•13.Bölüm•

1.4K 95 122
                                    

Sabah uyandığımda draco yanımda yoktu , bende duşa girdim çıktıktan sonra saçımı büyüyle düzleştirip cübbemi giydim ve slytherin ortak salonuna indim.
Draco hâlâ etrafta yoktu bende yemek yemek için ortak salona indim.

Harry•'" wiki bir gelirmisin "

Wiki•'" Yok gelmiyim ben "

Harry•'" Lütfen wiki 2 dakika "

Wiki•'" Peki "

Hermonie •'" Dün yemekte ron ile söylediklerimiz yanlıştı evet kabul ediyoruz bu yüzden senden ve dracodan özür dilemeye karar verdik fakat draco şuan yok "

Ron•'" Hey minik walker , özür dilerim beni affedebilicek misin ?"

Wiki•'" Of ron sana küsemem ki " diyip ona sımsıkı sarıldım.

Hermonie•'" Bana küsebilirsin yani alındım gücendim "

Wiki•'" Yo sanada küsemem " diyip hermonie"ye de sarıldım.

Köşede bizi izleyen harry'ye seslenip gel buraya diyip onada sarıldım.
*******

Daha sonra ortak salona draco girdi beni harrylerle görünce yanıma gelmedi , bende onun yanına gittim.

Wiki•'" Günaydın "

Draco•'" Günaydın "

Wiki•'" Sabah nerdeydin "

Draco•'" Babam çağırmıştıda ondan gitmem gerekti "

Wiki•'" Höm anladım , gelsene bi bişi konuşcaklar seninle "

Draco•'" Bence gelmesem daha iyi olur

Wiki•'" Lütfen 🥺"

Draco•'" Tamam wiki tamam " diyip gryffindor masasına yöneldiniz.

Hermonie•'" Uzatmadan konuya giriyorum , dün ron ile yaptığımız yanlıştı farkındayız bu yüzden senden özür diliyorum draco"

Ron•'" Bende özür diliyorum ama söylediğim şey hâlâ geçerli malfoy wiki'yi üzersen seni üzerim "

Draco•'" Özür dilediğiniz için teşekkürler fakat şuan için benden uzak dursanız daha iyi olur hoşçakalın "

Harry her ne kadar draco dur diye bağırsada draco durmadı.

Wiki•'" Herneyse özür dilediğiniz için teşekkürler afiyet olsun bide balo yarın hatırlatmak istedim "

******

Draco'nun peşinden gittim ama onu kaybettim , daha sonra astronomi kulesinde buldum.

Arkasından ona sarıldım irkilinçe benim diyerek onu sakinleştirdim.

Draco•'" Wiki alınmadın değil mi "

Wiki•'" Hayır alınmadım hem bunda alıncak birşey yok , senin kararına saygı duyuyorum "

Draco•'" Kusursuz bir insansın wiki "

Wiki•'" Biliyorum , herneyse balo yarın hatırlatıyım "

Draco•'" Olamaz tamamen unutmuşum"

Siz sarılırken birden dumbledore geldi , onu görünce hemen geri çekildim.

Dumbledore•'" Evet çifte kumrular napiyosunuz burda "

Wiki•'" Manzarayı izliyoruz profesör , s-siz ne için gelmiştiniz?"

Dumledore•'" Size bir görev vermiştim hatırlıyormusunuz işte o görevin aynısını yine veriyorum bu seferki yarına "

Wiki•'" Ama yarın balo var "

Dumbledore•'" Biraz geç kalıcaksınız gibi duruyor ama görev balodan daha önemli değil mi bay malfoy "

Draco•'" Evet profesör "

Wiki•'" Bu sefer nereye gidicez "

Dumbledore•'" Sihir bakanlığının zindanlarına , oraya giriş biraz zor olduğundan cisimlenmeniz gerekicek "

Wiki•'" Ama zindanlara cisimlenemeyiz"

Dumbledore•'" Eğer benim görev verdiğim biriysen cisimlenebilirsin , ben olmanım faydaları neyse yarın için kolay gelsin " diyip gitti.

Ben ise derin bir nefes alıp verdim ve draco'ya döndüm.

Wiki•'" Hayatında hiç cisimlendin mi"

Draco•'" Evet , sen"

Wiki•'" Cisimlenmedim umarım bir sorun çıkmaz , hadi gidelim draco "

Draco başını onaylarcasına salladıktan sonra slytherin ortak salonuna gittiniz , draco artık seninle kalmaya alışmıştı , yaklaşık 1 aydır beraberdiniz.

Draco•'" Koca bir ay geride kaldı , çocuğumuzun ismi ne olsun "

Wiki•'" Çocuğumuzun mu "

Draco•'" Evet "

Wiki•'" Daha erken değil mi draco çocuk felan " diyip sırıttım dracoda aynı şekilde sırıttı.

Daha sonra ise yarınki görev için erken uyumaya karar verdiniz , arkan dönük yatarken bir anda draco sana sarıldı ilk baş ürperdin fakat daha sonra hoşuna gitmişti.

53 koyun 54 koyun 55 koyun 56 koy......
*********

Sabah draco'nun seni dürtmesiyle uyandın.

Draco•'" Hadi wiki kalk göreve geç kalıcaz "

Wiki•'" Off kalktım bee "

Draco•'" Cisimleniceğimiz için kusma ihtimalın var "

Wiki•'" Ben kusmam ki "

Draco•'" Hayır kusabilirsin , umarım birşey olmaz sana 3 deyince elini koluma koy tamam mı "

Wiki•'" Tamam"

Draco•'" Bir iki , üçç "

Bir anda draco'nun kolunu tuttun ve sihir bakanlığına cisimlenmiştiniz , draco'nunda dediği gibi kusmak üzereydim

Wiki•'" Of hayır ben kusmam ki öğğ"

Draco•'" İyimisin wiki"

Wiki•'" İyi olmaya çalışıyorum "

Draco•'" Hadi fazla oyalanamayız "

Wiki•'" Tamam "

Zindanlara doğru ilerlediniz , ve gözüne bir ışık geldi , kılıç ordaydı hemen oraya doğru koştun....

"*******

Bir bölümün daha sonuu 😌
Vote atmayı unutmayınnn

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin