•19.Bölüm•

1.1K 69 159
                                    

Draco'nun elindeki kutuyu görünce şaşırmıştım çünkü kaplaması çok güzel gözüküyordu.
Elindeki kutuyu görmemiş gibi yaptım ve yanına gidip ona sarıldım.

Wiki•'" Selamm "

Draco•'" Hoşgeldin minik kuş "

Wiki•'" Hoşbulduk , snape ile ne yaptınız  anlat hemen "

Draco•'" Şş sakin ol aslına snape'in yanına gitmedim " diyip bana doğru gelmeye başladı ve devam etti.
"sana hediye almak için biryere gittim"

Draco bana doğru gelmeye başlayınca bende ufak ufak geriye doğru gidiyordum , daha sonra duvara tosladım ve kaçıcak yerim kalmadı.

Wiki•'" D-demek bana hediye aldın"

Draco•'" Evet merak etmiyomusun " diyip saçımla oynamaya başladı ben ise sakin sakin nefes almaya çalısıyodum.

Wiki•'" Ediyorum ama sen dibimdeyken hediyeyi açamam " ben öyle diyince draco geriye çekildi ve hediyeyi bana verdi bende rahat bir nefes verdim.

Hediyeyi açtığımda aşırı parlak bir yılan kolyesiyle karşılaştım gerçekten çok güzel gözüküyordu , koleyeye baktıktan sonra kafamı draco'ya çevirdim beğendim mi diye bana bakıyordu , çok tatlı duruyordu kıyamadım ve yanağından öptüm.

Draco•'" Beğendin mi "

Wiki•'" Evet beğendim hemde çook beğendim rica etsem boynuma takarmısınız bay malfoy "

Draco•'" Tabii ki bayan malfoy "  dedi draco öyle diyince kalbime bir ağrı girdi utanmıştım , daha sonra arkamı draco'ya döndüm saçlarımı ensemden ayırıp kolyeyi takmaya başladı o kadar yaklaşmıştıkı nefesini ensemde hissedebiliyordum , kolyeyi taktıktan sonra draco'ya baktım ve beni kendine çekip dudağıma ufak bir buse kondurdu.

Draco'nun bu yaptıkları beni çok duygulandırmıştı dolu gözlerle ona baktım ;

Wiki•'" Biliyomusun beni çok mutlu hissettiriyorsun "

Draco•'" Sende beni çok mutlu hissettiriyorsun wiki "

Gözlerimin dolduğunu farketmiş olucak ki yüzümü avuçlarının içine alıp mutluluk gözyaşlarımı sildi.

Draco•'" Hadi gel gidelim artık saat geç oldu "

Wiki•'" Tamam " diyip elini tuttum.

Draco bu sefer onun odasında kalmam için yalvardı bende kabul ettim.
Draco'nun odasına girdiğimde buram buram elma kokusu geliyordu o kokuyu doya doya içime çekiyordum.

Draco•'" Burda orjinal koku varken havayımı kokluyorsun wiki ayıp değil mi"

Wiki•'" Seni koklamadığımı nerden biliyorsun"

Draco•'" Oo beni kokluyosun yani "

Wiki•'" Hadi ama draco sus ve yat "

Draco•'" Of wiki sanada şaka yapmaya gelmiyo küstüm , iyi geceler "

Wiki•'" iyi geceler "

Draco•'" Burda sana trip atıyorum wiki birşey desene "

Wiki•'" İyi geceler dedimya daha ne istiyosun "

Draco•'" Hiçbişi " deyip arkasını döndü bende fırsat bu fırsatken draco'nun üstüne atladım ( Hayal gücümü sorgulamayın)

Draco•'" Hoay maşallah wiki napıyosun öyle "

Wiki•'" Demek bana trip atiyosun "

Draco•'" Valla atmıyorum ya kalk üstümden "

Wiki•'" Yo kalkmıycam , özür dile "

Draco•'" Ben neden özür diliyim wiki kalk hadi üstümden "

Wiki•'" Hayırrrr  özür dile yoksa kalkmam "

Draco•'" Tamam , tamam özür dilerim kalk hadi "

Wiki•'" Adam ol böyle " tam draco'nun üstünden kalkıcaktım ki odaya birisi girdi.

Etraf karanlık olduğu için ilk başta kim olduğunu anlamadım ama sonra anladım ki odaya giren kişi profesör snape , fazla bağırmış olucaz ki odaya gelmişti.

Ben ise snape'i görünce şok olmuştum salak gibi kalmıştım.

Snape•'" NE OLUYOR BURDA "

Draco snape'in sesini duyunca yataktan hemen kalkti.

Snape•'" Ne oluyor diye sordum CEVAP VERİN"

Draco•'" Göründüğü gibi birşey değil , s-sadece eşyası bende kalmışta onu almaya geldi "

Snape•'" Sizin karşınızda çocuk mu var , üstünde ne arıyodu o zaman düşün önüme hemen "

Snape'in dediğini yaptık ve odadan çıkıp McGonagall'ın odasına doğru yürümeye başladık ben ise gözlerim dolmuş bir şekilde saçma sapan şeyler düşünüyordum.

Sessizce draco'ya dönüp " Bu sefer kesin okuldan atıldık özür dilerim benim suçum"

Snape•'" Fısıldaşmayın orda "

Draco•'" Wiki ağlama sakın , hey sana diyorum olamaz ağlıyor musun , sana sarılamak istiyorum şuan "

Wiki•'" Sakın draco , sakın öyle bir hata yapma "

Snape•'" KONUŞMAYIN DEDİM SİZE"

Az daha ilerledikten sonra McGonagall'ın odasına varmiştık odaya girince Mcgonagall şaşkınlık içinde bize bakıyordu.

McGonagall•'" Gecenin bu saatinde neler oluyor "

Snape•'" Bu ikisine sorun , draco'nun odasına malum şeyi yapıyorlardı " ( snape ne diyosun kanka ama ayıp değil mi yanlış anladın sen OFEHLDEHXLSHDİSH)

Wiki•'" Hayır profesör s-siz yanlış anladınız öyle birşey yok "

Snape•'" Sus konuşma gözlerime mi inanıyım yoksa sana mı "

McGonagall•'" Bu çok büyük 1 suçlama profesör snape , emin misiniz "

Snape•'" Gayette eminim , bayan walker zorla bay malfoy'un üstündeydi malfoy'un yapabilceği birşey yoktu"

Draco•'" H-ayır öyle bişi yo..."

Snape•'" Siz susun bay malfoy , bayan walker gerekli cezayı alıcak , sizlik bir durum kalmadı gidebilirsiniz "

Draco•'" Hayır benlik bir durum var wiki benim sevgilim anlıyor musunuz evet odamdaydı ama o malum şeyi yapmıyorduk sadece şakalaşıyorduk ki orda zorla olan birşey yoktu " diyip elimi tuttu ve devam etti " Wiki karanlıktan korkuyor bu yüzden de beraber kalıyoruz "

Snape draco'ya öldürücü bir bakış attı.

Wiki•'" Evet karanlıktan korkuyorum en yakınımda draco olduğu için onunla kalıyorum , birde profesör snape ben draco'ya asla zorla birşey yapmam ve yaptırmam "

Snape •'" Demek öyle bayan walker , o zaman bay malfoy'un üstünde ne işiniz vardı "

Snape öyle diyince duraksadım çünkü şakalaşıyorduk dersem inanmıycaklardı , tam birşey demeye hazırlanırken McGonagall konuşmaya başladı.

********

Naneyi yedik 😌🥱

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin