•3.Bölüm•

3.4K 148 319
                                    

Wiki cevabını söyledikten sonra draco bi anda wiki'ye sarılmıştı.
Wiki ise olduğu yerde donakalmıştı , çünkü böyle birşey beklemiyordu.
Draco geri çekildiğinde wiki ona şaşkın gözlerle bakıyordu.

Draco'•" Yanlış birşey yapmadım umarım"

Wiki•'" Yok hayır , sadece çok ani oldu"

Draco•'" Hadi , yemek yiyelim "

Wiki onaylarcasına başını salladı.

Yemek yerken draco sırf wiki'yi izliyordu wiki bunu fark etmiş olucak ki bir anda draco'ya dönmüştür.
Göz göze gelince wiki utanıp hemen kafasını çevirmiştir.
Wiki içinden niye bana bakıyoki şimdi diye geçiriyordu.
Yemek bitince wiki hemen altın 3'lünün yanına gitmiştir
Soluk soluğa kalan wiki hemen anlatmaya başlamıştır

Wiki•'" Eeh d-draco b-bana ..."

Ron•'" Hey wiki bir dur rahatla , nefes nefese kalmışsın "

Hermonie•'" Noldu kızım anlat hemen merak ettim"

Harry kenarda gülüyordur.

Wiki•'" Yaa harry niye gülüyosun , komik değil " Diyip oda güler.

Harry•'" Evet anlat artık , yoksaa tahmin ettiğimiz şeymi "

Wiki•'" Hayırr , öyle bişi yok saçmalamayın , neyse ben cevabımı söyledikten sonra draco bana sarıldı bi anda şok oldum dondum kaldım "

Harry•'" Oooooo "

Ron•'" Ne zaman evleniyorsunuz ?"

Hermonie •'" hayırlı olsun kanka .d"

Wiki•'" Hermonie sende mı , saçmalamayın lütfen olamaz öyle bişi ben ve draco farklı insanlarız asla anlaşamıyoruz "

Hermonie•'" Genellikle çoğu insan böyle birbirinden hoşlanmaya başlar , bence draco senden hoşlaniyo hoşlanmasa neden durduk yere seninle arkadaş olmak istesin? "

Ron•'" Peki wiki sen , sen hoşlanıyor musun ? "

Wiki •'" Şuan bende bilmiyorum , ama hâlâ inanmıyorum , belki hoşlanmıyor ? bu kadar emin olamayız "

Harry•'" O zaman soralım :) "

Wiki•'" iyice saçmaladınız asla olmaz "

Ron•'" Daha erken , birazcık gözlem yapalım , davranışlarına felan bakalım "

Hermonie•'" Bencede o zaman uçma dersine gidelim geç kalmak istemeyiz "

**
Herkes onaylarcasına başını salladı.

Uçuş dersine gittiğimizde herzaman ki gibi yerde süpürgeler duruyordu biz 4lü olarak sıralandık ( hermonie , wiki , harry , ron )
Yanıma ise draco gelmişti. Selam verdi bende selam verdim.
Nasıl olduğumu sordu bende iyi gibi dedim , birşey mi oldu diye sorunca hayır dercesine kafamı salladım.

Draco•'" Gerçekten arkadaş olduğumuzu sanmıştım"

Wiki•'" Zaten arkadaşız ?"

Draco•'" Birşey olmuş ama bana anlatmıyorsun , yanıma gelmiyorsun , bu nasıl arkadaşlık wiki ben seninle gerçekten arkadaş olmak istemiştim belli ki sen istemiyorsun o zaman bidaha konuşmayalım sorun yok "

Wiki•'" Hayır draco , gerçekten birşey olmadı olsa neden anlatmiyim hem seninle arkadaş olmak istemeseydim ilk başta reddederdim zaten , evet yanına fazla gelmiyorum bende fark ettim bu yüzden özür dilerim , daha dikkatli olucam "

Draco•'" Peki "
**
Draco peki diyince biraz üzülmüştüm çünkü gerçekten nerdeyse hiç onunla ilgilenmiyordum.

Hogwarts'ta 2. yılım olsada hâlâ süpürge üzerinde duramıyordum , bu yüzden profesör genellikle benimle ilgilenmiyordu.
Denemeye karar vermiştim bu sefer başarıcaktım.
Başarıyla havalansamda işler pek güzel gitmedi çünkü havalandıkça dengemi kaybediyordum.

Bi an süpürgenin kontrolünü elimden kaybettim ve süpürge beni nereye götürüyorsa oraya gidiyordum , en son hatırladığım şey ise bir duvara çarptığımda gerisi karanlık.

****

Evet koçumlar bölüm nasıldıı ??

DRACO MALFOY İLE HAYAL ET🐍🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin