Son söylediğim şeyi söyledikten sonra çok pişman olmuştum çünkü draco'ya sırrını kimseye söylemiycem demiştim.
Dumbledore•'" Nasıl yani draco 1 ölüm yiyen mi , daha önce neden söylemediniz"
Wiki•'" Eee şey , ölüm yiyen ama bizim tarafımızda yani ben onunla konuştum hallettik "
Hermonie•'" Evet bizim tarafımızda , hem bizim tarafımızda olmasa çoktan birşeyler yapardı değil mi ?"
Dumbledore•'" Herneyse heryneyse wiki sana söylediğimi anladın değil mi draco ile kılıcı alıp yılanı öldürüceksiniz gerisi bende "
Harry•'" İlk önce benim ölmem gerekiyor " diyince ortamda bulunan herkes ağlamaya başladı bende gidip harry'ye sarıldım , onu gerçekten çok seviyorum zor zamanımda hep yanımdaydı.
Daha sonra bir ses duyuldu , dışarı baktığımızda voldemort ve ordusu hogwarts'a doğru geliyordu.
Ben ise koşarak draco'yu aramaya başladım beni görünce koşarak bana sarıldı 🥵
Wiki•'" Seni gerçekten çok seviyorum her ne olursa olsun "
Draco•'" Bende seni çok seviyorum wiki şunlar bir bitsin o zaman çok güzel şeyler yapıcaz beraber " dedikten sonra eliyle yüzümü avuçladı ve göz yaşlarımı sildi.
Wiki•'" H-Harry'nin ölmesi gerekiyor çünkü oda bir hortkuluk "
Draco şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu deliye dönmüştü.
Wiki•'" Tamam hadi sakin ol , harry ö-ölünce gryffindor kılıcı ile nagini'yi öldürmemiz gerekiyor voldemortun yılanını son hortkuluk o çünkü "
Draco•'" Tamam ama h-harry o , o ölmek zorunda mı " diyip bana baktı bende ona sarıldım ve herşeyin geçiceğini söyledim.
Bir anda çok yüksek sesle biri konuşmaya başladı başım nerdeyse çatlıycak gibi olmuştu hemen başımı tuttum dengede durmaya çalışıyordum draco hemen gelip beni tuttu.
Wiki•'" Kim konuşuyor böyle "
Draco•'" Voldemort "
Voldemort•'" HARRY POTTAAH , YA YASAK ORMANA GELİP ÖLÜRSÜN YADA HOGWARTS'TAKİ HERKES ÖLÜR SEÇİM SENİN "
Wiki•'" Olamaz harry , draco koş " diyip onu kolundan tutup çektim.
Hemen harry'lerin yanına gittik draco harry'ye sarıldı.
Harry•'" Hadi ama en fazla ölücem çok abartıyorsunuz "
Draco•'" Başka bir yolu yokmu , hermonie sen bilirsin böyle şeyleri birşey yap "
Hermonie•'" Maalesef başka yolu yok"
Wiki•'" harry herzaman yanımdaydın şimdi ise bile bile ölüme gidiceksin "
Ron hiç konuşmuyordu çünkü ağlamaktan kendini alamıyordu.
Harry ronu fark edince oda ağlamaya başladı ve rona sarıldı.
Harry•'" Hadi ama ağlamayın size daha çok bağlanıyorum yoksa "
Draco•'" Harry ilk senelerde sana yaptıklarım için çok özür dilerim çok pişmanım "
Harry•'" Artık hiç bir önemi yok unuttum bile"
Hermonie•'" Harry g-gitme vakti " diyince koşarak harry'ye sımsıkı sarıldım.
Harry ise son kez bize baktı arkasını dönüp gitmeye başladı.
O sıra aklıma birşey geldi , harry öldükten sonra yılanı öldürebilceğimiz tek yer yasak orman.