*part 26*

463 95 10
                                    

HAEUN POV

"kak nak ambil gambar"

Eh tak sangka lak aku ada fans uwu bahagianya saya...wait wait tapi muka ii drg ni tak nampak pun macam budak sekolah sini...kot ii sekolah lain...

Arghhh aku ada fans dari sekolah lain arghhh waaawwww....btw thanks my fans , anda menyelamatkan saya...muah sayang anda banyak ii...

"Arghh piss seonyeon yerin korang gi la dulu en...aku nak berama mesra dengan fans ii aku kejap...nahhh ambik ni srh heeseung oppa simpan"-kata ku lalu memberikan kimbab dan coca cola yang di beri oleh macik kantin tadi...

"Eleh baru sikit dah kerek kau en"-perli yerin

"Sukatila"-balas ku...tak puas ati argh tu kawan dia dah terkenal kat skolh...

Selepas seonyeon dan yerin pergi meninggalkan aku..aku pun pusing ke belakang semula menghadap fans ii aku ituwww...

"Ergh korang semua ni dari sekolah mana??"-soalku...

1.2.3...fuhh 6 orang siott 4 perempuan 2 lelaki...rilek haeun rilek kimbab kan ada..

Amende babi , kimbab kau dah kena ambik oleh yerin tadi...aduhh tak boleh lah rilek kalau macam ni...

"Kami dari sekolah menengah serim kota seoul...kak jom kita gi ambik gambar kat sana"-kata salah seorang budak perempuan tersebut lalu menarik tangan ku pergi ke tempat lain...

Weh fans fans juga tangan aku janganlah tarik woii!!aku baru habis pertandingan ni...kang aku pukul satu ii ada juga masuk hospital hari ni...

HAEUN POV END

*****
AUTHOR POV

"Haeun nak ke mana tu??"-soal heeseung kepada seonyeon dan yerin yang baru sahaja datang....

"Layan fans dia lah tu"-jawab seonyeon

"Perghh dah ada fans siot , heeseung hyung bila nak ada fans??"-soal suno

"Aku takyah cari fans , fans je cari aku"-jawab heeseung santai

"Uwekk adik je suruh bawa barang dia , ni kan nak ada fans lagi...celah mana nth bila nak ada fans"-perli sunghoon...

"Hyee sekurang ii nya adik aku leader korang tau"-balas heeseung sambil memukul kepala sahabatnya..

"Aduhhh yang leader tu dia bukan kau , kau takyah nak berlebih"-kata sunghoon sambil memegang kepalanya...

Yang lain melihat pergaduhan antara mereka berdua dengan ketawa yang terdapat di wajah....

"Hahaha dah ii , ni nah heeseung oppa...haeun suruh simpan"-kata yerin memberikan kimbab dan coco cola kepada heeseung...

"Wahh baik juga adik aku ni...aku makan dulu"-kata heeseung sambil membuka pembalut kimbab tersebut...

"Hoi!!! Haeun suruh simpan!!"-jerit seonyeon..

"Dia suruh simpan , tapi takde kan dia kata takyah makan??(seonyeon menggeleng)Soo aku makan dulu"-katanya sambil memakan kimbab tersebut...

"Ni ada apa korang kat sini??"-soal soojin yang melihat jay , jake dan niki yang senyap membisu...

"Jay ni ah , takde ribut takde angin tetibe nak jumpa korang"-balas jake

"Macam ni , jay nak tahu yang haeun tu siapa"-jelas niki ringkas... heeseung yang ingin menelan kimbab yang dia makan serta merta tersedak...

"Hyung tak hyung kalau kau dah sembur makanan kat muka aku kau memang jelaka tak guna!!"-marah jungwon sambil mengelap mukanya yang terkena sisa sedakkan heeseung...

B U L L YWhere stories live. Discover now