•'" Cedric duymadın galiba git burdan , HEMEN "
Harry öyle diyince cedric gitti ama cedricin söyledikleri aklıma takılmıştı ya gerçekten ailesinin yanına değilde başka bir yere gittiyse ?
Ron•'" Wiki sakın o diggory'in söylediklerini kafana takma seni ve draco'yu kıskandığı için öyle şeyler söylüyor "
Hermonie•'" Draco sana gerçekten değer veriyor wiki , her halinden belli oluyor "
Wiki•'" Biliyorum bana değer veriyor ancak ya gerçekten "
Harry•'" Sakın wiki sakın , öyle şeyler düşünmek yok "
Wiki•'" Tamam , artık gitsek mi çok üşüyorum "
Revire doğru gitmeye başladık revire girdiğimizde poppy pomfrey beni hemen yatağa yatırttı ve birşey içirdi , ardından geceyi burda geçirmem gerektiğini söyledi altın 3lü ile vedalaştık ve uyumaya çalıştım ama uyuyamıyordum çünkü cedricin söyledikleri hâlâ aklımdan çıkmıyordu , gizlice revirden çıkma planı yaptım ama işe yarıycak gibi durmuyordu pomfrey revirden çıktı bende draconun yastığını aldım ve revirden çıktım odama doğru ilerledim ve odaya girdim buram buram elma kokusu burnuma geliyordu hemen kendimi draconun yatağına attım ve biraz ağladıktan sonra uykuya daldım...