SEOYEON POV
Aku dan niki sekarang duduk di taman sekolah berhadapan dengan kolam ikan...perghhh suka rasanya apabila rehat berdua dengan crush ni... rasanya seperti anda menjadi ironman...
"seoyeon"-niki memanggil nama ku lalu aku menoleh untuk memandangnya...
"seonyeon memang dah lama ke suka niki??"-soalnya tiba ii...aduhh ni bikin jantung aku lemah ni...boleh pula dia tanya macam tu kat aku...
Aku balas dengan anggukan pelan lalu memandang tempat lain...wajah ku mula sedikit panas apabila jujur di depan crush...
"kita couple nak??"-soal niki lagi...aku terkejut...wajah aku menunjukkan reaksi seakan ii tidak percaya dengan dia...srsly?!! crush ajak aku couple gila tak nak...
"nak"-kta ku dengan senyuman malu lalu dia balas senyuman ku....
"TAK NAK!!!!!!!!!!"
Satu jeritan mengubah pandangan ku dan niki...kami melihat ke depan...haeun yang berlari ii di kejar abangnya dengan mengungkapkan perkataan 'tak nak' banyak kali...entah apa sebenarnya yang terjadi...aku dan niki berdiri lalu mengejar haeun , nak menyebok sebenarnya...
SEONYEON POV END
****
JAY POV
"Bagus kerja kau , aku tak suruh apa ii lagi kau dah buat keje dengan betul"-kata jera sambil senyum jahat kepada ku...
"Aku tak buat keje kau"-kataku
"Tak buat keje aku??...habis tu yang kau nak sangat sakitkan hati jungwon tu kenapa??"-soalnya
"Aku tak kesah hati dia sakit , yang penting haeun tak sakit hati"-bakas ku"Hye!!! Kau dengar sini en , jangan sesekali kau sakitkan hati jungwon....kalau tak kau terima akibatnya"-kata jera sambil menuju aku...
"apa ii jelah"-balas ku
"TAK NAK!!!!!"
Aku melihat haeun yang berlari entah ke mana destinasinya sambil di kejar abangnya sendiri...nak kata dorang dua ni macam main ii tak juga...sebab kat situ aku nampak sunghoon , yerin , seonyeon dan niki turut kerja bersama....
Apa masalah perempuan tu sebenarnya??...nampak macam nak pergi pejabat sekolah...aku kena pergi ikut...
Aku berdiri dan berlari mengejar mereka semua...betul sangkaan aku , haeun ingin pergi ke pejabat sekolah...tapi kenapa??...
JAY POV END
****
HAEUN POV
"lepas haeun tak nak pergi , haeun lebih lera tak ikut dari sama ii dengan orang tu"-kata ku ingin melepaskan diri dari pelukan heeseung oppa...
Serius!!!...aku lebih lera tak pergi dari berpasangan dengan orang tu...dahlah dia punya lawatan 3 malam 4 hari...aduhh nanti entah apa ii dah jadi kat aku...
"Haeun itu pasangan jelah bukan satu bilik pun"-kta abang ku...aku peduli apa aku tetap tak suka....
"Haeun tak nak , haeun tak suka"-kata ku lagi meminta untuk di lepaskan agar aku dapat masuk ke pejabat sekolah dan meminta nama ku di padam dari lawatan tersebut...
"AKKKHHH JANGANNN!!!!"-jerit ku apabila heseeung oppa mengangkat badan ku dan menjauh dari pejabat sekolah...
Mentang ii la aku kurus tak berisi...suka suki je dia angkat aku , aku nak tukar nama je kot aduhhhh apa susah sangat ni...kau nuhh jelah aku...
YOU ARE READING
B U L L Y
Teen Fiction-bully- Takdir memang tak seindah yang kita bayangkan . start : 29 oktober 2020 end : 19 february 2021 fyi ; jalan cerita tuggang langgang dengan tatabahasa yang tak betul dan typo di merata tempat , sekian .