Draco•'" Ha ha ha çok komiksin cedric , senden korktuğum felan yok burda korkması gereken birisi varsa oda sensin"
Wiki•'" Boşver draco yürü hadi "
Cedric•'" Ah wiki ah , hâlâ yanlış yoldasın draco ve sen çok ayrı insanlarsınız "
Draco•'" Ya şimdi susarsın yada ağzının orrasına bir tane yumruk yersin cedric DİGGORY "
Cedric•'" Hadi ama yapamıycağın şeyler için fazla iddada bulunma "
Wiki•'" Cedric havlıycak başka bir yer bulamadın mı baksana etrafına köpeklerin havlayabilmesi için boş yerler var "
Cedric•'" Wiki fazla oluyorsun "
Wiki•'" Bence sen fazla oluyorsun , bizim ne yaptığımız seni hiç ilgilendirmez seninle arkadaş kalmak istemiştim ya hani artık seninle arkadaş olamayı geç yüz yüze gelmek bile istemiyorum anlıyormusun "
Luna•'" Tamam wiki sakin olurmusun"
Draco•'" Boşver wiki gidelim hadi "
Wiki•'" Bir dakika ya neden biz gidiyoruz ki istenmeyenler gitse daha iyi olur"
Ben öyle diyince cedric gitti.
Ginny•'" Wiki sende neymişsin be , yerin dibine soktun resmen "
Wiki•'" Haketti ama napiyim "
Draco•'" Hadi derse geç kalıcaz "
Hermonie•'" Aa doğru ders neydi "
Ron•'" Snape'e "
Wiki•'" Tamda adamına denk geldik "
Harry•'" Bütün ders sizinle uğraşır benden demesi "
Draco•'" Uğraşsın umrumda değil "
Hep birlikte ortak salondan cıktık ve zindanlara doğru gitmeye başladık çünkü iksir sınıfı zindanlardaydı.
Sınıfa girdiğimizde snape bize sinirli bir şekilde baktı saate baktığımda 5 dakika geç kaldığımızı gördüm ve sessizce herkese geç kalmışız dedim
Snape•'" Evet görüyorumda geç kalan öğrenciler var çok yazık çok yazık "
Wiki•'" Evet geç kaldık özür dileriz fakat ortak salondaydık , kahvaltı ediyorduk "
Snape•'" Siz odanızda kahvaltı etmemişmiydiniz "
Draco•'" S-siz nerden biliyorsunuz "
Snape•'" Kuşlar söyledi herneyse oturun çabuk yerlerinize ve yazmaya başlayın" draco ile sıramıza oturduk.
Wiki•'" Odamıza gizli izleyici felan mı koydular yoksa "
Draco•'" Yapamazlar ki suç bu "
Snape•'" Bayan walker sakin olun odanıza gizlice herhangi birşey koymadık" snape öyle diyince draco'ya baktım ve yazmaya devam ettim.
Ders yarım saat sonra bitmişti bizde hemen ortak salona gittik.
Wiki•'" Of bu snape ile uğraşmak gerçekten zor "
Draco•'" Bizim odada yediğimizi nerden duymuş olabilir ki "
Wiki•'" Bende bilmiyorum "
Draco•'" Neyse boşver , ee nasılsın bugün"
Wiki•'" İyiyim civciv sen nasılsın"
Draco•'" İyi bende " diyip bileğimi aldı ve bilekliklerimizi yanyana getirdi.